[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pradaatje

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 11:56

Ja ik geloof haar ook.. Alleen, de laatste tijd heeft ze al geen tijd voor mij, omdat ze met hem wat aaat doen.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 11:57

Is hij de enige die het zegt, of zeggen nog meer mensen dat hun een relatie hebben?

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 11:59

Ik werd laatst wel gesmst, door een 2 meisjes van het werk. ( hun werken ook bij elkaar ) Dat het overduidelijk was dat ze 'all over eatch other' waren, en dat ze niet van elkaar konden afblijven (heel tijd plagen enzo). Ik heb haar er hier mee geconfronteerd, en toen zei ze dat dat echt niet zo was, want ik ben haar beste vriendinnetje, zou ze me nooit aandoen..

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 12:01

Denk dat je haar daar op moet vertrouwen dan joyce, is heel lastig denk ik, als je al die verhalen dan zo hoort, maar echte vriendinnen doen elkaar zoiets gewoon niet aan inderdaad..

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 12:07

mmm vervelend Joyce...
Heb hetzelfde meegemaakt ooit, lang verhaal... einde vriendschap.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 12:13

Vind het beetje moeilijk allemaal..
Ik ga evne naar school, rooster halen denk :wave:

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 12:36

277575756 :+:

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 12:42

Mallow schreef:
277575756 :+:

:o?

Om 11 uur heb ik het NAK gebeld dat ik eventueel wel eerder bij hun kan beginnen.
Nog geen uur later belde ze terug, ik kan maandag al beginnen op het perslab.
Ben weer helemaal happy.
Had al een paar dagen een depri bui, maar nu is het weer zonnig!
Maandag beginnen bij nieuwe baan, dinsdag de seutle van het huis.
Het wordt een goede week! :D :D :D

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 12:51

Jeej goede week janet :D
Dat nummer invullen op marktplaats.nl :D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 12:53

Springer spaniels zijn ook erg leuke honden.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 12:54

Die koppies :+:

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 13:01

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 13:18

Die zijn ook erg gaaf ja, maar die hebben veel tijd in de opvoeding nodig toch??

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 13:21

hey ladies.!!

Ow ja eva, schoot me nog te binnen. Travis en diaz zijn een jaar bij mams geweest, toen twee maand in kudde en nu zon twee weekjes weer ergens anders. En straks als diaz verkocht is moet travis eerst een weekje op de manege staan om af te wennen (en af te slanken, hij is erg dik en dit gras vind ik ook niet wat in deze tijd met dat fructaan) dus dan staat hij weer ergens anders. Daarna moet ik een vriendje of meerdere zoeken waar hij bij kan.
Is ook een verhuis van niks. Maar heb weinig keus. Daarmee wil ik zeggen dat het fijn zou zijn als je een plekke kunt vinden voor die ene maand!

Joyce wat een gedoe zeg. En zeker niet leuk.!.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 13:23

Ik heb deels bijgelezen, ik zie dat mijn woorden toch echt verkeerd begrepen worden. Ik heb niets over een klik gezegd :n

Ik heb gewoon eerlijk op Eva gereageerd.

Ik voel me hier erg rot over, maar niet om wat ik gezegd heb. Mijn woorden worden verdraaid en dat waardeer ik niet echt.
Als men advies vraagt, kan men ook zaken verwachten waar men niet op zit te wachten. Meningen mogen verschillen toch.
Sommige reacties schieten mij nu ook in het verkeerde keelgat, sorry.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 13:26

Mallow schreef:
Die zijn ook erg gaaf ja, maar die hebben veel tijd in de opvoeding nodig toch??

elke hond heeft vee tijd nodig in de opvoeding.
Elke hond heeft een duidelijke baas nodig.
Elke hond moet consequent worden opgevoed.

Het is maar net wat je zoekt in een hond.
Zo te horen zoek jij een hond die niet waaks is, en goed met iedereen kan.

Ik zoek een hond die goed is voor de eigen baas, die voor ons door het vuur gaat. Een hond die flink waaks is, en afwachtend naar vreemden.
Wij zoeken een hond voor ons zelf. Een hond die best mag grommen naar vreemden als hij het niet vertrouwd. En die met alles wat hij heeft zijn huiis en erf bewaakt.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 13:30

Ja tuurlijk,daar heb je helemaal gelijk in, maar heb geen ervaring met de honden die jij wil, maar hoorde daarover dat die net even wat extra aandacht nodig hebben bij de opvoeding, omdat die vanzich zelf wat extra waaks zijn :)?

Tsja Leon, ik heb je bericht 5 keer opnieuw gelezen, maar kan dr niet echt iets aardigs of goedbedoelds uit halen... Als je alleen had gezegd dat het wel normaal was om het zo te doen, was de boodschap ook al overgekomen ;)

Ik ben gister toch nog even naar de stal geweest, en wilde eerst de reactie afwachten, maar heb nu toch besloten Clover het eerste maandje op het landje vlak naast de stalling te plaatsen :), kan ze vast kennismaken met de paardjes die daar 's winters ook staan, en is ze toch lekker in de buurt :)

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 13:30

Rhodesian Ridgeback :+: heeft ook die eigenschappen Janet :j
Maar ik ben bevooroordeeld :P

Iedereen die het nodig heeft een :(:) of een *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 13:33

Mallow schreef:
Ja ik begrijp dat leon vind dat clover en ik het niet samen zijn, omdat ik niet meteen volmondig ja roep..

Maar dat is hoe jij die opmerking invult. Volgens mij heeft ie dat niet zo gezegd. Jij vult het in alsof jij en Clover geen band hebben / klik of wat dan ook, en dat dat nooit gaat gebeuren. Dat jullie bij elkaar gaan horen. Maar volgens mij is dat nooit gezegd. Dat zie ik iig nergens staan.

Ik geloof dat er eerder bedoeld is om te zeggen dat je door zoiets 'kleins' / drempel je je niet moet weerhouden om je droompaard in handen te krijgen...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 13:34

Eva, jouw reactie kan ik mee leven hoor :j
Ik bedoel, dat het bij jou hard aankomt kan ik begrijpen.
Maar soms zou ik wel eens sommigen gewoon eens goed wakker willen schudden, maar weet dan niet hoe. Dan komt het er bij mij wat grof uit, maar zo ben ik... Ik kan er niet tegen als mensen zo achterdochtig zijn en overal spoken zien (even generaliserend, niet dat jij overal spoken ziet). En we zitten hier in een kletstopic, dan moet je zijn zoals je bent en wil ik niet te veel na moeten denken bij wat ik zeg. Soms kom ik daar wel eens van op terug, zoals nu. Had beter niets kunnen zeggen, maar ik ben in elk geval wel eerlijk geweest.

Het beste was nu denk ik als we elkaar gewoon IRL spraken, dan was dit beter verhelderend uit te spreken.
Ik vind het erg vervelend dat dit wat uit de voegen is geraakt, want er zijn wel meer dingen gezegd die mensen kwetsen.
Laatst bijgewerkt door snowdon op 09-09-09 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 13:35

Ridgeback vind ik ook leuke honden.
Alleen Wilco en ik zijn nou eenmaal weg van Doggen.

Eva Je moet gewoon echt goed consequent zijn. Vind eigenlijk dat het bij alle honden moet, groot of klein.
Daarom zijn deze honden niet geschikt voor iedereen.

Kennissen van mijn moeder vonden dat ik Sem "mishandelde". Als ik zeg dat ze in de mand moet liggen, mag ze er geen stap uitzetten van mij, behalve als ik dat zeg.
Ik geef haar een commando, zij hoort dat op te volgen. Er is geen tussen weg, ze luisterd gewoon.
Merk wel aan Sem dat ze het heel fijn vind om een duidelijke baas te hebben. Ik ben van mening dat alle honden dat fijn vinden. Het zijn roedeldieren, en die hebben een duidelijke leider nodig.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 13:36

Heb je helemaal gelijk in Janet..
Merk het met onze 2 Ridgebacks ook, als je niet consequent genoeg bent, lopen ze zo over je heen. Maar volgens mij is dat met bijna alle honden wel zo.. Waarom vonden ze dan dat je Sem 'mishandelde' ?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 13:41

Omdat ik zo streng ben. Als ze naast mij af moet liggen, moet ze daar blijven liggen. Ze mag van mij niet rondlopen als we aan het eten zijn, dan hoort ze in haar mand te liggen.
Dat soort dingen.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 13:42

@ Leon & Maya ; Ja dat is hoe ik het opving, maar inderdaad leon, ik ken jou niet IRL, en jij kent mij niet IRL. Misschien als je het in het echt tegen me had gezegd dat ik het al heel anders had opgevat of had begrepen.
Ik begrijp heel goed dat je je mening gaf, daar vroeg ik overgens om. Maar wat voor jou een kleine drempel is, zoals je aangeeft, is voor mij bijvoorbeeld weer een grote drempel. Dat is maar net wat je hebt meegemaakt, en hoe je daar een volgende keer als het zich weer voordoet mee om gaat.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 13:43

Dat is me inderdaad duidelijk nu ;) :j