[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 18:59

Ellen dat is niet zo fijn dat jullie beide er last van hebben.

Co en ik waren laatst ook uit eten, ik was de dag erna aan de scheit, niet te zuinig.
Wilco nergens last van, maag van beton :=

Ik ga naar cursus met Sem, tot vanavond!

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:03

doeg Janet :wave:

Ellen :(:)

Grit, heb je misschien foto's van die Aussie :o
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 22-06-09 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:06

:wave: goedeavond

Ach lief poesje cp en :(:) poesje bij Janet

Angela,heb jij Max nog te koop staan eigenlijk?

Ik ben vandaag ff(?) met vrienden naar Friesland geweest naar de Melodie stables om te kijken naar Delilah(V.Forrest).Een plaatje van een veulen en verschrikkelijk mak en lief.Ze kwam heel de tijd met haar kont tegen ons aan duwen om gekriebeld te worden.Leuk beestje...

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:09

Eefje: Ja hij is er nog....interesse?

Tot zo Janet :)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:14

Annique, ga jij morgen nog naar stal?! :D

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:24

_janet_ opleiding leidinggevende banketbakker.
ben net een weekje klaar :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:25

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:30

_O- Nou kitten heeft een naam. Samen met mijn tante bedacht.
Wou hem eerst Eddie Murphy noemen (hij is zwart :+) Maar dat vond mijn tante niet leuk dus die kwam met Mr Murphy. Na nog wat namen nagelopen te zijn moest het eigenlijk ook wel iets met koninginnedag te maken hebben want toen is hij geboren (namen als Suzuki, Karst, Swift en de Naald kwamen al voorbij :+) Prince leek ook wel leuk. Dus het is geworden.

Mr. Prince Murphy
Aka, Frummel :+ :')

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:35

:D ff pauze

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:35

@Angela,een vriendin van mij zoekt een paard,en ik dacht dat Max wel iets voor haar zou zijn.Ze moet helaas haar eigen paard nog verkopen,daar komt vanavond iemand voor kijken.Is hij braaf?En hoe oud is hij?Heb je een foto van hem die ik aan haar kan sturen?

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:36

Aahw, wat een leuker Grit :D

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:41

Jep lois, morgenmiddag uur of 1 ben ik op stal :D

@ Grid, denk dat de fotos vertekenen, hi heeft misschien wel een lekker grasbuikje maar kwa benen gewrichten is hij zeker niet té zwaar voor het irish cob type dan. Maar dit is wel een kwestie van smaak! dat vertekend de foto denk ik :P Hij is wel heel compact gebouwd, dat wel :)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 20:23

Oké :D Dan ben ik er ook :P

edit:
toch niet :+
Mama wil naar Zaandam, even winkelen :P

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:33

Nou, hier minder nieuws... Mirthe is te koop gezet... Hoop zo dat ik uiteindelijk de juiste baas voor haar vind!

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:51

Jemig, Marleen, wat erg joh, sterkte :(:)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:00

Ja, voelt heel rot, maar wil hier ook niet zielig gaan doen, is een keuze die al een tijdje gemaakt is...
En voel me bijna ook een soort van opgelucht, dat ik er nu gewoon een te koop gezet heb, en wel zie wat er van komt...

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:03

he wat rot, maar zo'n beslissing maak je niet zomaar ineens. suc6 met de verkoop.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:03

komt even inbreken zonder bij te lezen :=

vind het bijna jammer dat je Mirthe nu al te koop hebt en niet wacht tot ik een huis met eigen land heb haha! Hoop heel erg op een goed baasje voor toch wel een hele goeie Katootje-look-a-like... Stiekem had ik haar wel aan mijn kudde toe willen voegen, maar kan het nu echt niet opbrengen 5 paarden in pension te hebben..

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:07

Goede avond!

He Lois, dat is leuk om zo'n compliment te krijgen! Is zij ook actief binnen het stamboek oid?
Leuke naam voor een prinselijk poesje! (Hobje is ook op koninginnedag geboren, Hoogheid Huibert van het nogiets is zijn echte naam)
Deborah had ff pauze.... ;)
Ohhh Marleen..... :(:) Je vind voor je mooie dame echt wel een goed huisje, met mensen die er ook helemaal weg van zijn! Het blijft vervelend zo'n beslissing.....

Paps is waarschijnlijk toch niet ziek van het eten, maar heeft echt een virus. De dokter is erbij geweest en zei dat het ook erg heerst op het moment.... blegh! Hoop dat ik er niet meer last van ga krijgen.... :o
Was om half zeven op stal, en ben net pas thuis.... als je op een appartement woont, is dat toch een beetje je tuin he?
Er was een osteophaat aan het werk bij het paard van een stalgenootje, dus dat heb ik even uitvoerig bekeken en vanalles gevraagd.... ben heel erg sceptisch op dat gebied, iemand die met zijn vingertoppen vanalles kan wegtoveren bij een paard(blokkades)
Maar goed, sta overal voor open en wil altijd wel naar iemand zijn verhaal luisteren. Ze gaf ook aan dat ze drachtige merrie's nooit behandeld ivm bekkeninstabiliteit bij paarden! owwwww?! Dus heb weer vanalles geleerd! :o?
Plan gemaakt om de wei aan te passen, zodat ze lekker kunnen snoepen en daarna nog ff lekker gaan frutten met Niamh en heb ze lekker gekriebeld!
Morgen maar weer eens serieus dressuren, anders vergeet ze straks dat ze ook weleens moet werken ;)

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:09

** Picture-time..!! **

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:10

eefje03 schreef:
@Angela,een vriendin van mij zoekt een paard,en ik dacht dat Max wel iets voor haar zou zijn.Ze moet helaas haar eigen paard nog verkopen,daar komt vanavond iemand voor kijken.Is hij braaf?En hoe oud is hij?Heb je een foto van hem die ik aan haar kan sturen?

Hij is 4 jaar en ruin.
Braaf maar nog niet volleerd.
Langs de weg hebben we nog te weinig gedaan om er wat van te kunnen zeggen, aan de hand issie in ieder geval braaf en rustig.

Pak maar een foto uit m'n profiel :j

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:12

ellieellende, goed dat ze paarden die drachtig zijn niet behandeld, is toch allemaal best heftig en kan dus gevaarlijk zijn voor het vruchtje. maar voor zo ver ik het week kan een bekkenistabiliteid zoals wij dat bij mensen kennen helemaal niet bij een paard :S
en paard kan geen bekkeninstabiliteit hebben omdat de voorkant van het bekken bij een paard vergroeid is, vast dus. Dat kan niet instabiel worden.
Bij mensen is dit losser, dmv. kraakbeen verbonden, waardoor daar wel beweging kan plaats vinden.
Wat wel wat instabieler kan worden is het SI-gewricht bijvoorbeeld, of er kunnen wat problemen zitten in de lendewervels.
kan me best wel boos maken als mensen verkondigen dat het wel kan, vraag em dan altijd af waar ze wel mee bezig zijn, maar dat is natuurlijk niet naar jou bedoelt :)

wauw ziet er erg gaaf uit schimpje!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 22:17

Marleen pff heftig zeg, moeilijk besluit. Sterkte!

Draakje dus als ik het goed begrijp mag je banketbakkers leerlingen les geven.

Gave foto's van Benson!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:18

Ik had er ook nog nooit van gehoord hoor, maar goed.....

Wat een gave foto's Britta! Vind Benson echt een prachtig beest om te zien!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:21

ik kan bijvoorbeeld een eigen bakkerij openen, of ergens gaan werken als leidinggevende (in de keuken zou je chef zeggen) in een bakkerij of in de patisserie.
Of gewoon als banketbakker of patissier.
maar eerst vakantie en ben nog wat dingetjes aan het uitvogelen, allemaal heel leuk, maar geen idee of dat haalbaar is. heel wat anders als brood en banket maar iets met paarden en zet het daarom (nog?) maar niet op bokt :) (en misschien word het wel helemaal niets omdat het niet mogelijk is, zou goed kunnen)