Weer terug uit Vorstenbosch.. Ben een beetje gaar nu! Goed kunnen shoppen, heb eerst 100x het zaakje door moeten lopen eer ik een beetje oriëntatie gevoel had wat waar lag en wat het goedkoopste was. Eerst goed bekijken en dan pas inslaan..
Heb een bruine Buckaroo pad, een lime met roze showblanket van Cabalero's (Circle Y), een bordeaux rode showblanket met leren rand, heel donkerbruin BC hoofdtel met spiltreins, flesje Cowboy magic detangler, een Singel en een halster touw (hoop de goede) voor Nicole.
Ik had nog veel meer kunnen kopen, maar we gaan medio Maart toch weer.. Dus dan kan ik tegen die tijd ook weer even sparen..
Toen nog langs Ikea op Son.. Lekker gegeten daar en nog wat rondgekeken. Heb nog bamboe en Anthuriumsgekocht voor in een vaasje op mijn kamer. En nog wat Zweedse koekjes en chocolaatjes.
Ook nog langs stal geweest, ging al stukken beter met Amy. Het was niet meer zo heel gevoelig, pas als ik er echt kracht opzette.. Martinique was er ook, die ging haar nog even stappen. Dus het zal allemaal wel goedkomen!
Oei Marleen, dat is schrikken met die Haflingers!
Fijn dat je clinic zo goed als vol zit TK! En lieve paps heb jij zeg, echt een doe het zelfver zo te lezen!
Mooie paps van Cheyenne, en krullen voor Joyce!
Amy is officieel ook gekruisd met een Shire.. Maar volgens mij valt dat niet echt op.. En dat laten we dus maar zo..
Shire, clydesdale... what's the difference... (ja zijn twee aparte rassen, I know) En zo heb je ook kruisingen met welsh, dales, fell.... allemaal voorouders van de tinker. Kan er dan niet echt mee zitten om dat ook tinkers te noemen
hallo! pow wel een erg mooie hengst die romeo en zijn nakomelingen ook!
heb vanmiddag les gehad en het ging super, misty is nogal een wiebelwiebel paardje maar het gaat telkens beter, we zijn druk bezig met buiging in het lichaam en dat gaat aardig goed nu. ben wel helemaal kapot nu maar wel voldaan Qua dracht vind ik dat er nog erg weinig verandert aan dr, gedrag niet echt anders en uiterlijk ook niet zo, ja ze krijgt wat buik maar dat kan net zo goed hooi zijn en natuurlijk haar dikke wintervacht! haar meoder, die ook drachtig is wordt wel anders, vijandig naar andere paarden en een uitgezakte buik, maar zij is ook een maandje verder in de dracht.
Ik wil graaag aan Misty ook wat merken, beetje voor bevestiging ofzo maar wie weet komt dat nog..
wow die groene is gaaf! Die roze drie hoejes maken het helemaal af!
ik ga morgen lekker shoppen bij divoza. Wil zowieso nieuwe halsters voor Ziggy en Dundee. Dundee heeft nog maar 1 halster heel, van zijn 5 die hij ooit had. Dus dat wordt tijd voor nieuwe.
Heb trouwens de battie binnen, met Ryon op de voorkant, die op het strand. En Amy binnen met een sneeuwfoto! Deze battie is leuk Staat ook een stuk in over MelanieB
rommulus
het zijn idd allemaal voorouders en het zijn eingelijk ook tinks maar sil heeft 2 tink ouders en daar heb ik er nog maar 2 anderen van gezien sil zijn zusje en een ruintje hier op bokt ergens verder zijn de schimmel tinks vaak met wat anders er doorheen (niet dat ze er minder mooi om zijn hoor in tegen deel )