[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vasthi

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 15:22

Annick, beterschap voor Damian!

Jellie, wat een nare ontdekkingen over Flan en Sayla ook al. Bah, wat een rare methodes houden sommige mensen er toch op na. Doe je Flan's hoef in een Biotex-badje ?Moest ik wel doen toen Vasthi een hoefzweer had. Beterschap voor Jan trouwens.

Cindy, beterschap voor de JR.

Silas ook beterschap, snotteren is niet leuk.

Eindelijk de date die al weken in de lucht hing Chubby. Het zou erger zijn als hij stiekem allemaal lijntjes had lopen. Knap karretje hoor!

Yarka, fijn dat het zo goed gaat met Ms. Jane in de groep.

Mamauba, fijn dat het zo goed gaat met Marieke.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 15:25

Citaat:
Ga je wat extreems doen?

Nope, dat durf ik niet
Gewoon 'stukkie eraf', wel leuk modelletje (laagjes snijden enzo) erin. Maar moet in een staartje kunnen en niet te veel styling- werk geven...

Kan me voorstellen dat je je erop verheugd! Komt zij naar NL?

Inderdaad Vashti, het moet er een keer van komen toch... En jij hebt ook wel een beetje gelijk over dat 'ie het wel eerlijk meldt, dat andere lijntje...

Zondag ga ik ook nog lekker bij de Griek eten met dinnetje. Zaterdag strandrit.Lekker weekend dus voor de boeg! En volgend weekend naar Jeannette!

Arme Chubby

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 15:31

Vasthi bedankt. Flan's voetje gaat in een badje met sunil. Neem lekker wat warm water van thuis mee. Gisteren stond ze echt te soezen en haar lip ging helemaal ontspannen toen er met haar voetje in stond...
Wel zat ik erover te denken om soda te kopen, dat helpt toch nog beter?
Verder met jouw knollies alles goed?

Chub, ben benieuwd naar t resultaat. Ik ga van t weekend mijn haren weer eens kleuren. Wel een tijd terug.

Vasthi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 15:39

Leuk een nieuwe coupe Chub.

Jellie, ik weet niet of Soda beter helpt. Ik kreeg het advies om Biotex te gebruiken. Leuk dat Flan zo'n badje zo lekker vindt, ze krijgen er ook van die mooie, schone sokken van!
Verder alles goed hier hoor. Nu ga ik Juul maar uit zijn bed plukken.

Doei!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 15:43

Vasthi, Ik wist ook niet dat ze t lekker zou vinden. Ze is normaal panisch met water bij haar achterbenen. Dit was dus een echte meevaller. Haar sokken hebben we gisteren afgeknipt, toen nog in de veronderstelling van de mok... T is nu een echte bloempot om te zien.
Doe Juul de groeten

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 15:50

Maya schreef:
Silas, minimale maat is stokmaat keer 2 dus da's 2,70 * 2,70. Kan best dus.

zijn stokmaat zal nog gaan veranderen richting de 1m65 dus dan kom je uit op 3,30 x 3,30

#Chubby: dat is niet fijn dat hij meerdere dates achter elkaar heeft...

#Desillies: pas wel op dat tommie niet weer gaat zwaaien met zijn slurf anders zit chubby straks onder....

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 15:55

Oef wat maken jullie weer veel mee.

Chub : leuke auto, ziet er gaaf uit!

Jellie : schrikken zeg met Flan. Kan me indenken dat je daar van schrikt.....

Verder lekker bijgelezen. Geniet van jullie verhalen. Bokt is volgens mij vlugger dan gisteren en vanavond ben ik weer een pasjes van de partij.... Straks eerst de paardjes voeren, momenteel hagelt het hier dus ik wacht effe tot de bui over is....

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 15:57

silas schreef:
#Desillies: pas wel op dat tommie niet weer gaat zwaaien met zijn slurf anders zit chubby straks onder....

ALS dat gebeurt, willen we wel foto's van Jacqueline's gezicht he

Jacqueline, gefeliciteerd met de date en je auto!

Annick en Cindy nog sterkte met de zieke beesten!

Mamauba, gaaf dat Marieke het zo goed oppakt!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 15:58

Ontken ik dat? Maar dan voldoet het voor dit moment nog best.... Vind het gewoon gemuts. En het is niet 100 % zeker dat ie 1.65 wordt... Dat weet je weer pas over 4 jaar...

Goh Jellie, fijn dat Flanna het nog lekker vond ook

Gatsamme... vies zijn jullie!

Aah, moet naar douane.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 15:58

Irritante bokt.. mij een beetje misleiden door te melden dat het plaatsen mislukt! Grr....
Laatst bijgewerkt door snowdon op 17-11-05 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 16:00

Leon, nu weten we het wel... Dubbelop foto's hoeft natuurlijk al helemaal niet...!

Verder... Jullie zijn ranzig! En het is pas donderdag...

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 16:15

Chub, ja zij is nu in NL. Ik geloof dat ze na t weekend al weer weggaat.

Indezz, Hier hangt ook al zo'n enge lucht. Nog geen hagel gezien, wel krabben van morgen met de auto.

Haha, tommie en zijn slurf hebben nu al een goede naam Ben dus erg benieuwd hoe dat op de foto staat, chub

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 16:17

Ik ben er niet benieuwd naar jellie! Wil het niet meemaken ook...

Wordt weer 'overwerken' vandaag... Heb vandaag nog maar veel te weinig gedaan.. En toch stiekum al heel wat.. *zucht*

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 16:23

Ranzig mag toch ook op andere dage?! Hihi!
Hier hebben we alleen de regel dat het pas na 10 uur 's ochtends mag, haha!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 16:24

He, jullie leiden me veels teveel af!! Zo krijg ik mijn werk ook niet op tijd af. Maar ach: who cares?

yarka: wanneer komen die beloofde foto's nou?

Chantaljamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 16:44

A Very good afternoon to all!

Mensen kindertjes wat een verhalen weer. Ik doe echt mijn best om bij te lezen maar het lukt gewoon echt niet hoor. Als ik dalijk weer in Nederland ben dan lees ik weer helemaal mee.
Hoe is het hier zo met allemaal? Goed mag ik hopen, naar omstandigheden.

Yarka: Heb je je nieuwe merrie al??? (foto's )

Ik las ook nog iets over stalling enzo en ik weet niet of ik helemaal goed zit, maar ik zet het alsnog neer. Toevallig heb ik het afgelopen jaar op school het een en ander over wetgeving enzo gehad en helaas is de regel 2x de stokmaat binnenkort verleden tijd. De EU wil alles gaan aanpassen, zeker in Nederland, omdat wij het land zijn waar ze de kleinste boxmaat hanteren.
Als ik bij ons op school (hier in engeland) de stallen ook zie, die zijn echt mega groot joh. Maar goed, genoeg daar over.

Wilde even melden dat het hier allemaal goed gaat en dat wij beter weer in Engeland hebben dan jullie in Nederland. De dagen regen die we hebben gehad zijn echt op 2 handen te tellen tot nu toe, wel is het vreselijk koud zeg (bah).
Ben nu druk bezig met onderzoeken naar Vitamine C en naar zomer eczeem en het beeldscherm komt echt op me af. Al die lettertjes en moeilijke termen AAAAAAAAARGH! Maar goed, even doorbijten nog en dan is het af (hoera)

Dan nog een mededeling van huishoudelijk aard. De site van de Bonte Parels is vernieuwd (zoals jullie misschien ook al gezien hebben) en is binnenkort ook in het Engels te lezen.

Beste mensen, ik spreek jullie snel!!!!!

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 16:45

silas ik wil niet zeuren hoor maar ik ben goed voor mij paarden en als hij er tegen die tijd niet meer inpast dan komt dat prima voor elkaar, de eerste paar jaar zal dat niet nodig zij, de meeste stallen zijn 3 bij 3 die waar silas in staad ook als ik dat goed gezien heb dat zou dan officeel ook al te klein voor hem zijn, al ben ik van mening dat dat groot genoeg is mist ze voldoende buiten staan,

maar goed ik hou er nu over op ik weet dat ik goed voor mijn beesten ben.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 17:01

Mijne komt ook in een 3 x 3 en staat nu in een ongeveer 2,5 x 2,5 en dat gaat ook nog prima. Hij doet het maar met zijn 3x3 strakkies, overdag lekker buiten en hij kan lekker liggen in de stal. Showgirl komt ook in een 3x3 en aangezien ze maar 85cm is zullen we er 5 shetjes bij nemen en die met z'n allen in dat hokkie zetten (grapjuh).

Potjandorie, mijn tijdelijke vervanger heeft op aanvraag van systeembeheer wat dingen opgeschoond in mijn mailbox (ik werk hier vanaf half 2002). Nu weet zij natuurlijk bij god niet wat er wel of niet weg kan. We moesten terug naar onder de 300 mb omdat er een nieuw mailprogrammaonderdeel zou worden geinstalleerd. Helemaal niet erg en er mag best wat weg uit mijn mailbox MAAR NIET ALLLLLLLES!!!!!!!!!!
Er stonden wel geteld nog 2 mailtjes in, 1 van mijn baas en 1 privemailtje van haar, duh!!!

Dit opschonen was al 4 weken terug gevraagd, maar met mij overleggen wat weg kan......NEUH natuurlijk niet!!!!

Verder alles weg: mededelingen van HR (over mijn ziekteperiode en pensioen en weet ik wat allemaal), Advertentieaanvragen met advertenties in groot origneel formaat, mailtjes van oude collega's op hun nieuwe plek (alleen emailadres op kantoor).....alles alles alles..........verdorie!!!

1 voordeel, ik ga zelf ook alles uit mijn hoofd gooien van voor de operatie haha. Heb Sales al ingelicht dat ik helegaar niks meer heb
Laatst bijgewerkt door Cheveyo op 17-11-05 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 17:02

En daar gaat het om Zelf heb ik twee stallen van 4,50 * 5,20. Dus ik vind stalletjes van 3*3 (op pension) ook superklein. Zelfs voor Amanda die ook klein is.

Tomtiedom... Nog half uurtje!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 17:05

Balen is dat Chev! Is er geen back up aanwezig op de server?
Wel op je plekje wer, zo aan het werk? Of valt het tegen?

Wij mishandelen onze paardjes hier niet, daar ben ik van overtuigd. Volgens mij doen wij TPers er alles aan om onze knollies een zo fijn mogelijk leven te geven. Of dat nu een stal is van 2,5 bij 2,5 of een weide van 3 ha... We doen wat we kunnen...

Tomtoedom, nog een uurtje of 2

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 17:08

Succes nog even Chub!

Nope geen backup..
Zit nog op een flexplek nu omdat ik nog op therapeutische basis aan het 'werk' ben. Vandaag sociale werkplaats werk gedaan haha mailing inpakken met knijpbeestjes van Panadol haha. Lekker niet nadenken en maar proppen en plakken.

Nu ga ik echt paardjes binnen zetten, het is bijna donker en ik moet nog naar stal fietsen.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 17:09

Jellie, als jij bij mij voelt, dan voel ik bij jou, okee? Ehhhh bij onze paarden dan he. Mira heeft het alleen bovenin de kootholten, zeg maar tussen kootholte en koot.

Chub, mooie auto!

Mamauba, dacht toevallig vanochtend nog aan jou en Marieke.

Spetter, suc6 met je hondje!

Annick, geel snot lijkt me eerder een bacteriele infectie die bij een verkoudheid is gekomen. Tegen een verkoudheid helpt geen antibiotica, tegen erbij komende bacteriele infectie (waardoor het snot nu dus gekleurd is) wel.

Laatste bericht over de collega, en dan hou ik er over op, ik wil geen energie meer aan haar besteden.
Waar het op neerkomt is dat zij vindt dat alles aan mij ligt en ik niet.
We hebben een gesprek gehad met onze leidinggevende, en ik heb verteld dat mijn weerstand tegenover haar al zeker een 12 jaar lang aan het sudderen is. Het moest er gewoon uit. Zij is jankend naar huis toe, en ik moet zeggen dat ik me ERG sterk voel.
Ze moet ook altijd mijn andere collega's afkraken, omdat die anders gekleurd zijn dan wij, en daar heb ik me nu ook tegen verzet. Ik kan niet tegen discriminatie, we zijn allemaal mensen, en ieder ras heeft goede en slechte mensen.

Luitjes, ik ga naar mijn paardjes toe, mijn Surinaamse collega heeft net 2 appeltjes voor ze gebracht

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 17:09

Is gisteren helaas niet wat geworden met de foto's, sorry.
Zal vanavond nog eens een poging wagen...

Alvast een fijne avond allemaal!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 17:12

Ik heb beschikking over een stal van 4 x 4,5m en een verhard stukje van 7x7 meter, terwijl mij eerst de indruk gegeven werd dat ik heel het verharde stukje mocht nemen (14 x 7 meter).
Inderdaad, ze moeten het er maar mee doen. We doen wat we kunnen.

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 17:31

Snowdon en Uk delen samen een
box van 3,5 x 3,5. Is de grootste box op stal. Maar ik vind het het minimum van wat ik voor ze wil Ook voor enkel en alleen Snowdon.