hou maar op over die inzamelings gedoe....pfffff Laten ze eerst hier in NL maar eens alles op orde krijgen en help de mensen in ons eigen land maar eens
Ai Mirjam! dan schrik je je wel helemaal te pletter! pfoeeee! het verhaal komt me bekend voor Anita, het was een effen zwarte als ik me niet vergis....
Ik zeg overigens niet dat ze niets moeten doen, maar waarom allemaal paniek en bezuinigen en meer belasting trekken als er nog ruimte is voor zo'n enorm onvoorzien bedrag??
mnkortleve
Geplaatst: 22-01-10 00:41
ellieellende schreef:
Ai Mirjam! dan schrik je je wel helemaal te pletter! pfoeeee! het verhaal komt me bekend voor Anita, het was een effen zwarte als ik me niet vergis....
ik heb hier 2 hekken ,....maar soms laat een sufferd die een hekel heeft dat wei die hekken voor onze dieren hebben ze open staan en rij hard door ///overpad verlenen///de stoom kom uit me oren als ik het zie....
pas heeft liek het nog gezien alles open...kan der niet tegen . praten help ook niet.
nee tuurlijk ik vind het super dat er iets gedaan wordt, en hoe nederland daarin samenwerkt (de burgers etc met acties) maar ik snap die verdubbeling dus niet.
ps def word steeds zwarter, als die bruine puntjes weg zijn..is die denk ik gitzwart...vind dat prachtig ....
mnkortleve
Geplaatst: 22-01-10 00:43
Hier was niks open hoor gewoon netjes dicht alleen het hek aan de weg staat altijd open en dat heb ik even voor de zekerheid dicht gedaan omdat je hier aan 2 kanten van het pad af kan.
ineens is straks haiti niet een van de armste landen ter wereld, maar het rijkste.... dan maar zien of het ook goed tercht komt. Geloof dat er nog 27 miljoen op de giro staat van de Tsunami....
Het was een schitterend paard erg dat het zo gelopen is.
D_Travis
Geplaatst: 22-01-10 00:48
ja want nederland is natuurlijk niet het enigste land wat inzamelt. En tuurlijk duurt het ook een hele tijd en boel gldl voordat het weer redelijk opgebouwd is!
Grit
Geplaatst: 22-01-10 00:51
Ik heb wel geld gestort, baat het niet, schaadt het niet. Het is het enige wat ik kan doen en ik heb geen tv beelden nodig om een beeld te vormen van hoe erg het daar moet zijn.
Die verdubbeling vind ik ook over de top , het is toch geweldig wat we als "volk" ingezameld hebben (en nog gaan inzamelen). Ik snap dat ook niet hoor, dat er zoveel geld schijnbaar op de plank ligt .
Van de Tsunami was geloof ik 7 ton over. Maar dat is niet over, geld wordt geinvesteerd over meerdere jaren. De gevolgen van zoiets zijn niet in een paar jaar opgelost.
Verhaal van Dyco ken ik wel (en de trieste afloop )
Geloof dat ik vd week bij pauw en witteman hoorde dat er nog zo'n bedrag totaal over was wat nog geen bestemming had. die 7 ton is dan misschien alleen NL geld?
Grit
Geplaatst: 22-01-10 00:54
Zou kunnen hoor Geen bestemming ervoor?? dan kunnen ze het nu mooi door schuiven. Maar zo zal het wel weer niet werken
ja dyco mirjam , geen zwarte. was er van onder indruk , zo dat hij eruit zag , en zo mooi opknapte ...en tot overleden........
dat verdubbelen ..tja van onze belastingscenten..........zei koenders vanmorgen...... een deel is wel een mooi gebaar ... al gaat het in nederland ook niet oke ...als ik al kijkt voedselbanken , ...in de zorg steeds minder ...scholen...
Grit
Geplaatst: 22-01-10 00:56
ellieellende schreef:
Geloof dat ik vd week bij pauw en witteman hoorde dat er nog zo'n bedrag totaal over was wat nog geen bestemming had.
"hmmm, zullen we dan toch maar gouden lantarenpalen neerzetten, we hebben zoveel over"