Nu hier ook! Paneerlaagje aanbrengen en uitschudden maar!!!!
Grit
Geplaatst: 26-10-09 22:59
snowdon schreef:
Ik heb helaas niet zoveel aan foto's e.d. van hem....
Dat is nu wel echt een voordeel van de digitale fotografie. Vroeger maakte je niet zomaar overal foto's van. Dat is wel jammer.
grrr
Geplaatst: 26-10-09 22:59
oliebol, Blue sloopt m'n orchideeën... Moest net hard achter haar aanrennen in de regen in veel te grote pyjama, ze peerde 'em toen ik met iemand aan de deur stond te praten. Gelukkig schrok ze zelf van al het nat, en rende toen weer naar binnen...
Ik en mijn broers lijken ook niet veel op elkaar in het echt, maar op foto's vallen bepaalde trekjes net wat meer op en geeft dan een heel andere gelijkenis
Ik heb enkel 1 broer en zie die al zo'n 26jaar niet meer. Ook mijn ouders niet waar mijn moeder wat ik gehoort en gelezen hebt in de krant begin dit jaar is overleden. Dus ja hier ook een breuk in de familie banden
snowdon
Geplaatst: 26-10-09 23:06
Ik ken het, dat had ik afgelopen voorjaar (reactie op Marleen)
Hoe is het met Kiki eigenlijk? Nog recente foto's ontvangen?
26 jaar is lang.... ben bang dat het hier net zo zal gaan
grrr
Geplaatst: 26-10-09 23:08
Helaas krijg ik geen contact meer met eigenaren... erg jammer. Nu zo vaak geprobeerd dat ik het maar opgeef.
Bij deze uk zelfde probleem, we zullen de veulens nog missen komend jaar!
grrr
Geplaatst: 26-10-09 23:09
Heel stom, en misschien niet echt geschikt om op internet over te praten, maar hoe kom je tot zo'n breuk met je familie? Dan moet er toch wel echt iets gebeurd zijn, of niet? Voor mij is dat eerlijk gezegd onbegrijpelijk...