Me moeder is van het weekend op bezoek geweest bij de dekhengst Tyse van de prinskarelpolder , die is echt heel erg leuk Uitgegroeid in de afgelopen jaren, echt heel grof beenkwerk zit er onder! Zal even de fotos op de computer zetten, en dan uiteraard wat showen
Dundee is net 80 cm, dus inderdaad best klein. Maar heeft een karakter waar menig groot paard jaloers op is
Hier nog 1tje, Yoshi
Ach, Grit, allemaal boktdames die Wes, de man die zich voorsteld vreselijk knap vinden en een topic van boven de 100 pagina's over 'm voll*llen En achteraf blijkt dat Wes geen paard heeft gehad zoals ie zei, en maar 1 keer op een paard heeft gezeten
grrr weg geweest met mirthe, mooi dat het goed met haar gaat.
wat gaaf Schimpje, heb toen ook zitten kijken naar die trail, lijkt me erg leuk, maar ook wel erg moeilijk
ah wel lief van john toch. pim werd op het laatst helemaal gek van me, het begon inderdaad met haar missen, maar het nachten lang wakker zijn en wachten vond hij geloof ik nog erger. maar wel heel leif, toen ze er was zei hij, als ik wist dat het zo mooi en leuk was, de bevalling, dan had ik het niet zo erg gevonden
WolinLotte haar megan weer netjes in een schoon jasje en verse vlechten. hier geen extreme last van vliegen. syl is zwart en die trekt de meeste dazen aan maar meestal staat de wind goed en zitten er dus maar heeel erg weinig. en anders kunnen ze schuilen en dan hebben ze er helemaal geen last van.
_janet_, oe toch wel eng, als er dan ineens een auto staat, gelukkig de va dus.
ach wat een dotje, poesje zonder naam
ach janet... poesje aangereden...
en heeft hij het er naar zn zin silfie?
wauw mooie mambo
wat leuk boncho, een bbq!
haha gekke roosje, en lieve dundee
ik ben gister avond al naar eindhoven gegaan omdat ik om 8 uur op school moest zijn (en de bussen rijden niet zo vroeg, en had geen auto) we gingen naar 2 bakkerijen, ben al klaar met school maar wou het wel zien, uiteindelijk niet veel speciaals.. syl was helemaal blij me te zien (ben 1 avond en 1 dag weg geweest) rare poony, maar wel heeel erg lief. en avelyn doet altijd vrolijk mee met hinniken dus werd nu begroet door 2 hoge hinnikjes (en gemurmel van syl)
ellieellende
Geplaatst: 22-06-09 17:50
ohhhhh Ik blijf Dundee toch lief vinden! hahahahahaha Maar heb ook echt een zwak voor stoere she(i)tlanders! En een stalker koe.... wat zou ik rennen.... Mambo weer eens gezien!
Tyse heeft idd een erg stoer voorkomen en een paar flinke stappers!
Een Annique een zwaar maar geslaagd weekend gehad!
Bumperklevers..... arrrgggghhh..... laatst zat ik ook op de snelweg, 130 km/uur dus vaart genoeg, zie ik in mijn spiegel iets knalroze aan komen vliegen, ik moest nog een kolonne vrachtwagens inhalen dus was nog niet echt van plan om naar rechts te gaan. Toen het roze gevaarte dichterbij kwam, zag ik dat het een barrel van een golf was, die echt knal knal roze gespoten was! Nou sorry hoor, als je daar een combootje mee van de weg wil drukken, dan neem ik je echt niet serieus!
Leon; wil je nog een datum doorgeven wanneer jij en Arjan dan nog meer kunnen?
Kga maar eens naar stal, niet springen heb erg veel last van mijn buik, en mijn vader ligt zelfs in bed.... dus dat etentje gister is achteraf niet echt goed gevallen.... Maar de paarden van een stalgenootje krijgen de wei niet leeg, dus we gaan de draadjes een beetje verzetten, en dan hebben Niamh en Enya weer een beetje meer te snoepen, want die hebben geen problemen met grasmaaien in recordtempo!