[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

silas

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:50

oh leuk meerdere veulens op komst dus...gaaf

ik weet niet hoe het met amber gaat, zal wel goed gaan, ze staat op een goede stal!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:00

Ja twee veulens, die nu waarschijnlijk ongeveer tegelijk geboren worden, dus dat wordt spelen en genieten!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:01

een genot is dat he!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:18

zo weer een hoop gelezen,

berdien verlieft? Succes dan maar hihi
Sita een hoop loon gekregen
Een derde stamboek erbij
Vriendje van 1 van de dames ziek
Blazingboots fijndat het nu weer goed gaat met travis!

en nog een hoop geklets hihi

Hier ook lekker gereden vanmiddag,
en weer mooie foto's gemaakt!

Zal er even een paar onlinne gooien

vlek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:20

grrrrrrr he bah wachten op een veulen,..riebar heeft vorig jaar een jaar gedragen!! Word je af en toe gek van!
Riebar ploft op het moment bijna uit haar vel,..een uier van hier tot tokio een buik als een oliefant,..het is wat die veulens allemaal,...houden ons maar mooi bezig,......

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 06:13

goedemorgen allemaal,
zo te lezen krijgen we ook nog een babyboom in dit topic.
als ik het goed heb:
Jes
Riebar
fjorden bij grrr
en mijn kyana.
(als ik nu iemand vergeet sorry)
Maya trouwens ook geloof ik he,maar die kleine huppelt al rond.
Nou ik ga werken, iedereen een hele fijne dag vandaag!

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 08:13

Goedemorgen!

Ik ga vandaag eerst eventjes op het paard van mijn moeder rijden en daarna een buitenrit met tamlin maken!
Heb er veel zin in!!

Ik dacht ik doe het allemaal een beetje 's ochtens want dan is het nog een beetje coooll..

Fijne dag ideereen en veel plezier bij de paardjes !!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 08:17

Goedemorgen!

Ik ben wakker... Scheve mond Of toch niet.. Gaaaap Ben echt zo kapot..
Alles in mijn lichaam doet zeer, van gister als dat trappen lopen.. Nou vandaag weer maar een dagje werken. Ik mag waarschijnlijk om 4 uur stoppen.. Ligt er aan of het druk is..
Dan naar huis om te eten enzo.. Daarna snel naar Amy, rijden, wassen, tuig & zilver poetsen, trailer in orde maken, spullen klaarzetten. En dan zal het onderhand wel middernacht zijn.. Gaaaap Gelukkig komt Martinique helpen! Lachen

Leuk hoor al die veulentjes.. Dat worden een hoop beschuitjes met muisjes! Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 08:18

Nah, nog geen zekerheid wat betreft Jes haar dracht. Zal haar vanochtend eens inspecteren als ik de Bels ga doen.
Mjaa verliefd, verliefd.. het is meer een crush hebben op Clown Bloos ik eet nog goed, slaap nog goed en loop niet elke seconde van de dag met zijn naam in m'n hoofd, dus ik ben niet verliefd Huilen van het lachen

Wel spannend, al die veulens! Laat die babyboom maar komen haha Haha!

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 08:22

ja erg spannend ze zijn zo lief altijd Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 08:22

Nee, dan ben je niet echt verliefd nee. Tong uitsteken

Hmm.. Ik baal wel een beetje.. We waren bezig voor een paard voor Hotze..
Alleen we moesten op korte termijn komen kijken om voor de eigenaresse dubbele kosten te drukken. Dus Hotze alles geregeld op zijn werk en thuis zodat ie dit weekend naar hier kwam.. Dat is ook niet makkelijk met zo'n druk bedrijf.. Dus hij zou speciaal om te gaan kijken en ik krijg net een PB dat hij verkocht is..
Nou, dan nog maar even verder zoeken.. Scheve mond

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 08:26

zit ik hier net wat bij te lezen zie ik in mijn laptop dat er achter mij iets in de vensterbank buiten zit. (het scherm is van dat super strakke, gladde glimmende dat net een spiegel is). zie ik een kat die over mijn schouder mee kijkt! ik schrok me rot! dat stomme beest zat nog in de ren van mijn konijn ook. grrrr ik haat katten die zo brutaal zijn. en vooral hun eigenaren. houd die beesten bij je. ik laat mijn paard toch ook niet bij hun in de tuin?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 08:43

Goede mogen!
Wat een heerlijke morgen zeg!

Leuk veel veulies op komst!
sita: balen zeg van dat paard, en vooral omdat hotze alles al had geregeld. Ben je al zenuwachtig voor de wedstrijd? wel foto's laten zien he!

tamlin: lekker druk dus

ikenindi: vervelend een kat in de konijnenren. Maar uit eigen ervaring weet ik dat het niet makkelijk is om een kat aan huis te houden, het is geen hond die je daarop kunt trainen.

Ben al lekker bezig geweest vanochtend. De katten gevoerd (heb de katten die in de schuur leven extra verwend met blikvoer Haha! ), daarna de paarden. Toen ben ik naar mijn oma gegaan haar uit bed gehaald en brood voor haar gesmeerd. De thuiszorg komt zo om haar te wassen enzo.

oja voor de mensen die ook hoefvocht gebruiken, waarmee brengen jullie het op?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 08:58

tsja, ik snap ook wel dat je je kat moeilijk bij je kunt houden. het is een beetje dubbel. ik vind het hele leuke dieren, zolang ze maar niet in mijn tuin zitten.

vroeger (toen ik nog kind was) woonden er naast ons mensen met katten. die hadden niet eens een kattenbak in huis. die dieren deden het buiten wel. ja klopt. in onze tuin. ik en mijn broertjes speelden in die tuin. mijn moeder was dus al heel erg tegen katten. daar heb ik wat van mee gekregen.
ik vind het ook stom. hondenstront moet wel opgeraapt worden en weggegooid, paardenstront wordt ook niet gewaardeerd, en kattenstrond is niet erg? dat vind ik juist onwijs smerig. stinkt onwijs. maar daar gaat het mij nog niet eens om. die kat hoort gewoon niet in mijn tuin. ik heb mijn eigen beesten. en die houden niet van katten. katten wel van hun...

ik heb 1 konijn moeten zien sterven door zo`n stomme rot kat. die kat heeft dat konijn de nek door gebeten. ik kon die kat wel wurgen, en het is maar goed dat hij weg gerent is.

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 09:04

@ ikenindi : Dat lijkt me vreselijk om te moeten zien
wij hebben ook een kat en die kwam vanacht aanzetten met een halfdoorbeten muis... Nou lekker..

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 09:10

Goeiemorgen!

Succes Sita vandaag, met je drukke dagje, en vooral morgen natuurlijk!

Tja katten, ik heb er zelf ook een, en die loopt ook vaak buiten, maar wij wonen achteraf. Het zijn nu eenmaal beestjes die lekker rond de huizen struinen, en ik heb zoiets van ach, laat ze. Maar als ze altijd in je tuin poepen snap ik wel dat je dat niet leuk vind.

Een kat kun je gewoon niet in je eigen tuin houden als je hem naar buiten laat gaan, en ik zou er maar niet te moeilijk over doen.

Hier zijn ze ons nieuwe hondenpension weer aan het opbouwen, dus er lopen al ik weet niet hoeveel lui rond. Dus zal me eens aankleden en lekker gaan ontbijten.

Vanavond barbeque!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 09:24

Wij hebben onze drie katten ook gewoon buiten lopen. Nou doet de jongste het altijd in de bosjes aan de overkant van de sloot, de middelste komt de tuin niet uit en de ander.. ook niet meer.

Ga me zo ook omkleden en dan naar de Bels. Lekker longeren, kan ze weer flink wat energie kwijt Whoosh!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 09:25

Ik heb 8 katten (waarvan 3 nu al een tijdje spoorloos verdwenen zijn) Ik woon ook achteraf, dus geen buren direct naast mij. Ik snap best dat als je in een dorp of stad woont het niet prettig als de kat van de buren je tuin onder schijt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 09:28

Nee, dat lijkt mij ook niks. Ik woon aan de rand van de stad, in een tweeondereenkap woning. Achter ons ligt een sportpark, vol met bosjes (en muizen Nagelbijten / Gniffelen ). Naast ons huis is ook een bosje, daar zitten de katten ook nog wel. Maar ze zitten het meeste gewoon in onze tuin Ja De buren vinden de katten ook niet zo erg, als ze ongein uit halen donderen ze er een emmer water over heen, en dan zijn ze weer een tijdje katvrij Knipoog De buren naast de buren hebben ook een kat, dus die hebben er ook geen moeite mee. De buren daar weer naast hebben een kattenetende hond, dus daar komen die van ons nooit Knipoog

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 09:42

Goeiemorgen allemaal!

Aha, er heeft hier dus iemand een crush Knipoog
En veel geld verdienen is altijd lekker! Toen ik de 1e keer mijn loon kreeg was het binnen no-time
alweer op Bloos Nu kan ik er wel weer wat zuiniger mee omgaan, alhoewel ik zonet een Paul Frank Shirtje heb besteld toen ik zag dat mijn bankrekening weer opgekrikt was Knipoog
Veulens in aantocht! Oeh spannend allemaal, ben erg benieuwd wat het gaar worden allemaal! Ja

Voor de rest ook weer lekker bijgelezen, 't gaat volgens mij wel goed overal!

Hendrik krijgt binnenkort een schapeninvasie in zijn weiland Nagelbijten / Gniffelen Nu lopen er nog maar 5 rammen in zijn wei, maar de eigenaar en de buren van de eigenaar (waarvan de schapen zijn) hadden bedacht om in de zomer meer schapen in zijn wei te laten, terwijl Hendrik er gewoon tussen loopt te kanen. Vorig jaar kwamen de schapen ook wel ín zijn wei, maar toen was de handel in 2en gedeeld, omdat Hendrik anders toch te dik zou worden. Maar nu willen ze het dus zo proberen, en als er veel schapen in de wei lopen, kan Hendrik ook niet meer té dik worden, en heeft hij altijd schaduw.

resdiray

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 09:55

even snel een vraagje nu ik iedereen over katten hoor hihi. Bij ons op pension hebben ze babykatjes. Iemand belangstelling? Je weet hoe dat anders gaat op de boerderie en ik mocht proberen een nieuw plekje voor ze te vinden.

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 10:22

Oja! Nu bedenk ik me ineens ook iets. De eigenaresse van Hendrik fokt al heel lang met Cairnterriers. Maar van het laaste nestje is een teefje teruggekomen door omstandigheden. Hierbij moet ik wel vertellen dat dit helemaal niks met het teefje te maken heeft gehad. Dus als iemand intresse heeft, moet je maar even een PB sturen!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:46

Doei!

Mén wat een warmte zeg!:oo Net klaar met werken, was echt druk niet meer normaal.
De dag is zo voorbijgevlogen, net als mijn spierpijn..

Mijn broer is hier met scharrel.. Het is blijkbaar nogal serieus.. Nagelbijten / Gniffelen
Moet wel zeggen dat hij weer echt de oude is.. Leuke meid wel, Mariska heet ze.. Doet veel met kinderen en sport, kindergym enzo.. Ze heeft ook paardgereden. Wel leuk, kan er wel leuk mee kletsen zo op dit moment.. Ja

Zo even eten en dan naar Amy.. Kga niet meer rijden, het is me echt té warm..
Dus dan maar wassen en tuig poetsen.. Zenuwen zijn er nóg niet.. Zal vannacht wel komen als ik weer raar ga dromen Tong uitsteken

Wij hebben ook een kat.. Die loopt gewoon buiten, maar gaat niet verder als onze tuin en de tuin van de buren. Maar die mense vinden dat helemaal niet erg. Kyra komt ook altijd thuis om op de kattenbak te gaan. Lachen

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:51

Ik heb vanochten gereden heb er maarlieft 1.5 uur opgezeten... ppff.. Maar het grootste gedeelte lekker buiten stappen.
Het paard van mijn moeder dus ook lekker gereden het ging erg goed is altijd erg leuk als je op een paard rijden dat Z2 heeft gelopen die galopwissels vind iik wel leuk(is ook het enige wat ik kan ja en wijken maar verder ook allenmaar de standaartoefeningen zoals schouderbinnenwaards enzo)
Straks lekker paardjes eten geven en dan relaxen..

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 17:02

ik heb vanochtend indi haar zadel opgedaan:) voor het eerst voor het eggie. ze heeft al eerder 1 op haar rug gehad. accepteerde ze zomaar. ze had niet eens door dat er wat op lag. hihi.
vandaag echt aangesingeld ook. echt saai. ze reageerde amper. heeft even geroken maar besloten dat er geen spectaculaire show gegeven hoefde te worden. ze zat echt te kijken van: oke, en nu? nou, toen zijn we maar een endje gaan wandelen. niets aand e hand. trekker druk in de weer naast ons. ook niet eng. uiteindelijk maar lekker gegraast. toen weer terug naar stal. zadel af. nog een keer gepoetst en weer even opnieuw ingesponst met azijn, weer gegraast... els balkjes klaar gelegd, en toen zijn we balkjes gaan draven. `we` wil zeggen: els en indi hebben gezweet, en ik gezont en filmpjes en foto`s gemaakt:) het ging super goed! ik denk dat we wel 8 balkjes hadden liggen achter elkaar. en nog steeds deed ze het goed. echt geweldig gevoel nu! en daarna hebben we weer gegraast in de boomgaard, en els en ik gepicknicked. els ging even de broodjes en drinken halen en indi wilde mee. hihi. jammer voor haar dat ik haar vast had aan de longeerlijn, en dat die niet mee gaf Knipoog geeft mij wel een goed gevoel. nu weet ik helemaal dat het goed gaat komen straks als ik in het ziekenhuis lig Lachen is toch lastig indi aan een ander toevertrouwen, maar het gaat helemaal goed komen volgens mij Lachen