Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Of toch niet..
Ben echt zo kapot..
Gelukkig komt Martinique helpen! 
ik eet nog goed, slaap nog goed en loop niet elke seconde van de dag met zijn naam in m'n hoofd, dus ik ben niet verliefd

), daarna de paarden. Toen ben ik naar mijn oma gegaan haar uit bed gehaald en brood voor haar gesmeerd. De thuiszorg komt zo om haar te wassen enzo. 

). Naast ons huis is ook een bosje, daar zitten de katten ook nog wel. Maar ze zitten het meeste gewoon in onze tuin
De buren vinden de katten ook niet zo erg, als ze ongein uit halen donderen ze er een emmer water over heen, en dan zijn ze weer een tijdje katvrij
De buren naast de buren hebben ook een kat, dus die hebben er ook geen moeite mee. De buren daar weer naast hebben een kattenetende hond, dus daar komen die van ons nooit

Nu kan ik er wel weer wat zuiniger mee omgaan, alhoewel ik zonet een Paul Frank Shirtje heb besteld toen ik zag dat mijn bankrekening weer opgekrikt was

Nu lopen er nog maar 5 rammen in zijn wei, maar de eigenaar en de buren van de eigenaar (waarvan de schapen zijn) hadden bedacht om in de zomer meer schapen in zijn wei te laten, terwijl Hendrik er gewoon tussen loopt te kanen. Vorig jaar kwamen de schapen ook wel ín zijn wei, maar toen was de handel in 2en gedeeld, omdat Hendrik anders toch te dik zou worden. Maar nu willen ze het dus zo proberen, en als er veel schapen in de wei lopen, kan Hendrik ook niet meer té dik worden, en heeft hij altijd schaduw. 

geeft mij wel een goed gevoel. nu weet ik helemaal dat het goed gaat komen straks als ik in het ziekenhuis lig
is toch lastig indi aan een ander toevertrouwen, maar het gaat helemaal goed komen volgens mij