ik heb vanochtend indi haar zadel opgedaan:) voor het eerst voor het eggie. ze heeft al eerder 1 op haar rug gehad. accepteerde ze zomaar. ze had niet eens door dat er wat op lag. hihi.
vandaag echt aangesingeld ook. echt saai. ze reageerde amper. heeft even geroken maar besloten dat er geen spectaculaire show gegeven hoefde te worden. ze zat echt te kijken van: oke, en nu? nou, toen zijn we maar een endje gaan wandelen. niets aand e hand. trekker druk in de weer naast ons. ook niet eng. uiteindelijk maar lekker gegraast. toen weer terug naar stal. zadel af. nog een keer gepoetst en weer even opnieuw ingesponst met azijn, weer gegraast... els balkjes klaar gelegd, en toen zijn we balkjes gaan draven. `we` wil zeggen: els en indi hebben gezweet, en ik gezont en filmpjes en foto`s gemaakt:) het ging super goed! ik denk dat we wel 8 balkjes hadden liggen achter elkaar. en nog steeds deed ze het goed. echt geweldig gevoel nu! en daarna hebben we weer gegraast in de boomgaard, en els en ik gepicknicked. els ging even de broodjes en drinken halen en indi wilde mee. hihi. jammer voor haar dat ik haar vast had aan de longeerlijn, en dat die niet mee gaf
geeft mij wel een goed gevoel. nu weet ik helemaal dat het goed gaat komen straks als ik in het ziekenhuis lig
is toch lastig indi aan een ander toevertrouwen, maar het gaat helemaal goed komen volgens mij