Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Werkt voor Amanda perfect. Met buitenbeen begrens ik haar, of niet, dus weet ze wat ik vraag 

Chubby schreef:
Beel heeft vast wel een aktie-gen, hoop alleen niet dat ze besluit dat zaterdag inene te bewijzen![]()
, dat hele kavel stond onder water toen. Moest een half jaar later allemaal nieuwe slootjes graven. Pellie schreef:Citaat:Ze kunnen heus een beetje rot weer hebben hoor Pellie.
En anders zet je ze toch een halve dag buiten?!
Ik heb ze vandaag ook gewoon buiten staan. Altijd trouwens, zomer en winter gaan ze overdag naar buiten en 's avonds naar binnen.
Geen enkel probleem.
Het zit meestal tussen de oren van de mens dat het 'zielig' is.
yarka, wat jij daar allemaal noemt zijn je eigen gedachten hoor, mij hoor je dit niet zeggen. ze krijgen straks niet voor niks inloopstallen zodat ze alles zelf kunnen regelen, dan kunnen ze zelf bepalen of ze in de box, op het droge plaatsje of in de buitenbak staan. de twee stukken wei staan open als de bodem dit toelaten.
waarom heb jij ze 's avonds binnen?
Citaat:Ik zal met Baileys uit de buurt blijven van de lekkere mannen! Heb er erg veel zin in!!
(dan zit er tenminste een beetje vaart in Tommie)

Zou t ook niet zo leuk vinden, vertelde hij het je wel zelf?

Citaat:Chub, minder dat hij gisteren ook al gedate heeft. Hij denkt ook lekker de blommetjes buiten zetten Zou t ook niet zo leuk vinden, vertelde hij het je wel zelf?
Hij kent haar via die bruiloft van een collega waar ik toen niet naar toe kon ivm thuis.
Wil geen 2e keus zijn ofzo... Of mezelf lekker zitten maken en er dan achter komen dat 'ie al iemand heeft... desillies schreef:jeetje jellie........ echt een naar iets zeg!!
laatst hadden jullie het hier over een of ander spul voor op de bodem van de voliere,naar aanleiding van Marcella's dikke ogen geloof ik.
nu zoek ik me dus rot naar de naam van dat spul maar aangezien bokt ook noig eens megatraag is....
kunnen jullie de naam even herhalen en de voordelen??
wij en onze buren zijn namelijk bezig met het maken van een voliere,vandaar....
Chubby schreef:Desillies, het is Corbo. Een (hout?) korrel die veel vocht opneemt en zowat stofvrij is.
Edit: ik ben natuurlijk te laat met m'n antwoord![]()
ca 13u
, maar ik vond haar zo sloom worden. Gewoon niet helemaal de sayla die ik kende, maar ze had geen verhoging of zo maar toch DA bij gehaald want vond het zo raar.
maar t niet snappen dat heb ik ook wel
, dan ga ik ook weer even iets anders/luchtigs doen en meestal is de volgende dag/ keer het kwartje gevallen (heeft ze er even over kunnen denken
).
en je moet juist blij zijn dat jij haar nu dus zo’n paradijs kan geven
(doen ze wel vaker in Engeland en Ierland heb ik gehoord en zelf in documantaire gezien)
Natuurlijk blijft t spannend als ik richting been ga, maar ze laat t wel toe.

. Foenegriek is echt súper spul
. Gaven het ook een tinker die snel zwaarder ademde maar na onderzoek ook weinig aparts uit naar voren kwam. Foenegriek heeft bij haar veel losgemaakt (snot en hoesten enzo) en had daarna geen last meer van haar adem enzo
. Wel jammer dat er altijd zo snel antibiotica wordt uitgeschreven, maar voor longen ook wel ventipulmin (poedertje) dat werkt ook erg goed/ snel en doeltreffend en volgens mij wat anders dan antibiotica
, leuk autootje 
dus we zien je vanzelf weer vaker verschijnen als je tijd hebt
dat was bij ons ook (momenteel zijn we verwend
) en wat een stel viezeriken
, allemaal aan t roeren is stal dus behalve 1tje
ik wil ook dit weekend weer wat nieuwe foto's maken, alles op bokt enzo is alweer oud
en er is zoveel licht dat t net overdag is

beterschap ermee