Haflinger en Tinker die ik rij heb ik het beide nog niet bij meegemaakt.. Bij de kruising fries/fjord die ik hiervoor reed maakte ik het dagelijks mee.
Achja! Niets meer aan te doen Ik werd vanmorgen wakker in schrik, dacht dat ik de Battie vergeten was maar dat moest volgende week pas. Jezus man ik had het even benauwd. Wel fijn dat ik nu even niets hoef te doen. Wel wat buikgriep dus of vanavond rijden nog gaat lukken? We gaan wel bij Bones op bezoek
Leuk je nieuwe huisgenootjes draakje
Nientsje
Geplaatst: 13-06-15 16:27
Maffe Dana, goed van je dat je aangepakt hebt Jolanda!
Oef schrikken Mira, gelukkig heb je je geen erge pijn gedaan. Feike let op buitenrit ook nooit op waar hij loopt en struikelt dan ook over zijn eigen benen
Haha dat is beroerd wakker worden chimello Beterschap met je buik en veel plezier bij Bones!!
Ik heb vandaag een goed gelukte hengstenvlecht gemaakt
Meneer de macho wilde niet op de foto
Lekker ding
Daarna hadden we les en pfoe dat was een lastige. Moet aan zoveel dingen denken, nagevelijkheid, tempo, stelling, rechtstellen etc etc en natuurlijk mijn eigen houding. Maar we hebben het weer gedaan hihi vandeweek weer een les, mooi doorzetten Feike had er zin in want die liep wel
Leuk! Je hengstenvlecht is goed gelukt! Eigenaresse van Mac maakte altijd de vlecht, want ik heb het ooit op de vorige stal geprobeerd en dat leek nergens op. Laatst toen eigenaresse paar keer niet kon ''moest'' ik wel vlechten en het lukte in één keer super goed. Vind het nu nog leuk om te doen ook.
Ben vanmiddag eerst met m'n mini het bos in geweest. Hij was in de racemodus. 10 km gereden in 1 uur en 21 minuten.
Daarna even zonder zadel op Macgic gestapt. Hij was nogal voorzichtig, heel lief.
Hihi ik vlecht hem altijd voor het rijden (of mennen) want anders zit ik met de teugels (of leidsels) in de knoop met die manen De ene keer lukt de vlecht beter dan de andere, ligt er vooral aan hoe rustig Feike blijft staan onder het vlechten. Vandaag stond hij te slapen op de poetsplek, genietend van de aandacht
Knappe Mac Ze kunnen ook zo voorzichtig zijn, zo lief
Mandyy
Geplaatst: 13-06-15 19:19
Ja ik ook idd! Had het nu een keertje niet gedaan voor foto.
Met vlechten en halster omdoen houdt hij ook z'n hoofd laag, super paard! Zo lief!
Hier was de veulenborrel een superavond de veulens en moeders hebben zich fantastisch gedragen, kindjes, geen probleem, mensen met rolstoelen, geen probleem, TOPPAARDEN!
Springen vandaag was geweldig! Heb zelf voor 2007 voor het laatst gesprongen denk ik.. Mac ook al een tijd niet onder het zadel.. maar hij deed het super! Lekker hard erop af.
Ik ben vandaag met de puber pony naar het bos geweest. Man o man wat een portret vandaag We waren het bos nog maar net in of ik had al 2x een boksalvo te pakken, meneer was echt onwijs druk. Hij wilde alleen maar harder en harder dus moest hem bijna constant inhouden pff. Wel wat fijne stukken gehad, maar hij was echt raar bezig vandaag, niet stil willen staan en dan in zijn achteruit willen, "nee baas ik wil haaaaaaard" We zijn ook weer naar de schaatsbaan gereden, maarja Feike wilde er nog steeds niet in Wel krijg ik het bos al wat meer onder de knie, heb een mooie route gereden zonder te verdwalen En onderweg hebben we nog een sprongetje genomen
Morgen gaan we het over een hele andere boeg gooien, dan gaan we bitloos lessen Ik ben benieuwd