Jaaa poezen paradijs!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Snackie schreef:Leuke foto's jess! ik wil ook naar t strand, maar eerst e achter b halen maar.
Magica schreef:Jah, ik heb ook al wel gezien dat er heel wat dure middeltjes zijn, maar die blauw spray werd mij aangeraden. Gewoon 5 keer gebruiken en daarna ermee stoppen. Er zit ook antibiotica in en het heeft een bacterie dodende werking. Normaal wordt het gebruikt voor vee maar voor paarden is het ook gewoon veilig. De reden dat je het niet te lang moet gebruiken is vanwege het feit de bacteriën er anders resistent ofzo van worden. Zoiets heb ik begrepen. Ik ben nu aan het afwachten tot het weer dichtgroeit zeg maar. Ik stop wel eens mijn hoevenkrabber er zachtjes in en het ruikt ook eigenlijk niet meer.
En de smid had verteld dat het al wel weer in orde was. Dus daar gaan we vanuit. Het vreemde was wel dat de paarden gewoon in de weide staan, maar ja het is de laatste tijd wel erg nat geweest dus dan zal dat de reden wel zijn geweest.
Mira283 schreef:Heeft iemand ervaring bij de behandeling van beginnende rotstraal? Lees nu overal de teren slecht is en ik het moet ontsmetten. Hoor ook verhalen van de hoef weken in biotine. Wil graag jullie mening horen