mijn mol is sanne ik vind haar leuk (goede reden he ) en omdat ze zo lachte toen ze zei jaa ik deed alles verkeerd (bij die taxi) en daarna zei ze, nee ik snapte het niet. En dat ze moest huilen, en bij het mol spelen deed ze weinig.
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 22-01-10 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt
ellieellende
Geplaatst: 22-01-10 00:04
dat is een mooi schema! Heb ook echt weer zin om te beginnen, vind het zo leuk en Niamh gaat ook graag mee Maar hoe en wanneer ik weer ga beginnen hangt helemaal af van hoe het met het veulen gaat en alles daar omheen
Ik vind de ene week Kim het er zo dik opleggen dat ik denk nehhh die is het niet, maar deze week nam ze weer een andere houding aan, dus ik twijfel.
Grit
Geplaatst: 22-01-10 00:06
Ik ben daar zo slecht in, dat ik eigenlijk niet eens probeer om de mol te ontmaskeren. Dan ga ik overal neurotisch op zitten letten. Maar ik zet nu in op Erik.
Die ziet er knus uit. Je wilde zeker je bank niet meer delen? Of was het "ik een nieuwe bank" "dodge een nieuwe bank"
Eigenlijk wel ja, ik had zo'n mega kussen liggen, maar vind dit dan toch weer net iets strakker En Dodge ligt graag bij me op de bank, maar als ie echt wil gaan slapen gaat ie toch zijn eigen plekkie opzoeken.
D_Travis
Geplaatst: 22-01-10 00:24
ahh fijn toch vandaag was mijn wekelijkse oppasdag voor Puckje, hebben heerlijk over de dijk gelopen hier langs het kanaal, en lekker samen op de bank gelegen, wel gezellig hoor zon hondje 1x per week
Ben zo blij met mijn hondje, het is een gezellig mupske!
Puchje
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-10 00:28
D_Travis schreef:
ahh fijn toch vandaag was mijn wekelijkse oppasdag voor Puckje, hebben heerlijk over de dijk gelopen hier langs het kanaal, en lekker samen op de bank gelegen
nou eens kijken wat NL bij elkaar gesprokkelt heeft voor Haiti en hoeveel van ons belastinggeld daarnaartoe gaat.... Kijk altijd een beetje negatief tegen dit soort inzamelingen aan, hoorde vandaag nog een intervieuw met een getroffene, die zei ook dat er maximaal 20% van het geld naar het getroffen gebied zal gaan en de rest naar de regering gaat......
mnkortleve
Geplaatst: 22-01-10 00:34
Puchje wss stage plek. Vervelend zeg ruzie.
TinkerVlot Leuke pics weet je al welke jullie krijgen??
timokyana Hopelijk knapt hij snel op
Grit Oppas geweest, leuk. Keelpijn
Claudia78 Gefeliciteerd.
Eevee Frisse Tinka
kuzznathalie Voor de 1e keer zou ik ook zeker geen grote hengst kiezen. Ik dacht dat je haar zou laten scannen als je beter was dat ben je intussen toch al wel een keer geweest.
_Rhiannon_ leuk leuk leuk
D_Travis Leuke pics.
_janet_ Balen van je auto. Sterkte met je oma hopelijk knapt ze snel wat op.
draaakje Leuke pics ze groeid hard. Devynn was/is ook echt een toverbal van zilver toen ik hem kocht daarna licht bruin, donker bruin tot bijna zwart.
snowdon Ik wil mee ik wil mee.
ellieellende Masker gekregen had je die nodig dan Nieuwe mand voor dodge
Whis_Serada Leuke eter gehad.
Hier weer flink aan het sjouwen geweest, kasten naar binnen 1 viel in heel wat stukjes hopelijk kan mijn vader hem nog wat repareren S'middags zusje hier gehad snapte niet veel van haar nieuwe naaimachine had dus even hulp nodig.
Toen ik vanmorgen de paarden op het pad deed zei ik nog tegen John dat ik benieuwd was hoe lang het zou duren eer ze door de draad zouden zijn. Nou dat duurde niet lang. Ik hoorde de koeien ineens door de stal stuiven en wist gelijk dat het goed mis was. Ik liep aan de andere kant op het pad en keek dwars door de stal en zag 3 van die ......knollen richting weg galoperen. ik ben zelf ook heel hard naar de weg gerend, maar zag ze nergens meer. Ik heb het hek gesloten in de hoop dat ze zich omgedraaid hebben en heb luid naar John staan bleren dat hij moest komen. Gelukkig waren ze idd omgedraaid en liepen ze op pad, vanwaar deze actie ik heb geen flauw idee normaal lopen ze lekker rustig op pad en is er niets aan de hand. Ik heb ze in de bak gedaan en er goed stroom op gezet.
ja bizar he, ik vind het wel mooi om te zien dat nederland zo bezig is met zijn allen, dat wel, maar ik heb een beetje hetzelfde gevoel als jou Ellen. En waarom meot het dan weer verdubbeld worden dat snap ik niet zo, dit is toch al superveel
kom even wat vragen , gisteren keken me man en naar animal planet ging over verwaarloosde paarden .
ik zei op bokt was er een tinker waar ik mega van ben geschroken . die was aardig opgeknapt maar eind vorig jaar alsnog is overleden. weten jullie van wie ¿¿
hoe is het verder hier ¿
ik ben vanavond heerlijk mijn tinkies hun manen wezen coboy magicén , heerlijk om weer wat te rommelen . devynn kreeg ook al regelmatig wat in zijn maantjes , werden ze minder droog van.
me rug 2 stappen vooruit en soms 1 a 3 terug ...en dan weer vooruitgang heb me dip/jankbuitjes....en slaap heel weinig....afgelopen nacht nog geen uurtje......zucht.
en net ,,,wie geef ook zoiets aan iemand die te zwaar is ¿¿¿ 6 truffels opgevreten...ben der misselijk van....frustie.
maar oke ben erg egoberichterig....excusses.
owja dies en def zijn op het land zo heerlijk aan het klieren sinds het minder koud is ....ik zei ruiken ze lente al ..... hihi
enne ...las een keertje over zijn ma grainey die de rest bespring.......heeft die dus niet van een vreemde jaja def is een hengst.............
grtjes ga weer proberen te slapen ....heb er weer een hard hoofd in ..
het was al ruim 33 miljoen..... stel dat het 40 miljoen geworden is, hoe kan het dan in godsnaam mogelijk zijn dat de regering 40 miljoen ergens op de plank heeft liggen om zomaar weg te geven???? terwijl we steeds meer belasting moeten betalen e.d.??
D_Travis
Geplaatst: 22-01-10 00:37
ja dat bedoel ik dat snap ik dus ook niet. en al helemaal niet in deze crisistijd waarin er al zoveel nederlanders zijn die het zelf moeilijker hebben dan eerder, doordat ze bv geen baan meer hebben of iets
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 22-01-10 00:39, in het totaal 1 keer bewerkt