Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
snowdon schreef:Als ik heeeeel eerlijk ben en je mag me verrot schelden... is Clover niet aan jou besteed. Als je echt een paardje graag wilt hebben, is dit nou niet echt een drempel waar je tegenop zietIk kan me dat gewoon echt niet voorstellen. 'Not meant to be' denk ik dan.
Mallow schreef:Ik vind dit heel erg moeilijk, omdat ik het gevoel heb geen grip te hebben, omdat er bij Mallow achter me rug om werd getroept met medicijnen geven, alles doen wat niet was afgesproken etc.
Mallow schreef:Ik zou haar het liefst gewoon hierheen halen meteen, maar dit kan alleen als ik dr dan eerst een maand ergens op een landje zet, en daarna weer moet gaan verhuizen, dat wil ik haar niet aandoen.
Mallow schreef:Ik weet niet goed wat ik wel wil, maar vind het gewoon lastig in te schatten hoe of wat, omdat ik dit nog nooit echt heb meegemaakt, en de meeste hier uit t topic wel al is op zo'n manier een paard hebben gekocht..
Mallow schreef:Maar prima, als jullie vinden dat clover en ik niet bij elkaar horen. Denk maar, ik vroeg hier alleen om een advies, wat moet ik doen? Is dit normaal etc? Maar als je door die simpele vragen meteen zo bestempeld wordt..
mnkortleve schreef:Ik heb hier ook een probleempje met iets verkopen ik kan het hier voorleggen, maar ik weet dat de meningen uiteen zullen lopen en ik uiteindelijk toch zelf moet beslissen wat ik ga doen, ik ga het dus niet doen, maar ik zou het eigenlijk toch willen doen omdat ik zou willen weten wat jullie denken, maar nee ik doe het toch niet.