Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

20 mei tot 20 juni vakantie
eindelijk Timo eens fatsoenlijk doorrijden
en lekker veel met de paarden bezig zijn
Doe je goed! 
Maar zal blij zijn als hij het heeft....
leuke reacties ik vind mijn Pete kindje ook helemaal geweldig
had voorheen echt weinig met kinderen maar deze is leuk 
Silas die fiets heeft mijn petekindje in het roze precies hetzelfde met dat bakje en mandje
maar diploma halen is ook fijn
maand vakantie
heerlijk met de paarden
joyce nog HEEL VEEL sterkte in deze moeilijke tijd ...
maar geen zin

\

:D
Och... Effe snel wat gegeten. Trailer naar buiten gereden. Nicole Aman laten pakken (en door de modder ploegen
). Op de trailer gezet, ze liep er na 1x aarzelen gewoon zo op
En weggereden... Hele rit voorspoedig gereden, natuurlijk wel geregeld via zijspiegel achteruit zitten loeren, en zodra ik een stel oren of voorpluk zag was het goed. Na exact 3 uur, met een kleine omweg, verkeerde afslag genomen. Waren we dan in Elst bij stal Bolderman.
Wat een ongelovelijke lieve goedzak is dat. Wel een groot hoofd, op de foto lijkt ie een wat kleiner / fijner koppie te hebben. Het is wel fijn, maar ook groot
En verder is ie helemaal geweldig. Effe koffie gedronken, wat gebabbeld, overlegd over de gang van zaken, voer wat ze krijgt, en ze gaat overdag ook lekker op de wei enzo 
Ik ben een muts...
Drie lange uren, en ik verrek van de spierpijn van gister. Mijn knie, armen en schouders. Onderweg nog getankt. Bleuh... daar word je ook niet vrolijk van. In totaal ben ik 115 euro aan diesel en 20 euro aan tol kwijt. En dan nog wat voor de trailer. Maar eigenlijk helemaal geen problemen, dus was fijn

Weer even lekker met Mirthe in het land gereden. 10 minuutjes, en ze was braaf!!! Wel hinniken, maar verder super! Ben zo tevreden over hoe ze zich gedraagt met Kiki! Kiki wordt wel steeds brutaler, en daardoor... uhm... lastiger.