Ai... balen van Kato... Zal zo ook maar eens kijken of er al meer bekend is over Bentley.
Anyway. Best laat opgestaan eigenlijk, aangekleed en wilde net ontbijten toen Nicole eraankwam. Enige miscommunicatie, ik dacht dat zij om kwart vpor 9 zou komen, en zij dat we dan zouden wegrijden
Och... Effe snel wat gegeten. Trailer naar buiten gereden. Nicole Aman laten pakken (en door de modder ploegen
). Op de trailer gezet, ze liep er na 1x aarzelen gewoon zo op
En weggereden... Hele rit voorspoedig gereden, natuurlijk wel geregeld via zijspiegel achteruit zitten loeren, en zodra ik een stel oren of voorpluk zag was het goed. Na exact 3 uur, met een kleine omweg, verkeerde afslag genomen. Waren we dan in Elst bij stal Bolderman.
Eerste indruk : Sooowhee, wat een luxe complex. Aman stond nog rustig, dus effe mensen gaan zoeken, en gevraagd welke stal ze kon hebben. Dus afgeladen, in containerbox gezet, beetje rondgekeken op het erf. Haron bewonderd en geknuffeld
Wat een ongelovelijke lieve goedzak is dat. Wel een groot hoofd, op de foto lijkt ie een wat kleiner / fijner koppie te hebben. Het is wel fijn, maar ook groot
En verder is ie helemaal geweldig. Effe koffie gedronken, wat gebabbeld, overlegd over de gang van zaken, voer wat ze krijgt, en ze gaat overdag ook lekker op de wei enzo 
Na drie kwartier ofzo weer naar huis gereden... Was wel heel erg slikken bij het afscheid... Staat je kleine pony daar in die stal en dan moet je dr achterlaten
Ik ben een muts...
Drie lange uren, en ik verrek van de spierpijn van gister. Mijn knie, armen en schouders. Onderweg nog getankt. Bleuh... daar word je ook niet vrolijk van. In totaal ben ik 115 euro aan diesel en 20 euro aan tol kwijt. En dan nog wat voor de trailer. Maar eigenlijk helemaal geen problemen, dus was fijn