Oh aha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jullie gaan ineens wel weer snel ...
en benieuwd naar fotoshoot van silas
[edit] O ook daar online
gelukkig vanalles te doen ook met minder weer !!
Rom leuke foto's en ook al zo verwend daar
wij hebben ook een solarium hangen op stal
(alleen als het af moest
) pff je vraagt wat ... misschien contact opnemen met je hoefsmid
die kan je vast vanalles vertellen
hadden ze dolle 5 minuten maar idd zo zit een ongeluk in klein hoekje ...
zou bij mij echt goed moeten klikken voor iemand anders met mijn paardje aan de slag mag ... maar als het klikt wel leuk 
prada balen van krampen
en ja jammer van het verzieken maar zij heeft dus blijkbaar ook behoorlijk lelijke berichtjes gekregen enzo van een aantal andere bokkers da's ook niet leuk
die "harde" die bij Sita was geweest viel ook mee dus ze bedoelen het denk ik toch anders wellicht
(maar dat had je al gezien
)
idd alleen is niet (zo) leuk ...
komt vast OOIT wel
gewoon blijven zoeken
en nu mijn verhaaltje
.. uhh als ik tenminste eens kan zijn met de arbeidsvoorwaarden enzo
dus nog 1 gesprekje
(maar zal vast wel OK zijn/ vergelijkbaar met nu) dus uh
Grid gaat er weer tegenaan
) maar was vrijblijvend (nu geen vacature) dus ik ben In the Picture en in hun "bestand" en als er 1 van functie overgaat (wil gaan) (= mijn oud klasgenootje) dan komt erl waarschijnlijk een plekje vrij en zou ik daar terrecht kunnen maar of dat binnen nu en half jaar is is onbekend
dus uhh wie weet ...
vind meestal de boktnamen/ afkortingen makkelijker
anders ga ik ze weer doorelkaar halen, heb het in het tinkerpraattopic geprobeerd maar dat was soms toch best lastig
(wedstrijdrijdende koudbloed freakjes
)
Ons pap en mam controleren als ik een late dienst heb voor mij de paarden.
Balou is nog eens vrij dominant dus timo kon ook nergens heen vluchten voor zijn attacks. Arm ding. Ik ben er net nog geweest en ze staan nu lekker buiten.Maar ben zeer benieuwd wie hier denkt dat mijn paarden op stal moeten.
leuk naar de dierentuin is lang geleden.
en om eerlijk te zijn ben ik er ook aan gewend dat iedereen me hier TK noemt
)

altijd hetzelfde ... Ga eerst netjes mijn werk bij ander team afronden en ook nog eerst de arbeidsvoorwaarden enzo lezen en tekenen en dan pas écht voor hen aan de gang 
kunnen ze niet zelf/ de wind doen ... dan is het idd extra balen dat er dus iemand is geweest ...
Gaat zo dus maar naar Kantoor!!
)

bedden met veren erin die in je rug beuken. Jeeh dat ze nog bestaan die ondingen.