silas schreef:#Bonte: ja ik voel me echt ziek worden.... ben snot verkouden en mijn keel doet zeer....maar gaat wel weer over....
#Annick: Silas is vorig jaar 1 keer geplaagd door licht hoesten en heeft toen een poeder gekregen om hem ervanaf te helpen. Heeft super geholpen... Ik geloof niet dat dat antibiotica was...
Er zijn toch wel middelen die ze hem kunnen geven om hem te helpen... en anders zou je direct na de antibiotica kuur een probiotica kuurtje moeten geven waarmee je de darmflora ed direct weer hersteld....
beterschap.is inderdaad zo, zal de veearts bellen om te vragen wat ze er van denken.
waterschap heeft er goed naar gekeken, dit stuk loopt al dood omdat de dam die er nu in ligt geen duiker heeft. had deze dit wel dan had ik zeker niet mogen dempen. ik heb rondom sloot, waarvan 2 best breed. wat ik demp valt binnen een of andere 2.5% regeling waardoor het dicht mag. waterschap wil idd niet dat er een tekort aan watergangen komt.
Soxje
Is wel van dat bekende merk... Maar ding ligt benee dus kan het niet zo oplepelen... 
Welkom terug? 

Mevrouw was zo dik geworden dat de gewone singel die bij de longeersingel hoort met geen mogelijkheid meer paste. Tijdens het poetsen en 'opzadelen' gaf ze aan niet echt veel zin te hebben. Heb even aan haar oortjes gevoeld en bij haar billen onder de staart maar ik voelde niet echt een verandering van temperatuur. Dus hops! Gewoon aan het werk

Gelukkig heeft ze bij jullie nu een heerlijk plekje en die liefde maakt dat ze zo is geworden hoor!!
Vind t zo moeilijk om het via tekst uit te leggen. Maar kom je ooit wel eens in de buurt van Sliedrecht? Anders moet je een x komen voelen…. Ik wil van het weekend wel proberen om het op de foto te zetten maar ben bang dat je niet veel ziet door de haren die erover groeien. Het zijn niet de sporen die je voelt? Bij Flan loopt die 'sleuf' ook aan de voorkant…