Ik had een vraagje. In engeland en dergelijke gebruiken de 'pig oil' in de sokken van de tinkers. Nu heb ik dit gezocht in Nederland maar kan het niet vinden.
Welke olie is goed voor de sokken van mijn tinker? (zonder jeuk, lichtelijk rasp waar ze geen last van heeft)
Ik ga zo naar de dokterswacht... van Feike gedonderd... dwars in het hek en mn wijsvinger bleef vastzitten in de teugels... terwijl Feike er van schrik vandoor ging... nu bang voor een breuk
Kijken jullie wel uit allemaal?? Het is niet de bedoeling dat er nog ff wat gebroken lichaamsdelen ontstaan net voor het einde van het jaar. Ik kreeg vandaag mijn bestelling uit de U.K. van The Big Horse Shop al binnen, echt snel geleverd met weekend en Kerst ertussen. Heb de vliegendeken nog niet gepast op de dame maar het halster al wel in gebruik. Ben er erg blij mee, zit hartstikke goed en de verbindingen zijn volgens mij heel sterk
Mandyy
Geplaatst: 27-12-17 21:48
Nientsje, hoe is het nu?
Ziet er uit als een mooi halster!
Vandaag bij de dierenarts geweest met poes. Het pigment lijkt terug te komen. We kunnen nu alleen maar afwachten. Over een maand controle en tot die tijd nog doorgaan met medicijnen. Haar kap moest af want ze heeft veel last van haar oren erdoor.
Hier nog steeds ziek.. bah. Wel weer op het werk inmiddels.. je moet toch wat Mouse vandaag in een andere paddock gezet, eindelijk droge voeten Gisteren even grondwerk met haar gedaan, rijden lukte me echt nog niet.. enorm genieten! Het is zo'n heerlijk dier
Oei klinkt pijnlijk Hannah! Hoe is het inmiddels met je vinger?
Kim ik heb echt lopen zoeken maar ik kan dat dus echt niet vinden op insta
Kinke: ziet er idd uit als een stevig halster!
Gister ponylief weer de jas uit gedaan. Was echt weer nodig, twijfel erover om volgend jaar zelf een apperaat aan te gaan schaffen. Xaffier is er zo braaf mee kan hem ook gewoon zelf scheren.
Vandaag even wezen kijken hoe hij onder het vuurwerk was. Stond lekker op stal met een dikke plak hooi. Hij leek er niet erg stress van te hebben. Ben blij als morgen alles achter de rug is Haha!
Net even bij de paardjes gekeken. Cheana is helaas heel gespannen. Wil niet eten. Is niet aan het rennen. Staat midden op de paddock de boel strak in de gaten te houden.
Nientsje: is je vinger niet gebroken? Zwart worden is vaak teken van wel. Laat je niet afschepen door een huisarts!! Mijn huisarts dacht ook niet gebroken. Toen liet ik maar even de zelfgemaakte rx foto zien.
Door laat ingrijpen en verkeerde keuzes van huisarts en ziekenhuis zit ik met blijvend letsel aan mijn vinger....