Goeieavond!!
Megan zit weer in de vlechten en heeft haar schone vliegendeken weer op. Hebben jullie Tinkers ook zo last van de vliegen? Sinds vorig jaar reageert Megan echt extreem op vliegen, ze zit dan echt ónder de bulten!! Echt zó zielig, als ze haar vliegendeken opheeft en houdt, dus niet... Maar het is dit jaar ook wel wat erger geworden lijkt het... Heb begin van de zomer een mooie vliegendeken aangeschaft voor haar.
Misschien ook omdat haar weerstand wat lager is geweest.. ze is nu bijna rapvrij, stampt al heeeeel veel minder en de schimmel trekt weg. Ik heb haar sinds eergister op de Drainage Compositum van Groene Os, weerstand Booster en Omega-olie gezet..
ik pak die weerstand maar meteen even goed aan!!
En Wolin kwam weer een stuk beter het land uit
, koppie stond goed en ze nam een enorm tempo aan.
Bochten gaan ook weer een heel stuk beter!! Ik denk dat het dan toch haar kogeltje is, die ze verdraaid heeft.. ik hoop het
!! Even met het draakje geknuffeld... nadat ze was ontsnapt!! Heb normaal een hengstenketting voor de box zitten, makkelijk met erin en eruit voor mij, hier blijft ze gewoon achter, maar ze kan onder gewone touwtjes doorkruipen (dacht dat ze dat nu wel vergeten was, na een halfjaar ketting!! Verkeerd gedacht..) dus ik loop naar de kantine toe om water te koken voor slobber, kom ik terug.. had ze al uit twee boxen de voerbak leeggegeten
, gelukkig lagen er niet hele kilo's biks in en stonden die paarden buiten vanacht.. maar toch
. Ze stak vliegensvlug weer over naar haar box, toen ze mij zag
, touwtje hing op de grond. Houdini, Wolin weet er gewoon een sport van te maken
, merk daaraan dat het wel weer een stuk beter gaat met haar
.
Enne... raketjes zijn erg verslavend en raketjes mogen inderdaad
.. Heb er dan ook twee op na het zwoegwerk van het tuig poetsen
.