Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cheveyo schreef:Ringmeester werkte aardig wat irritaties op inderdaad. Wel moet ik zeggen dat het heerlijk rustig was zonder zoveel hengsten naast de ring. Als het door haar komt is dat positief maar ze bracht het niet echt vriendelijk hihi
Lucy_1 schreef:En ik moest komen met Hugo en kon de ring weer uit... Want de "baas" regelt het en alle paarden moesten nog een keer terug komen... Weet ik veel....
vlek schreef:Ik vond het een hele verbetering dat er uitleg geven werd.
Er werd verteld welke punten ze verkregen op welk onderdeel en waarom ze die punten behaald hadden.
Bonte schreef:vlek schreef:Ik vond het een hele verbetering dat er uitleg geven werd.
Er werd verteld welke punten ze verkregen op welk onderdeel en waarom ze die punten behaald hadden.
Dan is het wel handig om de volgende keer de microfoon al eerder harder te zetten ipv pas bij de laatste 4/5 hengsten.![]()
Ben je nog op de foto geweest met Bas??? Ik was degene die voor je naar Dianne belde.
_Marlijn schreef:Heeft er ook iemand foto's van Bryan gemaakt?
_Marlijn schreef:Gave foto's!
Je bent gemist Henk.
Heeft er ook iemand foto's van Bryan gemaakt?
Bonte schreef:vlek schreef:Ik vond het een hele verbetering dat er uitleg geven werd.
Dan is het wel handig om de volgende keer de microfoon al eerder harder te zetten ipv pas bij de laatste 4/5 hengsten.![]()
Ben je nog op de foto geweest met Bas??? Ik was degene die voor je naar Dianne belde.