[TI] Tinkertoernooi te Wehl (bij Arnhem) 19 + 20 mei 2007!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sidney

Re: Tinkertoernooi te Wehl (bij Arnhem) 19 + 20 mei 2007!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 16:25

wel jammer dat foto4u er niet was. ..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 16:41

Rais schreef:
Was een hele geslaagde dag. Lekker gereden!
De dressuur ging best goed en bij de behendigheid zorgde ik voor wat gelach. Tyson twijvelde al een beetje bij het 'bruggetje' dus ik hem even rustig laten ruiken en hop er overheen, Komen we bij de slierten,waar ik vorig nogal wat problemen mee had, twijvelt hij dus,wat ik al verwachte, dus ik hop met de zweep de slierten opzij en meneer liep er zo onderdoor, hoor ik aardig wat mensen lachen dus dat was wel leuk.
Ik geloof trouwens dat Tyson een beetje verliefd is geworden op Lowara, de trailers stonden naast elkaar en de deurtjes waren beide open en daardoor konden ze elkaar zien, ze waren lekker aan het 'flirten'.

Bij deze een link naar mijn foto's, zullen ongetwijvelt bokkers tussen zitten.

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6YJ7KYX

Ja Haha! Ik sta er ook tussen! Haha! 1 foto van het springen Lachen thnx

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 16:46

Bonte schreef:
Roze versie staat er ook op en Grid ook. Knipoog

Ja de paarse helft is Dieke (Die rijd soms op mijn Tinker *LOL*
En leuke foto's hoor!
Gaaf!

moon1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 17:40

Ja ik had een vlecht in de voorlpuk gedaan, maar er toch maar weer uitgehaald want ze vond het niet lekker zitten

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 18:41

tamlin schreef:
wel jammer dat foto4u er niet was. ..

Bonte was er toch?

Ik vraag me af of een ander nu echt andere/betere foto's had gemaakt daar Knipoog

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 18:42

zondag was bonte er niet,

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 18:59

er liep wel een andere fotograaf rond, maar weet even niet wie dat was...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 19:00

owja daar is het meerdere dagen...

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 19:11

Christah schreef:

Errug bedankt voor deze mooie foto's Bloos ! De eerste vind ik helemaal ge-wel-dig!
Haha! Knipoog Ik zit erg te genieten van de mooie tinkers die voorbij komen Vingers aflikken ! SUPER! Clown

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-07 20:00

laraberder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 20:17

dobbel schreef:
zondag was bonte er niet,

Bonte was er zondag inderdaad niet en wat ik me nog van vorig jaar herinner is dat "foto4u" ook veel foto's binnen heeft gemaakt van behendigheid en springen.

Bonte heeft, zover ik op haar site kan zien, de meeste foto's van dressuur. Overigens zijn haar foto's mooi van kwaliteit OK dan! en goed geschoten Cheese! Nagelbijten / Gniffelen
dan zou foto's binnen ook leuk zijn geweest van deze kwaliteit. Ach, wellicht een tip voor volgend jaar Ja Pling

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 21:00

laraberder schreef:
dan zou foto's binnen ook leuk zijn geweest van deze kwaliteit. Ach, wellicht een tip voor volgend jaar Ja Pling

Foto's met dezelfde kwaliteit als buiten wordt moeilijk. Ik dacht dat het donkerder was binnen en had pas later in de gaten dat het mee viel.
Ik moest zondag ook weer ergens de hele dag foto's maken, dus had niet zo zin in foto's waar ik veel aan moet bewerken Bloos heb ook nog een baan van 40 uur, dus tijd tekort. Knipoog

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 22:29

tinkerfan555 schreef:
Rais schreef:
Was een hele geslaagde dag. Lekker gereden!
De dressuur ging best goed en bij de behendigheid zorgde ik voor wat gelach. Tyson twijvelde al een beetje bij het 'bruggetje' dus ik hem even rustig laten ruiken en hop er overheen, Komen we bij de slierten,waar ik vorig nogal wat problemen mee had, twijvelt hij dus,wat ik al verwachte, dus ik hop met de zweep de slierten opzij en meneer liep er zo onderdoor, hoor ik aardig wat mensen lachen dus dat was wel leuk.
Ik geloof trouwens dat Tyson een beetje verliefd is geworden op Lowara, de trailers stonden naast elkaar en de deurtjes waren beide open en daardoor konden ze elkaar zien, ze waren lekker aan het 'flirten'.

Bij deze een link naar mijn foto's, zullen ongetwijvelt bokkers tussen zitten.

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6YJ7KYX

Ja Haha! Ik sta er ook tussen! Haha! 1 foto van het springen Lachen thnx

Ik heb er nog 2 van je bij geplaatst. Meer heb ik niet Haha! deze zijn minder scherp.

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 22:31

Marsafuba: heb jij een foto van datjij met je tinker zo hoog springt? 1.20m ? ik heb het wel gezien met losspringen achter in de bak, maar op stal bij ons geloven ze het niet.. en ik wil bewijzen dat ik gelijk heb!! *LOL*

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-07 23:10

Bonte schreef:
laraberder schreef:

Foto's met dezelfde kwaliteit als buiten wordt moeilijk. Ik dacht dat het donkerder was binnen en had pas later in de gaten dat het mee viel.
Ik moest zondag ook weer ergens de hele dag foto's maken, dus had niet zo zin in foto's waar ik veel aan moet bewerken Bloos heb ook nog een baan van 40 uur, dus tijd tekort. Knipoog

Foto's van springen waren toch goed gelukt ja Ja OK dan! Had nog wat maffere foto's verwacht maar het viel me reuze mee Haha!

Druk weekend gehad weer Ach gut en je kan niet overal zijn en overal foto's van maken Knipoog Al ontzettend leuk dat je er al zo vroeg was en alle dressuur op de foto hebt OK dan!
Heb nog steeds niet ontdekt wie de winnaars nu waren Bloos

Rais --> jij had precies de foto van de hindernis die Bonte niet kon fotograferen Haha! OK dan!

en op zondag kon je dus wel buiten inspringen Cool

Leuke filmpjes Dobbel + Ier Lonan had er zin in Rock-on, dudes! hoe gaat t nu met Viane Ach gut

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 07:21

VeryWell schreef:
Marsafuba: heb jij een foto van datjij met je tinker zo hoog springt? 1.20m ? ik heb het wel gezien met losspringen achter in de bak, maar op stal bij ons geloven ze het niet.. en ik wil bewijzen dat ik gelijk heb!! *LOL*

Ik zal wat maken, woensdag, tijdens de les, en ik zal ervoor zorgen dat je gelijk hebt Knipoog Tong uitsteken

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:18

Whaha, die laatste foto van bonny dat ie springt, hij raakt 'm echt aan, hij bleef nog maar nèt liggen,
en ik heb ook al wat vaker 1m gesprongen,:D
1.20 nog niet, wel los

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:21

Bonte, heb je nog meer foto's van het springen?
Ik zie alleen Grid, maar echt mooie foto's hoor! (y) mijn complimenten, ik wil later ook fotografe worden (als bijberoep ofzo) alleen nu nog een goede camera Tong uitsteken

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 16:11

ik was zondag op de wedstrijden, helaas geen nieuwe bokkers gemeet omdat ik geen gezichten herkende..
als ik zie waar foto's zijn gemaakt dan heb ik daar dus pal naast gestaan Clown

vond bart een gaaf dier, zie nu dat die van een bokker is Haha! vond jullie een erg gafe combi, heb niet heel veel combi's gezien maar jullie straalden beiden veel plezier uit en dat heb ik bij (helaas te veel) anderen gemist...
was erg leuk om naar jullie te kijken!

verder heb ik weinige andere bokkers zien rijden geloof ik, of gewoon niet herkend Bloos

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 17:51

tinkerfan555 schreef:
Bonte, heb je nog meer foto's van het springen?

Nee, vorig jaar was het te donker en was de kwaliteit zo slecht, dat ik nu geen foto's heb gemaakt.
Nu was het wel redelijk te doen. Bloos helaas

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 20:29

Maakt niet uit hoor Knipoog

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:19

SuperRoos schreef:
ik was zondag op de wedstrijden, helaas geen nieuwe bokkers gemeet omdat ik geen gezichten herkende..

vond bart een gaaf dier, zie nu dat die van een bokker is Haha! vond jullie een erg gafe combi, heb niet heel veel combi's gezien maar jullie straalden beiden veel plezier uit en dat heb ik bij (helaas te veel) anderen gemist...

verder heb ik weinige andere bokkers zien rijden geloof ik, of gewoon niet herkend Bloos

Dankje Bloos ! We hadden tijdens het kijken voor hem op ook een behoorlijke klik Duivel ! Geen twijfel voor de koop dus ..

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 00:10

SuperRoos schreef:

Vriendjes zijn? ik was er niet was echt te duf Bloos en vriendje wilde ook wel weer aandacht na 2 dagen in de weer voor wedstrijd Nagelbijten / Gniffelen Wie weet een andere keer Knipoog

Ach gut waren er zo veel die er geen lol in hadden, da's jammer ... --> had zaterdag het idee dat bijna iedereen ontzettend veel lol had Ja (zie ook foto's bonte Knipoog )

en herkende ook niet veel bokkers Bloos , maar zij gelukkig mij wel door Say Tong uitsteken dat scheelt een hoop Ja
Zonder Kit wist ik ook ff niet meer zeker wie Chev nu was maar had uiteindelijk toch de goede voor Nagelbijten / Gniffelen ze moest haar prijs nog ophalen was er gewoon niet bij prijsuitreiking dressuur Rolleyes Haha!

Marsafuba dus ook meteen een klik bij 1ste blik op je tinker OK dan! Lovers geweldig is dat hè !! en in het topic spring tinkers staat toch al een foto van jou met Bart over vrij hoge hindernis of heb ik het nu mis Verward

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:13

Zenuwen Grid Knipoog. Heb hem later nog opgehaald haha, dank voor het melden nog!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 11:39

NOu geen lol kan ik me op de zaterdag ook niet voorstellen, alleen mijn eigen bigsmile genomen al haha. Heb er zat gezien die echt dikke lol er in hadden en vrolijk te paard zaten of er naast oid.
Jammer dat dat zondag minder te merken was..

Wie had(den) er nou een 9 voor verzorging? Ben wel benieuwd wat ik nog kan verbeteren aan onze 8 hihi.