Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weer helemaal opnieuw beginnen........
oog om oog, tand om tand
iewat feministische trekjes volgens mij }>
Dat heb ik nog nooit gehoord/gezien!
Heb net van frustratie de halve Intratuin leeggekocht en in mijn tuin gezet. En aangezien mijn tuin kleigrond heeft en die nogal droog = hard is, heb ik me lekker kunnen afreageren
... Intratuin ook weer blij
(ach, je hebt me in ieder geval weer aan het lachen ...
).
Niet allemaal leuke berichten hier, maar hopelijk komt het bij iedereen goed
Ik ga er voor duimen
Leonoor ik zie je al spitten in de harde klei
sneppie schreef:Tja, misschien hadden de manlijke hormonen eventjes de overhand!
sneppie schreef:mijn merrie is ook voor de 2x bij Djenges maar ze heeft gisterenavond eventjes de bal terug getracht te ketsen, ze ontglipte de begeleider en rende achter een "uitgeputte" Djenges aan en begon als een idioot aan ZIJN staart ze ruiken, brullen ect. en ze probeerde erop te springenoog om oog, tand om tand
Keeva schreef:Grid :sneppie schreef:mijn merrie is ook voor de 2x bij Djenges maar ze heeft gisterenavond eventjes de bal terug getracht te ketsen, ze ontglipte de begeleider en rende achter een "uitgeputte" Djenges aan en begon als een idioot aan ZIJN staart ze ruiken, brullen ect. en ze probeerde erop te springenoog om oog, tand om tand
o had niet begrepen dat dat daar nog bijhoorde

En ja ik weet zeker dat het een merrie is want er loopt nu voor de tweede keer een veulen bij
Tja de wonderen zijn de wereld nog niet uit
en Djenges staat zich volgens mij nog steeds af te vragen wat hem overkomen is gisteren
Kan me voorstellen dat je nu toch wel twijfeld of je weer wilt gaan of niet. Mensen vergeten meestal de bijkomende kosten van het dekken, het is niet alleen het dekgeld... en dat tikt meestal meer aan dan het dekken zelf... een dikke knuf voor je meid! Ik ga toch hard voor je duimen dat ze gewoon lekker drachtig is en gewoon een slettebak is 
Arme Djenges heeft gelijk een trauma van jouw paard 
Gaat ze daar wel goed mee om, of begint ze er al een hekel aan te krijgen? Kan me voorstellen dat ze het eens zat worden, maar ja soms kan het niet anders (moeten ze maar niet zo eigenwijs zijn
)