Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Leonoor schreef:Gewoon een keer naast een 1.60+ gaan staan en kijken hoe je er dan over denkt
Op de hengstenshow probeer ik ze allemaal van dichtbij te bekijken en dan wie weet
Vasthi dus al 1.61m ik las ergens in dit topic 1.55m vandaar
had t van jou niet zien staan 
Chev ik zei al misschien vallen bij mij alleen de stokmaten op als ze richting 1.60m gaan en denk dan pff wat een kastelen weer allemaal 
grid schreef:
Bij ICS:
23 hengsten < 1.50m
24 hengsten tussen 1.50-1.59m
0 hengsten 1.60m of groter
en bij 2 geen stokmaat vermeld.
Weet wel niet in hoeverre het hengstenbestand en de stokmaten die erbij horen nog actueel zijn ?

desillies schreef:grid schreef:
Bij ICS:
23 hengsten < 1.50m
24 hengsten tussen 1.50-1.59m
0 hengsten 1.60m of groter
en bij 2 geen stokmaat vermeld.
Weet wel niet in hoeverre het hengstenbestand en de stokmaten die erbij horen nog actueel zijn ?
met een beetje mazzel vanaf volgende maand in ieder geval 1 hengst boven de 1.60 cm bij het ICS
al vind ik de ideale maat voor een tinker/irish cob ook maximaal 158 cm.
degene onder die maat voldoet in mijn ogen meer aan het ideeal beeld.
maar goed,Tommie is nu eenmaal wat groter.
brenda21 schreef:Heeft iemand foto's of filmpjes van Maxolo? Wij zijn heel erg benieuwd naar de papa van Kaylen
momo_lover schreef:ik denk dat het ook smaak gebonden is maar de meeste grote tinkers verliezen de grove bouw en dat willen ze niet missen daarom ben ik op zoek naar een hengst van boven de 1,60 die lekker grov is maar ik zie dus alleen maar kleine hengstjes. met de bouw die ik zoek
zie ook http://www.irishtinkerstable.nl/dekhengsten.html

Des we zullen zien
en Mr Yenkins staat bij het Nederlandse als 1.55m en bij ICS als 1.58m en op de site 1.60m
annelot schreef:Hey Bonte, heb jij de foto's al klaar van de keuring?????![]()
Ben zo benieuwd!!!!
Ik heb alleen de eerste rubriek op mijn site staan. De foto's zijn donker en hebben wat ruis, dus moet veel aan gebeuren en hier op Bokt wordt zoveel gekletst, dan ik geen tijd over hou voor mijn foto's 
brenda21 schreef:Heeft iemand foto's of filmpjes van Maxolo? Wij zijn heel erg benieuwd naar de papa van Kaylen
Nikita_1995 schreef:brenda21 schreef:Heeft iemand foto's of filmpjes van Maxolo? Wij zijn heel erg benieuwd naar de papa van Kaylen
Alsjeblieft !!
Filmpje Maxolo: *klik*
Maxolo als 5-jarige...
dan zal ik eens gaan kijken
Bonte schreef:Ik schiet nu al aardig op met mijn foto's. Het grootste gedeelte staat erop.
Caira schreef:Had je geen stipjes op mijn hoofd kunnen zetten? ben niet op mijn flateust.
Srtha schreef:Waaar heerder? hoeveel moet je betalen om mee te doen ik wil wel meedoen met mijn hengsT:D even kijken of hij goedgekeurd dit jaar kan worden:D
Srtha schreef:ik zou wel met mijn hengst willen meedoen maar me vader is tegen maar mis dat ik gewoon ga met iemand anders die gaat met zijn tinkers..
.