Pellie schreef:wie was die hengst die voor de 2e ronde af, uit zijn stal probeerde te klauteren?
dat was Donovan van de gipsy spirit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pellie schreef:wie was die hengst die voor de 2e ronde af, uit zijn stal probeerde te klauteren?
tengeltje11 schreef:nuja,ik heb zelf ook een hengst,dus denk nu niet dat ik niet zou weten hoe ik met een hengst om moet....
maar ik ben blijkbaar niet de enige die niet echt 'overweg' kan met hem....vorige week was hij zomaar int midden van de straat gaan steigeren toen een jongen er aan de hand mee aant wandelen was,en was op zijn schouder geland,en ook vorige week hadden ze hem geweest gaan longeren naar een manege,en ook daar had hij problemen gemaakt.....zijn eigen 'baas' durft niet in zijn stal blijkbaar,en eens zijn halster af is heb je al heel veel geduld en moed nodig om hem aan te krijgen in zijn stal zonder een mep of een beet te krijgen....
tengeltje11 schreef:nuja,ik heb zelf ook een hengst,dus denk nu niet dat ik niet zou weten hoe ik met een hengst om moet....
maar ik ben blijkbaar niet de enige die niet echt 'overweg' kan met hem....vorige week was hij zomaar int midden van de straat gaan steigeren toen een jongen er aan de hand mee aant wandelen was,en was op zijn schouder geland,en ook vorige week hadden ze hem geweest gaan longeren naar een manege,en ook daar had hij problemen gemaakt.....zijn eigen 'baas' durft niet in zijn stal blijkbaar,en eens zijn halster af is heb je al heel veel geduld en moed nodig om hem aan te krijgen in zijn stal zonder een mep of een beet te krijgen....
snowdon schreef:Doran = vos, Donovan = donkerbruin
fjordkootje schreef:Nu pas??????? Djiezzzzzzzzzzzz
snowdon schreef:Doran = vos, Donovan = donkerbruin
Pellie: ik vond het wel lachen hoe hij zich gedroeg in de buitenring, met vier beentjes de lucht in hihi Maar hoe hij tekeer ging in zijn stal... hij kwam er echt bovenuit en bleef doorgaan, sloopte zn hele box zo... niet normaal.
Vasthi schreef:De foto's van de keuring gemaakt door Ton Eijkelenkamp staan online (www.foto4u.nl). Ik geloof dat hij erg fan is van Falcon....
OK, nu weet ik weer wie Donovan is.
irish_lady schreef:irish_lady schreef:
* sorry ik kan het niet laten om je soms te pesten Lonneke
* ach dat blijft tussen ons altijd
maar tegen woordig met een vriendelijke ondertoon
desillies schreef:Vasthi schreef:De foto's van de keuring gemaakt door Ton Eijkelenkamp staan online (www.foto4u.nl). Ik geloof dat hij erg fan is van Falcon....
OK, nu weet ik weer wie Donovan is.
en niet van Tommie hahahhahahhaa
dobbel schreef:Bij mij hadden ze Lonan vorig jaar toch echt 2 cm te laag gemeten, en bij venco zaten ze geloof ik ook 2 of 3 cm te laag maar precies weet ik dat niet meer.
En Tommie is dit jaar volgens mij ook niet geweldig gemeten die is volgens mij ook echt groter als 1.60 maar goed.
Cayusejuhh schreef:irish_lady schreef:
Ik had hem al gezien ja![]()
Trek je volle zalen mee* sorry ik kan het niet laten om je soms te pesten Lonneke
* ach dat blijft tussen ons altijd
maar tegen woordig met een vriendelijke ondertoon

Cayusejuhh schreef:Ton kwam aan toen jullie ronde al voor bij was. tegelijk met mij.. ik heb jullie ronde ook gemist helaas .
Leonoor schreef:Cayusejuhh schreef:Ton kwam aan toen jullie ronde al voor bij was. tegelijk met mij.. ik heb jullie ronde ook gemist helaas .
je was me álweer voor!
Leonoor schreef:
En ook niet van Baggio en Silas en de rest die in Groep 1 zaten, misschien was Ton een beetje te laat??