[TI] hengstenkeuring 14 januari

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Caye

Re: hengstenkeuring 14 januari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:04

Pellie schreef:
wie was die hengst die voor de 2e ronde af, uit zijn stal probeerde te klauteren?

dat was Donovan van de gipsy spirit

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:04

Nu pas??????? Djiezzzzzzzzzzzz

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:05

tengeltje11 schreef:
nuja,ik heb zelf ook een hengst,dus denk nu niet dat ik niet zou weten hoe ik met een hengst om moet....
maar ik ben blijkbaar niet de enige die niet echt 'overweg' kan met hem....vorige week was hij zomaar int midden van de straat gaan steigeren toen een jongen er aan de hand mee aant wandelen was,en was op zijn schouder geland,en ook vorige week hadden ze hem geweest gaan longeren naar een manege,en ook daar had hij problemen gemaakt.....zijn eigen 'baas' durft niet in zijn stal blijkbaar,en eens zijn halster af is heb je al heel veel geduld en moed nodig om hem aan te krijgen in zijn stal zonder een mep of een beet te krijgen....

hhhhhhhhmmmmmmmm ik denk toch dat je nu iemands naam schaad...
pas op je woorden! je kunt iemand diep raken met dit soort opmerkingen.
gisteren is gebleken dat Kevin voldoet aan de eisen die het stamboek aan hem stelt,als het zo zou zijn dat het een valse kolere hengst is dan had dat minstens éen iemand op moeten vallen en dat lijkt niet het geval te zijn.....

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:07

tengeltje11 schreef:
nuja,ik heb zelf ook een hengst,dus denk nu niet dat ik niet zou weten hoe ik met een hengst om moet....
maar ik ben blijkbaar niet de enige die niet echt 'overweg' kan met hem....vorige week was hij zomaar int midden van de straat gaan steigeren toen een jongen er aan de hand mee aant wandelen was,en was op zijn schouder geland,en ook vorige week hadden ze hem geweest gaan longeren naar een manege,en ook daar had hij problemen gemaakt.....zijn eigen 'baas' durft niet in zijn stal blijkbaar,en eens zijn halster af is heb je al heel veel geduld en moed nodig om hem aan te krijgen in zijn stal zonder een mep of een beet te krijgen....

De eigenaar liep er toch gewoon rustig mee.. en VOOR de keuring stond hij gewoon tussen de ander paarden op rust vriendleijk te kijken. Dus leek mij mee te vallen hoor!
Ik liep er nog achter langs etc. nou niks mee gemerkt.
Zijn baas stond er ook heel normaal bij zeker niet bang ofzo.
Daar bij .. hengsten brullebn altijd tegen elkaar. dus mocht hij echt "vals"zijn.. dan had hij het daar zeker wel gedaan

Maar waarom zit jij die hengst zo af te zeiken eigelijk?
vind het geen goede klantiditie voor de eigenaar. en ik denk dat hij hier niet blij mee is.. OOK al spreek je MISCHIEN dewaarheid

Zo iets doe je gewoon niet PUNT!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:10

eh, hoe zag Donovan er ook al weer uit? Ik hal Doran en Donovan nu door elkaar geloof ik.......

Tengeltje, zou jij er blij mee zijn als een ander een hengst van jou op internet zwart ging maken?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:11

ah jee... en het is zo'n lekker ding om te zien, maar kon zich nog niet gedragen dus. geen ernstige dingen verder hoop ik?

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:12

Doran = vos, Donovan = donkerbruin

Pellie: ik vond het wel lachen hoe hij zich gedroeg in de buitenring, met vier beentjes de lucht in hihi Maar hoe hij tekeer ging in zijn stal... hij kwam er echt bovenuit en bleef doorgaan, sloopte zn hele box zo... niet normaal.
Laatst bijgewerkt door snowdon op 15-01-06 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Vasthi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:13

snowdon schreef:

Die ranke versie van Silas zal ik maar zeggen?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:16

jeetje hij was het er niet mee eens dus!!

ja ietsjes donkerder en hoger volgens mij.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:20

fjordkootje schreef:
Nu pas??????? Djiezzzzzzzzzzzz

Maar natuurlijk, mijn eigen paardje gaat boven alles dus ook boven de foto's van andere mannen

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:22

Door jullie verhalen baal ik des te meer dat ik eerder weg moest. Heb alleen het 1e deel van de 2e ronde kunnen zien. In april ben ik zeker weer van de partij en dan van begin tot eind.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:23

snowdon schreef:

Pellie: ik vond het wel lachen hoe hij zich gedroeg in de buitenring, met vier beentjes de lucht in hihi Maar hoe hij tekeer ging in zijn stal... hij kwam er echt bovenuit en bleef doorgaan, sloopte zn hele box zo... niet normaal.

hihi en die eigenaar maar zeggen: das juist goed, hij mot wel kenne springuh anders ken die niet op de merrie kommen.

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:25

De foto's van de keuring gemaakt door Ton Eijkelenkamp staan online (www.foto4u.nl). Ik geloof dat hij erg fan is van Falcon....

OK, nu weet ik weer wie Donovan is.

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:28

Vasthi schreef:
De foto's van de keuring gemaakt door Ton Eijkelenkamp staan online (www.foto4u.nl). Ik geloof dat hij erg fan is van Falcon....

en niet van Tommie hahahhahahhaa

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 20:31

tengeltje11 schreef:

Is dit nou die "gevaarlijke" hengst. Zie het er niet aan. Gedraagt zich voorbeeldig en dat in een vreemde omgeving met andere hengsten.
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Bonte op 15-01-06 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:33

Laatst bijgewerkt door Caira op 15-01-06 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:34

Ton kwam aan toen jullie ronde al voor bij was. tegelijk met mij.. ik heb jullie ronde ook gemist helaas .

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:34

irish_lady schreef:
irish_lady schreef:
http://www.foto4u.nl/images/content/200 ... html[/img]

serieuze aangelegenheid dat keuren!

Ik had hem al gezien ja

Trek je volle zalen mee * sorry ik kan het niet laten om je soms te pesten Lonneke * ach dat blijft tussen ons altijd maar tegen woordig met een vriendelijke ondertoon

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:35

ja Ton stond een poosje bij mij en Falcon en hij bleef foto's maken haha... (jammer/gelukkig? sta ik er niet echt op....) The Boss zie ik ook erg vaak terug.

Aparte kleuren he

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:37

desillies schreef:
Vasthi schreef:

en niet van Tommie hahahhahahhaa

En ook niet van Baggio en Silas en de rest die in Groep 1 zaten, misschien was Ton een beetje te laat??

zwanepol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:38

dobbel schreef:
Bij mij hadden ze Lonan vorig jaar toch echt 2 cm te laag gemeten, en bij venco zaten ze geloof ik ook 2 of 3 cm te laag maar precies weet ik dat niet meer.

En Tommie is dit jaar volgens mij ook niet geweldig gemeten die is volgens mij ook echt groter als 1.60 maar goed.

idd dobbel, Venco had ik zelf op 1,47/1,48 gemeten en dat viel toen ook tegen toen er op de keuring 1.45 gemeten werd, en ik weet van mezelf dat ik (al) erg laag meet want het jaar ervoor had ik een merrie voor de keuring die ik zelf op 1.67 had en die op de keuring 1.70 gemeten werd!
En toen ik nu het verhaal dan van Tommie las....

Caira

Re:

Cayusejuhh schreef:
irish_lady schreef:

http://www.foto4u.nl/images/content/200 ... html[/img]

serieuze aangelegenheid dat keuren!

Ik had hem al gezien ja

Trek je volle zalen mee * sorry ik kan het niet laten om je soms te pesten Lonneke * ach dat blijft tussen ons altijd maar tegen woordig met een vriendelijke ondertoon

schat er liepen toch geen leuke Ieren rond, dus hoefde er niet leuk uit te zien
[/quote]

Poosje81

Re:

Cayusejuhh schreef:
Ton kwam aan toen jullie ronde al voor bij was. tegelijk met mij.. ik heb jullie ronde ook gemist helaas .

je was me álweer voor!

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:42

Leonoor schreef:
Cayusejuhh schreef:

je was me álweer voor!

Ben gewoon snel Leo

* al weer ?? * met wat nog meer dan ?

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:43

Leonoor schreef:

En ook niet van Baggio en Silas en de rest die in Groep 1 zaten, misschien was Ton een beetje te laat??

ik heb alleen de tumbnails bekeken en dacht Silas er tussen te zien staan maar dat is dan vast de andere bruine geweest