[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 10:40

Chubb, Flan was helemaal in haar nopjes met die prijssnoepjes

Cindy, waardeloos dat je niet maar de wc kan… Ik zelf vind t iets fijner als het de Hkstatus zou behouden. Scheelt mss wat monologen…

Peeky, jullie menden vroeger toch met Eileen? Lijkt me tof als jullie dat ooit met Jildau ook kunnen doen. T is een pracht paard!

Phoeiiiiiii, gelukkig blijven Flets sokken

Weet niet of ik t al geschreven had hoor maar Fluitje was gisteren toch nog kreupel en stijf. Zijn ene achterbeen was ook warmer en dik hoorden we van de dinsdagverzorgster… Gelukkig kan hij op de wei lekker in het zonnetje bijkomen…

Dienie, volgens mij kan je je nieuwe naam via de mods regelen.. anders ben je al je oude berichtjes kwijt of ga je door voor een schaduwaccount.

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 10:41

Wauw dat gaat hier snel wat een posts zeg, wel leuk
Bedankt voor het leuke welkom

Iemand vroeg of Joey bij Kanters vandaan kwam, dat is inderdaad zo.
Maar we hebben hem al een jaar hoor, dus wie weet een andere Joey?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 10:51

Sjoe, ik las in een ander topic dat je ook hoefschoenen hebt. Nou ja je paardje Fijn dat ze jou goed bevallen.
Flan krijgt binnenkort ook smitjes

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 10:52

Sjoe schreef:
Wauw dat gaat hier snel wat een posts zeg, wel leuk
Bedankt voor het leuke welkom

Iemand vroeg of Joey bij Kanters vandaan kwam, dat is inderdaad zo.
Maar we hebben hem al een jaar hoor, dus wie weet een andere Joey?

Foutje: ik ken joey wel van de familie Kanters ,maar ben in de war met de naam,mijn moeder was stapel van Kieran (ach ja ze hebben er ook zoveel )

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 11:24

Jellie schreef:
Sjoe, ik las in een ander topic dat je ook hoefschoenen hebt. Nou ja je paardje Fijn dat ze jou goed bevallen.
Flan krijgt binnenkort ook smitjes

Ja ze bevallen prima, alhoewel we ze op het ogenblik nauwelijks gebruiken hoor, de pony's blijken ook prima op "blote voeten" te kunnen rijden.
We rijden ongeveer 3 x per week een rit van 1 1/2 uur gewoon op de harde weg.
Dan draven we ook veel, het lijkt erop dat de hoefjes steeds sneller groeien.

We gaan dit ook met Joey proberen, gewoon zonder ijzers rijden met de wagen (evt. schoenen voor te lange ritten) en kijken hoe dat gaat.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 11:33

Ow..... Er liggen hiernaast heerlijke broodjes (ham, kaas, brie, rosbief, filet americain), net zelf besteld voor de vergadering..... Durfde er alleen geen te bietsen, omdat ik bang ben dat er dan een tekort is... En ik heb me toch een trek in lunch!

Jellie, Tinkers zijn natuurlijk in hun nopjes met alle soorten snoepjes. Of het nu prijssnoepjes of troostprijssnoepjes zijn

TP op [TI] of in de Huiskamer... Zie voor beide opties voor- en nadelen... Ik heb dus ff een keer geen mening

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 11:58

Hartelijk Welkom Sjoe
Meer info over mij in mijn profiel *:o welke ondertussen wel een beetje achter loopt, maar de hoofdlijnen staan er wel in *

Dienie-- > even wennen zo'n andere naam.

En over iemand die zomaar tussendoor post --> ik scroll wel verder en ze haken wel weer af, heb er geen bericht meer van gezien en meelezen kon toch al iedereen, dus voor mij niet zo'n probleem.
Alleen moeten er dus niet té veel van zo'n berichtjes tussendoor komen, maar t valt tot nu toe toch wel mee toch.

Oh flett --> kort , maar ziet er niet geknipt uit dus wel netjes

Hè, volgens mij ben ik alweer een boel kwijt , maar 2x tinkerpraat openzetten gaat hier niet want dan gaat t netwerk bijna plat ZO SLOOOM wordt t dan.

Ondertussen ben ik het rijden dus weer op aan t pakken, mijn vinger werkt redelijk mee maar dus nog wel altijd teugel tussen andere vingers.
Dit weekend genoten van t mooie weer dus lekker buiten gereden was lang geleden dat ik zo genoten heb ... zonder dazen is het toch een stuk relaxter

Vanavond waarschijnlijk weer eens met stalgenootje rijden, die is na bevalling (keizersnee) ook pas net weer een beetje begonnen

oh ja CHUBBY --. jou huisje komt nog wel, dit was vast niet meant-to-be!!!

Wij hadden dat ook en uiteindelijk zijn we ontzettend blij dat e.e.a. toen niet door is gegaan wat ons huidige huisje is VEEL PERFECTER
Laatst bijgewerkt door grid op 21-09-05 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 11:58

WenK schreef:
Diei foto's van Hipppics.net staan hier ook, Amanda zit ook op Bokt.

Dacht ik wel maar wist het niet zeker. En voor de zekerheid er even neer gezet.

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 12:05

Goedemiddag! Ben weer terug van de paardjes en de lunch.
Nu maar weer hard aan het werk...

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 12:14

Sjoe, laat je ze ook natuurlijk bekappen? Flan is dat 3 weken geleden voor het eerst gedaan. Nu blijven haar hoeven echt keurig. En we kunnen er ook goed mee over de weg draven. Toen ze nog door de TS gedaan werd zaten er zo losse stukken aan. Volgende week komt hij weer en dan kijken we of haar hoeven goed genoeg zijn om voor schoenen te krijgen. Er was nl. uit 1 hoef een flink stuk dus de bekapper raadde aan even een paar weken te wachten tot de hoef hersteld is.

Chubb, wij moeten ook regelmatig broodjes bestellen voor vergaderingen. Water loopt dan bijna uit de mond

Grid, lekker dat je weer daasvrij rond kan tuffen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 12:46

Sayla en vriendjes eindelijk weer eens ITP

viewtopic.php?f=53&t=470266

en Jell --> idd lekker zonder dazen, al hebben er maar weer een vrij korte periode last van gehad gelukkig.

En o, ja PEEKY leuk dat je hier weer af en toe komt

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 12:46

jeanie, niet teveel doen nog he met je werk, echt je rust pakken (als ik mn b*k moet houden omdat ik dingen zeg die ik zelf niet wil horen moet je het zeggen haha)

pellie, rot om het beestje zo te zien, maar voor de eigenaar misschien de enige manier om het dier buiten te houden, anders zou het uren op stal staan, niet dat dit een goede optie is hoor..

cora, hihi moeilijk he alles bijhouden nu, ik doe mn best

desillies, raar hoor van dat knikje, maarja als ie niet kreupel loopt verder... misschien luchtbelletjes in de gewrichtsvloeistof, hebben veel paarden

chubby, hihi fijn dat ik je niet verveel met die foto's
gaaf dat het rijden goed ging zeg nagefelijk ook enzo, mooi hoor

jellie, hihi lieve lemmy!
lekker brokjes gewonnen en een borstel en zo te horen gaat het rijden met flanna echt vooruit, tenminste het klinkt mooi, laat die jannemans eens een boel foto's schieten weer tijdens de les hup jan hihi

irish, foto van die cavia

flettie, ik vind dr manen heel netjes zo, mooi verzorgd, en hercje is een poeperd, echt wel!

mamauba, mooie foto's van de tink en van pride, mooi die sokjes zo bij hem hoor
en wat ben ik blij dat je dat zegt over die fjord, ik zal die kennis van ons is even bellen dan, dat je dr eventueel op zou willen halen, hoop dat het lukt dan hoor echt waar, baal zo van deze situatie, kan het niet begrijpen, en wil het ook niet begrijpen denk ik
hoop dat het gesprek in het ziekenhuis goed ging...

wenk, ja het is wat met dat bijlezen he
wel lekker buiten gereden zo te horen
verder gaat het ook niet zo lekker met je gezondheid zo te lezen, balen hoor beterschapjes

coydog, zou het heel jammer vinden als je weg gaat...

shayla, haha geweldige lamp, wanneer is chubby jarig wilde op de keuring ook al m&m's meenemen haha

keevagirl, fijn dat het al wat beter gaat met je vinger
en al weer weekend, zozo toe maar

sjoe, welkom, geweldig woordt tinkerfielen, haha zo ga ik jullie lekker noemen hier, en ik en marcella als fjordofielen dan maar

jacky2 ook beterschap, wat zijn dr een boel mensen aan het kwakkelen met de gezondheid hier zeg, hopen dat het snel beter gaat met je..

grid, lekker weer het rijden aan het oppakken, ik ben jaloers op je...

wat een gezanik weer over tp hier of daar kom op, t kan toch goed zo
ik was een van de weinige geloof ik waarvan het mocht blijfen zoals het was en nu is het zo is het nog niet goed
wat is er anders dan
op hk kon je komen met 50 post, komop die had ik vroeger in 1 dag binnen haha, en iedereen kan alles lezen, ook van buitenaf, en als je dat niet wist, waarom zou het een probleem zijn als iemand anders het las
ennu, wie zou het willen lezen dan, als ons gezeik haha inclusief het mijne, laat ze dr dolgelukkig van worden echt wel

verder gaat ie helemaal lekker hoor, heb mezelf lekker beloond met het karakter boek van hemphling, oeeh yeahhh haha
leuk poppetje wel haha ney dat klinkt sarcastisch he, zo is het niet bedoeld hoor

zal verder niemand lastig vallen

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 12:48

bladiebladiebladie!
*voelt zich even zielig*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 12:49

Voor Lonneke,

Ik heb vrije middag gekregen, ga lekker naar buiten

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 12:54

Grid, viel gelukkig mee. Ik had deze zomer het idee dat het bij ons ook veeel minder was dan vorig jaar

Roos, is daar nou ook nog iets homeopatisch voor die luchtbelletjes? Flan doet dat ook… Ik zal t Jan weer eens vragen om foto's te schieten. Maar voor ik weer aan de beurt ben met privéles zijn we een aantal weken verder… Leuk boek gekocht! En ga vooral door met ons lastig vallen

Il, niets gehoord van hem?

Maya, have fun

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 12:56

Jellie schreef:

Il, niets gehoord van hem?

Nee, maar dat wist ik al!

Ben alleen een beetje teleurgesteld in 2 vrienden.....

En ik kan daar slecht tegen, trek me dat altijd aan!

Maya: ik ben ook vrij! Zo eerst maar eens even lesgeven dan vrolijk ik vast wel op!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 12:58

Dat is minder IL Hier voor jou!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 12:58

lon

jellie, ach gewoon een keer leuke foto's is ook goed hoor hihi
ik zou niet weten of dr iets homeopatisch voor is, op zich kan het geen kwaad namelijk dacht ik, is ook wat ze me eens in de kliniek hebben verteld, sky had het ook namelijk, maar daar dan geen last van he

enne, verder lastig vallen, ach de pijntjes verhalen kennen jullie al wel he dusja

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:03

desillies schreef:
kijk even op tinkerwereld voor Offie,ik weet niet of Nadine het waardeerd als ik haar verhaal hier typ.....

www.tinkerwereld.com en dan het tinkerpraatje

wahaha ja hoor je mocht het zo kopieren.. ik zat ff te zoeken waar jullie nu weer waren gevonden!

ja gaat weer beter met hem! pfffffffffffffff!
de DA zou komen vandaag maar het zag er zo goed uit dat hij niet meer terug hoefde ! hij mag weer alles gaan doen! goed het wondje schoon houden dat wel.. want het kan altijd nog infecteren.. maar dat lijkt me stug

thnx voor jullie.. euh.. tja.. sterke wensne ( wist even niet hoe ik dat moest noemen )

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:06

Pellie schreef:
Citaat:
kijk even op tinkerwereld voor Offie,ik weet niet of Nadine het waardeerd als ik haar verhaal hier typ.....

www.tinkerwereld.com en dan het tinkerpraatje

des kun je dan niet beter daar antwoorden op haar verhaal ipv hier? hier leest ze het immers niet, en op tinkerwereld wel.

lonneke, een soort vakantie... dat zeggen ze hier als je ff naar de bajes gaat hè?

Citaat:
sinds wanneer leest Nadine hier niet meer dan?
ik ging er even van uit dat ze haar verhaaltje hier nog wel kwam typen....
mocht ze niet binnenkort reageren dan kan ik haar ook ng pb-en,niet dan?

ach .. weet je precies weer hoe er over je gedacht word en dat je voor jan PIEP wel eens wat post
Laatst bijgewerkt door Caye op 21-09-05 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:07

Maakt mij niks uit waar wat staat. Alles bij elkaar op een hoop is voor mij veel beter te volgen. Nu kan ik tenminste ook mijn eigen dingen terugvinden.

WenK kijk je wel een beetje uit met jezelf. Je hebt maar een lijf en daar moet je het je hele leven mee doen hoor. .

Peeky ik was helemaal vergeten je weer welkom te heten. Op je vraag terug te komen eerder. Vanmorgen hebben we de eerste rechtzaak gehad tegen het CIZ herindicatie zegt dat genoeg .

Coydog jammer dat je even afhaakt. Zo af en toe snap ik ook niet dat erge dingen uitgevochten worden op een forum, terwijl IRL dat vaak lang niet zo vaak voorkomt. .

Maya zo'n dame moet je altijd in de waan laten. Wie weet aan wie ze het allemaal verteld dat je paardjes zo goed zijn opgevoed. .

IL Leuk he "vrienden". Geniet maar van je vrije middag. Hopelijk helpt les.

Gisteravond super gereden. Veel gedraafd en gegaloppert, nu ik wat medicijnen heb verhoogd gaat het rijden weer beter gelukkig. Hopelijk blijft het hierbij ik zit nu aan de maximale dosis ervan. Het voelt echt lekker aan om weer als vanouds flink dressuur te rijden. Connor liep lekker door zijn lijf heen en hi heeft zo moeten werken dat we weer een keer de zweetdeken nodig hadden, is de eerste keer dit jaar.

De kipjes zijn geen lunch geworden. Ik heb nog wel van de zon kunnen genieten gistermiddag en dadelijk ga ik er weer in liggen, na mijn lunch met eigengebakken aardbeien/nectarine vlaai.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 13:08

Sterkte ook van mij Nadine!

Roos: thanks!

Karuna: super dat je zo lekker gereden hebt!

En ach wat die vrienden betreft, ik vertrouwde ze, mijn eigen stomme fout. Never let your gard down!

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:09

Jemug wat gaat het hard hier ik kan het niet meer bijhouden en ik werk nog maar halve dagen.
Mazzelmeid en Cowdog jammer blijf vooral langs komen.

Fayet lijkt wel een paint

Stoere foto van lemmy in de zee.

Verder ben ik het helemaal kwijt . Wil eigenlijk ook terug naar de huiskamer.

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:11

Cayusejuhh van harte beterschap met je Offie, hopelijk is ie snel weer de oude.
Zag je foto's van je dochter op tinkerwereld.
Ik vind haar geweldig wat een beauty zeg.

Jellie, mijn paardjes worden inderdaad natuurlijk bekapt.
Mijn mannie doet ze zelf, nu alweer een paar jaar.

Zo, iedereen een vrije middag hier.
Maak me maar jaloers hoor, zit saai op kantoor te sippen.
Hopelijk is het snel 1/2 5 en mag ik ook "los"

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:13

wat is er anders in de huiskamer dan, daar gaat het even hard hoor?

en dr was iemand die de kampioen van houten wilde zien toch
deze was het dacht ik

Afbeelding bij nederlands kampioen he

karuna, fijn dat je weer hebt kunnen rijden, wel met veel medicijnen maargoed, kan me heel goed voorstellen dat dit heerlijk is, lekker weer dressuren met je paardje, ben blij voor je