Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nessa schreef:Ja op de nieuwe stal.
Eentje gaat dichterbij huis staan en de ander gaat serieuser de sport in. Dus gaat naar een luxere stal.
Bevalt echt super. Paardjes staan droog. Cheana kan eindelijk lekker rollen en liggen
Heerlijk aan het bos. En in plaats van 2 uur bezig met verzorging ben ik nu zo klaar
elliecuijk schreef:ik had een druk weekend.zaterdag en zondag met het koor gezongen.zondag vierde mijn broer ook zijn verjaardag.
en......ik heb gister weer voor het eerst op eros gezeten!!vondt t wel heel erg spannend,maar aangezien hij niet meer reageerde op het hangen de stap gewaagd.
Nientsje schreef:Ik heb gisteravond dus ook weer even gereden. In het begin was Feike echt aan het klieren. Zoals niet stil willen staan op het opstappen etc. Maar uiteindelijk heeft hij zijn stinkende best gedaan
Ik heb ook een domper. Ben aan het einde van mijn autorijopleiding en nu heeft mijn instructeur ineens een andere baan genomen... dus moet ik voor de laatste 6 lessen ineens een andere rijschool zoeken... lekker dan
shillelagh schreef:Goedemorgen!
Afgelopen zaterdag zo lekker gereden. Ik had les en heb in de 11 jaar dat ik Shill heb nog nooit zo lekker gereden want..... *trommelgeroffel* Ze sprong aan in galop zonder haar hoofd omhoog te gooien! Gewoon nageeflijk en gewoon super super goed! Ben zo trots!
Nessa schreef:Jeetje wat balen van je auto rijlessen. Ook niet netjes dat hij het eerst met zijn klantjes afmaakt, zeker de klantjes die bijna klaar zijn.
Fijn dat je zo lekker gereden hebt met Shill!
Ik ga vanmiddag ritje doen. Ben benieuwd waar we stranden.
Weet nooit van tevoren hoe lang het gaat worden
Kan een uur zijn, maar net zo goed ook 4 uur
PaulineH schreef:Heerlijk Nessa, zo genieten van het zonnetje! Hebben Malibu en ik gisteren ook gedaan. Even de sokken wassen
https://m.youtube.com/watch?v=qSFLhQOUY24
Allienda schreef:Oh dat is vervelend Nientsje...............Ik had het juist andersom ik vond mn instructeur niet prettig maar durfde niet te wisselen van instructeur. Wat heb ik daar een spijt van gehad!! Ik ben mijn eerste keer toen ook gezakt, voor mijn 2de x heb ik 6 lessen van een andere instructeur en dat ging supergoed en ben toen met vlag en wimpel geslaagd.
Nessa schreef:heerlijk filmpje! Genieten in het zonnetje
Ik hoef geen sokken te wassen, ze zijn opgedroogd en schoon!
Zo blij met mijn droge plek, kijk het verschil! (en de foto met moddersokken valt hier nog mee, het was nog dieper geworden, dus modder nog hoger)
[ [url=m/UOD7W0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0WMh6U.jpg]Afbeelding[/url] ]
chimello schreef:[ Afbeelding ]
Mijn babiesLet niet op mijn 2 lagen kleren
Hier is ook al dagelijks hagel vanuit het niets. Echt geen veulenweer zeg![]()
Die 2e foto van Feike is vooral mooi
Nientsje schreef:Mijn borsttuig kwam vandaag ook binnen![]()
Zo blij mee!
[ [url=m/IeQ7hj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag ook weer les gehad. En die ging SUPER! Feike heeft enorm zijn best gedaan en mijn houding wordt ook alweer beter. Ook gegalopeerd. Feike had er zin in want die galopeerde heel gemakkelijk aan en we gingen nu ook echt bezig met de nagevelijkheid en wat halsstrekken in de galop. En dat ging ook heel goed! Ben enorm fier op mijn paardjeook kreeg ik een heel mooi compliment van mijn instructrice over mijn houding. Ik zat gewoon kaarsrecht en netjes op mijn paard tijdens de galop! Wauw ging echt zo goed! Feike wordt ook steeds sterker dus gingen we oefenen met overgangen stap-galop en dat deed Feike met gemak
hij ging het ook steeds leuker vinden want die oortjes gingen naar voren en hij werd steeds fanatieker.
Ik heb echt met een enorme glimlach gereden
Zo trots op mijn topperWAUW!
[ [url=m/mecJAH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn knappe Fries-Ierse Spaanse Duitser
Shelly21 schreef:Even ego post.
Had gisteren beide parcoursen 1 balk. En zie net dat ik zaterdag toch een finale plek heb!
[ [url=m/lmKT95.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/os5qE2.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/z4uYZd.png]Afbeelding[/url] ]
shillelagh schreef:Ziet er goed uit Shelly21!
Pff ik zit met Shill maar mok of rasp of wat het ook is. Ze heeft er niet super veel last meer van en stip het ook aan met speciaal spul. Maar die korsten blijven maar komen en daardoor kan ik het niet goed aanstippen. als ik het eruit wil borstelen krijg ik ruzie met haar omdat het zo'n pijn doet... Soms wil ik alles eraf scheren. Maar iemand tips? Heb laatst wel wat plukken eraf geknipt zodat ik er beter bij kan alleen dat ziet er al helemaal niet uit.
Jane2 schreef:Gaaf Borsttuig Hannah.
Ik heb vandaag toch lekker gereden. Veel in stap gewerkt aan de perfecte schouderbinnenwaarts en daarna heel fijn met super aanleuning (op 2 pinken) heerlijk gedraafd. Ook voor het eerst in de bak gegaloppeerd. Hij ging wat hard maar verder goed te sturen en bij te houden. Wat een toppertje is die Storm toch.
Allienda schreef:Ik had me zo verheugd om te gaan rijden gisteren moest ik na 10 min weer stoppen. Onze bak lag een beetje schots en scheef dus hadden we de boer gevraagd om die even recht te trekken enzo. Nu heeft de boer de bak helemaal los moeten halen om 'm vervolgens recht te maken. Bleek dat de bak veels en veels te zwaar isGRRRRRR Dus vandaag maar de bak goed sproeien en slepen, weer sproeien en dan weer slepen. Alleen kan pap het vandaag niet fixen, op zijn vroegst pas zaterdag
![]()
Dan maar wat buiten rijden ofzo denk ik dan maar, maar wat was ik gefrustreerd gisteren zeg! Wel even quality time met Keltic gehad. Omdat het rijden niet ging heb ik zn manen lekker onder handen genomen en even zijn baard en oren netjes geknipt
*ik zit altijd te klooien met fotos te plaatsen maar het lukt me echt voor de @#%$@ niet*
Jane2 schreef:Dierenarts is vanmorgen geweest voor de tandjes. En helemaal goed. Was nog niet nodig. Wel Storm onder flinke verdoving goed kunnen scheren. En dan bedoel ik zijn baard eraf!!! JIPPIE!!! En die flossen uit zijn oren!!! en een kort geschoren maantop!!! Ik mocht zijn tondeuze pakken omdat de mijne het niet trok. Ging erg goed. Bijna geen verzet nu, terwijl hij de vorige keer nog door de verdoving klapte. Helemaal trots op die draak.
Hannah, dat vriendje komt wel een keertje hoor. Je komt wel een keer de bijna perfecte persoon tegen. Heb geduld.
Chimello, dat klinkt erg goed. Zal hem wel erg gaaf staan. De knapperd.
Shelly21 schreef:Klein bericht ik lees snel bij. Gister gereden 170 punten helaas alees laag gejureerd. Had hem super aan het lopen. Ben zelf wel echt tevreden. Hij kantelde soms en daar keihard op afgerekend.
[ [url=m/QGxEce.png]Afbeelding[/url] ]