Ter compensatie was ik er al wel om 6:45 uit, vanwege naar school gaand kind
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MichelR schreef:Jippie_G schreef:Weet iemand dit? Ik zie 3 namen bij de stal staan die mij is toegewezen. De andere 2 zie ik ook op de startlijsten staan voor de dag dat ik de stal wilde (ik heb hem alleen overdag nodig). Moet je dan delen?
Jesse heeft hem vrijdag en vrijdagnacht (tot 8 uur), Shyra zaterdag en zaterdag nacht (tot 8 uur) en jij zondag vanaf 8 uur. Past precies.

Maar gefeliciteerd hoor, je wint niet voor niets natuurlijk. MamaMiesje schreef:Blijkbaar was de douche - is die er dan? Ja zeker , er mee volgeplakt.
Maar goed, er komen ook honderden bezoekers en klanten op z'n weekend langs...
.
.
) we hebben een paar extra rondjes gereden en het scheelt dat Gil zo ontzettend snel is anders hadden we verloren
.
.
) nog geprobeerd door te gaan, maar bij de opsprong werd mij wel duidelijk dat dit nooit zou lukken. Ik heb tranen gehuild van frustratie en om eerlijk te zijn ook een beetje van de pijn. Ik was zo boos op mijzelf omdat Gillie het zo goed deed en dan kan ik gewoon heel moeilijk te geven dat het mij gewoon even niet lukt.
.
je zag hem denken: 'ik doe het lekker toch niet
'.
.
terwijl ik echt vond dat het verlieswaardig was! Snap er nog steeds niks van
.
). Dus toch heel netjes gescoord.
.
.
.
. Aangezien ze daar toch niks aan doen moet ik nog steeds rust houden...
.