[TI] Tinkerdagen 5 t/m 7 juni 2015

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Re: Tinkerdagen 5 t/m 7 juni 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 11:39

Ik ook prima hoor, als een roosje!
Ter compensatie was ik er al wel om 6:45 uit, vanwege naar school gaand kind :+

Jippie_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:04

MichelR schreef:
Jippie_G schreef:
Weet iemand dit? Ik zie 3 namen bij de stal staan die mij is toegewezen. De andere 2 zie ik ook op de startlijsten staan voor de dag dat ik de stal wilde (ik heb hem alleen overdag nodig). Moet je dan delen?

Jesse heeft hem vrijdag en vrijdagnacht (tot 8 uur), Shyra zaterdag en zaterdag nacht (tot 8 uur) en jij zondag vanaf 8 uur. Past precies.

Ok dank je!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:23

Hoeveel deelnemers zijn er zaterdag eigenlijk aan het buffet?
Dan weet ik hoeveel cupcakes ik moet maken :+

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 17:59

Dax gewassen en trailer training gedaan. Liep er redelijk vlot op nu duimen dat ie dat zondag ook doet

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 16:52

Zo, weer terug. Wat superleuk om na al die jaren weer met paardje op de TD te zijn. Nog steeds supergezellig. En wat heeft dax en Denise enorm hun best gedaan. Dax was stikbraaf ondanks echt alles nieuw was. Was ook vh eerst in een binnen bak en trailer liep ie Super makkelijk in zowel heen als terug. Kon niet blijven hangen, werd wat veel anders voor puppypaard. Organisatie bedankt.

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 19:38

Was voor mij dit jaar de eerste keer, ik vond het echt super leuk!
Ik wilde gewoon mee doen voor de lol en had absoluut niet gedacht dat ik iets zou winnen maar toch 1e geworden in de 60CM vandaag :D *\o/*

Ik heb ook nog heel wat foto's gemaakt, ik probeer ze zo snel mogelijk online te zetten dan stuur ik de link hier :)

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 21:26

Hier ook alles weer veilig thuis.
Vond het erg spannend om met loes zo voor de eerste keer flink te reizen.
Maar beestje heeft zich super gedragen.
Zo fijn dat mijn trouwe roosje haar zo begeleid heeft.

Roosje heeft lekker meegedraaid en wat puntjes verdiend met ingeborg.
Erg trots al je weet dat ze er maar 2 x opgezeten heeft en dan Z mee tippelt.

Loesje was erg onder de indruk van alles.
Ze heeft een hoop geleerd en daar deden we het voor.
1 winst puntje in de B
Nog genoeg te leren en te bevestigen.
Nu vakantie voor haar.

Iedereen ontzettend bedankt van de tinkerdagen leusden crew.
Jullie waren top.
Super georganiseerd weer.

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 21:59

Wat was het weer een super weekend! Ik heb echt weer genoten van de fijne sfeer waarin iedereen elkaar helpt en aanmoedigt.

Mijn L1 debuut is alles meegevallen, we hebben nog héél veel werk aan de winkel, maar de eerste puntjes zijn binnen en daar ben ik echt dolblij mee!

Inderdaad een dikke dank je wel voor de crew/organisatie die dit alles hebben mogelijk gemaakt en niet te vergeten een ode aan degene die de douche heeft gepoetst!!! Geen idee wie het was/waren maar ik ben ze enorm dankbaar :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 22:48

Hier ook genoten! Amper gereden, maar zo fijn gewerkt! Het nut van de "huismasseuse" is bewezen... We hadden blije paarden, blije ruiters en een blije Evy...

Inmiddels is de vaatwasser ingeruimd, gedraaid en uitgeruimd, draait de wasmachine voor de 2e keer en is de 1e was al opgehangen. Het meeste aan rotzooi is alweer opgeruimd en zelfs de administratie is bij.... De Tinkerdagen zijn hard werken en vakantie in 1. Ik ben weer gereset en kan er weer even tegenaan! (Toch wel zeker tot volgende maand de volgende NSvT wedstrijd in Emmen)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 23:17

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 08:00

Pffffffffffffff, die wekker ging vanochtend alweer zo vroeg en nu zit ik al sinds half 8 op mijn werk :O

Het gaat een lange, lange dag worden. Mijn stem is nog steeds grotendeels weg dus heb ik een goed excuus om niet te hoeven praten :D

Myrthe was echt dood- en doodop en sliep al binnen 10 minuten in de auto. Die mag vandaag lekker thuis blijven van de kindergarten en met oma en d'r broertje naar het Tierpark in Nordhorn.

Goed... iets met werken enzo.. :O

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 08:14

Wat een ge-wel-dig weekend. het leek wel of alles mee zat!

Grote bedankt voor de Crew! wat een geweldige sfeer en wat een heerlijk weer, zoals het moet zijn.

Op naar 2016!

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 11:59

Het was weer een fantastisch weekend, met veel tranen, veel zenuwen maar ook weer veel glimlachen en vooral een hoop lol.

Ik wil iedereen bedanken van de organisatie, vrijwilligers en alle deelnemers dat we er samen weer een super weekend van hebben gemaakt en ik hoop dat we in september weer kunnen genieten van 3 mooie dagen samen in Leusden!

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:19

De uitslagen staan op de site (onder lijsten)

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:56

Helaas was degene waar ik mee mee reed ziek dus ik kon er helaas niet bij zijn. Kreeg het niet meer geregeld! Hoop in september!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:04

Ik ben de filmpjes van o.a. de Pas de Deux op Facebook aan het zetten!
Ze staan op openbaar dus voor iedereen te zien :)

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:56

Wauw wauw wauw *\o/*

Wat was het een geweldig weekend *\o/*

En wat ben ik trots op mijn paardje 5 eerste prijzen en 6 winstpunten rijker!
Ik zeg op naar SEPTEMBER *\o/*

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 00:06

Ja Patrick jij kunt onderhand beter met een kruiwagen naar de prijsuitreiking komen wil je alles nog mee kunnen nemen wat je in de wacht sleept :D Maar gefeliciteerd hoor, je wint niet voor niets natuurlijk.

Uhhhm even n.a.v. de mail die we kregen, heb ik iets gemist over een maandverband-incident?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 07:17

Blijkbaar was de douche - is die er dan? Ja zeker , er mee volgeplakt.

Maar goed, er komen ook honderden bezoekers en klanten op z'n weekend langs...

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 10:56

MamaMiesje schreef:
Blijkbaar was de douche - is die er dan? Ja zeker , er mee volgeplakt.

Maar goed, er komen ook honderden bezoekers en klanten op z'n weekend langs...

Nou wat ik ervan begreep, is de douche schoongemaakt en de volgende dag was er een gebruikt maanverband achter de verwarming geplakt/gelegd ipv meegenomen en weggegooid

Wat natuurlijk gewoon niet leuk is als je de vorige dag de hele douche hebt staan schrobben.. en daarnaast gewoon weg onbeschoft om het niet even netjes weg te gooien

Maar helemaal volgeplakt? nee dat heb ik niet gehoord

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 11:26

Gatverdamme! En inderdaad lekker l*llig voor degene die de douche helemaal onder handen had genomen. Ik kan zoiets niet begrijpen, de wc was 1 deur verder en volgens mij stonden daar gewoon prullenbakjes....

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:15

Is er een mail gestuurd over een maandverband incident?
Heb die mail helemaal niet gezien :').

Maar gadverdamme wat een gedrag dan... zoiets doe je gewoon niet!

Voor ons was het een zeer emotioneel en zwaar weekend.

Zwaar omdat ik natuurlijk met die arm zat en emotioneel omdat ik behoorlijk met mijzelf in de knoop heb gezeten :(.

Ik ben denk ik gewoon te competitief en kan erg moeilijk verkroppen als mij iets gewoon niet lukt wat zo makkelijk zou moeten zijn voor mij.

Ik heb dan ook behoorlijk wat tranen gelaten omdat ik zo graag wil maar ook elke keer zo finaal hard werd afgestraft door mijn arm.

Springen van zaterdag ging erg lekker!
Relaisspringen was erg grappig (vooral omdat toen extra duidelijk werd dat ik gewoon niet kon sturen :') ) we hebben een paar extra rondjes gereden en het scheelt dat Gil zo ontzettend snel is anders hadden we verloren :+.
Cross was... lastig... Gil ging zo ontzettend goed en kan zo verdomd hoog en snel springen... dat de landing bij de picknicktafel een beetje mis ging, hij trok dwars door mijn pols heen met alle gevolgen van dien :(.
(Overigens hoorde ik mensen zeggen dat ik Gil klootzak genoemd zou hebben, maar ik riep keihard OH JEZUS :') _O-) nog geprobeerd door te gaan, maar bij de opsprong werd mij wel duidelijk dat dit nooit zou lukken. Ik heb tranen gehuild van frustratie en om eerlijk te zijn ook een beetje van de pijn. Ik was zo boos op mijzelf omdat Gillie het zo goed deed en dan kan ik gewoon heel moeilijk te geven dat het mij gewoon even niet lukt.

Ik vond het wel heel lief dat jullie applaudisseerden voor mij, dat gaf mij toch een beetje vertrouwen in de juistheid van mijn beslissing.
En Renske die mij haar oranje lint gaf omdat ze vond dat we samen gewonnen hadden zorgde bijna weer voor een nieuwe huilbui :').

Zondag toch geprobeerd te starten. Inrijden ging heel fijn, maar oh die eerste proef... Wat heb ik toch een draak van een paard >;) je zag hem denken: 'ik doe het lekker toch niet :+'.
Zelfs de jury zei tegen mij dat hij wel heel erg druk was :').
Gelukkig werd hij de tweede proef een heel stuk rustiger.
En wat was ik verbaasd over mijn punten. De eerste proef 179 :wow: terwijl ik echt vond dat het verlieswaardig was! Snap er nog steeds niks van :').
De tweede proef 176 (eigenlijk 178, maar ik ben 1 keer verkeerd gereden :') ). Dus toch heel netjes gescoord.
Het viel Renske en Patrick op dat ik Gil nu meer los durf te laten. Dat klopt ook, nu Gil er niet meer telkens vandoor gaat durf ik hem wel meer ruimte te geven :)).
Voorheen ging hij er steevast vandoor (of haalde een ander niet tof geintje uit ) als ik hem ruimte gaf :+.

En daarna heb ik eigenlijk de hele tijd bij de trailer gezeten (in tranen) in gevecht met mijzelf...
Zo veel pijn maar ik wilde nog zo graag starten...
Uiteindelijk maar de knoop doormidden gehakt dat ik gewoon naar huis wilde, ik was kapot van de pijn en ik kon gewoon niet meer.

Niet iets wat ik heel makkelijk aan mijzelf kan toegeven, dat ik pijn heb, ik ben denk ik veels te hard voor mijzelf.
Maar het was denk ik wel een verstandige beslissing.

Of zoals mijn vader zei: je was foutloos in het springen, je won het relaisspringen, de cross ging super (inclusief het smalletje wat Gil graag weigert bij de uitgang van de crossbaan) en de dressuur ging op de eerste proef na ook super... en daarnaast waren mijn punten bijna winst :).
Dus we gaan vooruit.

Gisteren toch maar even langs de fysio en huisarts geweest. En hoogstwaarschijnlijk heb ik een scheurtje in het bot van mijn onderarm :+. Aangezien ze daar toch niks aan doen moet ik nog steeds rust houden...
Maar ik snap nu wel waarom het zoveel meer pijn doet als alle vorige kneuzingen :').

Ik wil overigens de organisatie nog bedanken voor alle hulp die ik gekregen heb! Zo kon ik toch starten.

Ik vind het jammer dat ik zoveel gemist heb, maar in September zijn we er gewoon weer bij! En dan hopelijk gezond!

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:20

Dees je hebt het gewoon super gedaan!

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:50

Ik ga iets zeggen.
Wat mis overkomt als niet aardig maar zo bedoel ik het niet.
Maar tis meer een vraag omdat ik het niet begrijp.

Waarom als je paard al zo druk is, waarom heb je dan wiel sporen om?