Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Stoute Nienke 
), braaf bij de hoefsmid en makkelijk aan het halster, wat dat betreft een droomveulen, ze is gewoon gezond ondeugend 
)
Nu maar weer terug de hele wei gegeven, ik had had een stuk afgezet zodat het gras wat kon groeien en Lola niet weer eruit kon glippen, dus nu al hele middag in de weer om de omheining aan te passen, een kant is ook nog gif gespoten voor onkruid, dus moet dat ook nog afgezet houden, gedoe, het houdt je van de straat zeg maar. Maar is wel super gezellig, Lola blijft de hele tijd in de buurt en Caily komt zo af en toe even knuffelen

Ik sta, loop, vlieg, ren en doe echt de hele dag door, om er te komen moet ik ook nog een half uur lopen en idem voor de terugreis. Daarbij heb ik gewoon amper de tijd om mijn brood op te eten waardoor ik na 2 plakken al weer verder moet. Dus veel bewegen en minder eten
Hmmm ben benieuwd of mijn broek hierdoor ruimen zal zitten aan het eind
Zou wel leuk zijn 
mafkees
We waren meteen verliefd.
Hopelijk bevalt de nieuwe broek je goed.
altijd zo lekker als ze niet uit de wei willen haha, vroeger verzorgtinkertje van me had er ook nooit zoveel zin in 
maar dan de T8, heel fijn zadel 

vond het altijd doodeng. Tot de bomen een x vlak voor mijn neus dicht gingen en Lady doodleuk met een pretkoppie naar de voorbij razende trein zat te kijken 
Onze tweede priveles, maar wat ben ik trots 
Raar beest, maar ben zo tevreden 
Even kijken voor nieuwe laarzen. (en rijbroeken en sokken.. en oja.. handschoenen heb ik ook echt weer nodig
) 
Sandra, leuk dat je mee komt kletsen weer! Treinen vinden veel paarden niet eng, vind zelf ook spannend (bij Noordlaren was er ook een langs het bos), maar zelfs als ik met Caily rij en de trein komt van achteren verschiet ze nog niet. Tijdje terug met oud-stalgenootje en haar jonge andalusier het spoor over willen steken, staan we op het spoor, beginnen die belletjes te rinkelen, paard versteend, echt doodeng! We konden toen ze wilde lopen niet meer terug; voetgangers-slagboom. Snel fietsen (we waren aan het fietsen met haar) in de berm gegooid en met haar op stuk gras langs het spoor gaan staan. Denk een van mijn angstige paardenmomenten ooit, merrie had nog nooit een trein gezien, laat staan zo dichtbij! Maar ze heeft geen pas verzet toen hij langs kwam, echt zo knap!!!
Gecondoleerd Selda!
Caily komt alleen even hoi zeggen als ze toevallig langs komt tijdens het grazen, die heeft haar hoofd echt geen moment omhoog gedaan, dikke klieren ook natuurlijk, want stel je voor het gras loopt weg....