Stoute Nienke 
Oooh, Lola is ook heel lief hoor, naar me schoppen doet ze echt niet (meer
), braaf bij de hoefsmid en makkelijk aan het halster, wat dat betreft een droomveulen, ze is gewoon gezond ondeugend 
Wat leuk dat het zo interessant was bij Rodinde!
Wow! Ziet er prachtig strak uit Maartje, gaaf! Zou er ook wel willen wonen
(Al lever ik het lapje grond van nu liever toch niet in
)
Hier vanochtend Caily wat sloom uit de wei, niet gelijk zorgwekkend, ze is altijd rustig, misschien had ze net staan slapen ofzo. Wilde gaan rijden en toen bloede ze ook wel helemaal op weer, zelfs behoorlijk enthousiast voor haar doen. Dacht haar thuis gekomen wat hooi te geven gezien de weide wel erg leeg was en we best stevig door gereden hadden. Proppen maken dat ik er echt van schrok, zelfs ogen wegdraaien tijden het kauwen. Hoe het komt? Geen idee, ik voer elke avond hooi en let er speciaal op hoe ze eet aangezien ze eerder problemen heeft gehad. Gisterenavond is me niks opgevallen. Heb zelf proberen te spoelen met de tuinslang, liet ze erg braaf toe wel, maar helaas geen verbetering. Dus morgen dierenarts erbij, hopelijk valt het een beetje mee, ben niet bepaald fan van drachtige merries verdoven ed
Nu maar weer terug de hele wei gegeven, ik had had een stuk afgezet zodat het gras wat kon groeien en Lola niet weer eruit kon glippen, dus nu al hele middag in de weer om de omheining aan te passen, een kant is ook nog gif gespoten voor onkruid, dus moet dat ook nog afgezet houden, gedoe, het houdt je van de straat zeg maar. Maar is wel super gezellig, Lola blijft de hele tijd in de buurt en Caily komt zo af en toe even knuffelen