Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
renate85 schreef:Is dat dan de king waar we een dekking van gewonnen hebben op de hengstenshow??
Staan geen foto's in je profiel vandaar mijn vraag
VD_NH schreef:Oh oh.. Paniek. Ik ben 2 weken terug door mijn knie gegaan. Afgelopen donderdag toch maar naar de huisarts, beetje uitgerekt, rust houden. En niet sporten.. Dus ik hoop heel erg dat ik over 20 daagjes weer kan rijden. Of beter gezegd dat het over is want ik ga eindelijk weer springen
MamaMiesje schreef:Ja ik zag het op FB! Ik heb zware concurrentie straks!!Aaaaaaaahhh!!
patrick1994 schreef:Ik heb het definitieve antwoord van me werk nog niet maar ik ben der voor 80% zeker bij aankomende tinkerdagen!!
Moet nog wel even zonder mijn knappe dame Shadow doen, maar heel misschien gaat er een ander nieuwe troef mee dat wordt nog even een verassing
patrick1994 schreef:Ik heb het definitieve antwoord van me werk nog niet maar ik ben der voor 80% zeker bij aankomende tinkerdagen!!
Moet nog wel even zonder mijn knappe dame Shadow doen, maar heel misschien gaat er een ander nieuwe troef mee dat wordt nog even een verassing