Hier drukke dag gehad. Ik dacht foto's te maken van Sara maar dat lukte niet, ze is te hevig nu ze al zo lang op stal staat maar ze was blij dat ze even in het zonnetje mocht. Haar breuk geneest goed al blijft de vraag of we weer gaan kunnen rijden later, maar super blij dat het goed geneest en ze er goed op loopt.
Vandaag Licorice gewassen omdat die echt aan het zweten was met de 21 graden die de thermometer op de wei liet zien. Foto's werkte niet mee dus hierbij een filmpje http://www.youtube.com/watch?v=b2uqaAqL ... e=youtu.be
wat een plaatjes komen er toch steeds voorbij.. Kwijlen bij alle mooie lange manen en megasokken hoor! Daar kan ik bij Malvin alleen van dromen Vandaag ook maar wat plaatjes geschoten in het zonnetje.. Wat een weer zeg! Heerlijk En nog even een een rek en strek oefening
Shet_Jack
Geplaatst: 09-03-14 22:22
vandaag me eerste (onderlinge op een andere locatie) wedstrijd gereden!
witje is al niet heel wit meer hihi maar wel erg gaaf beest
lodewijk heeft echt een heel aansprekend hoofd
gister dan eindelijk mn mannekes weer op het land, had cay wasbeurtje gegeven maar hij begon te rennen en ging gelijk op zn muil haha, een kant helemaal zwart weer, biggetje
niet geweldige pics maar kan hier zo van genieten.
Annikaatje
Geplaatst: 11-03-14 17:02
Dat is lastig, verhogingen af lopen En op lopen Lekker genoten samen!
vandaag moest Yentl eraan geloven helaas niet erg veel goeie foto's omdat ik nogal aan het klooien was, maar hier en daar eentje die er wel mee door kan en nu wachten op mooi weer, zomervacht enz
chimello
Geplaatst: 13-03-14 13:39
Wauw frenia, wat een schoonheid Allemaal mooi trouwens hoor!
Danique093
Geplaatst: 13-03-14 13:42
Spirit of Liberty, dochter van Chakotay, bijna 8 jaar oud, staat nooit op de foto met een lege mond...
Binti's kleine zusje Noukah, over een week of 6 wordt ze 3 jaar, nu zo'n 1.53 m
Met zoooooo'n groot hoofd
plientjedres
Geplaatst: 13-03-14 18:39
leuke paardjes weer allemaal. het eene kleurtje nog leuker dan de andere. er zit wel veel verschil kwa bouw en behang en dergelijken als je ze zo op een rijtje ziet.
binti blijft bijzonder niet dat noukah dat niet is he naat maar binti...daar blijf ik een zwak voor hebben vind overigens wel élke keer als ik foto's van noukah zie dat die toch zo'n ontzettend lieve blik heeft...