Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
je ziet dan ook echt dat ie gewoon niet netjes zn benen op tilt.
volgende week hebben we weer wedstrijd, weer 70 cm. Nou doen we ook mee met de competitie dus moet je eigenlijk alle wedstrijden in dezelfde rubriek blijven rijden. Maar ik denk dat ik met de zomercompetitie toch hoger ga proberen. Moet maar leren mn zenuwen in bedwang te houden haha 
maarja op wedstrijd he
misschien dat ik dat over n jaartje durf ofzo haha, eerst nog maar eens goed oefenen

als ik alleen dressuurmatig rijd vind hij het erg moeilijk om zijn achterhand er goed onder te zetten en te ontspannen. Maar zodra ik ga springen kan ik tussendoor ook heerlijk dressuurmatig rijden
dan zet hij heerlijk zn achterhand eronder, ontspant hij goed, loopt hij ook nageeflijk. Merk ook dat nu we wat meer springen (zijn verzorgster wil ook 1x in de week vast gaan springen) begint hij steeds lekkerder te lopen, ben vooral zo blij met zn achterhand 
Aanloopje
over het lage balkje
hop eroverheen
Hoger balkje
nog een keertje
en van de achterkant
is hij toevallig geboren bij tinkerstal Vlot?
Ik weet alleen dat sofie de moeder is, een die hebben wij bij tinkerstal vlot weg
sorry vor het slechte nederlands (wonen nu in duitsland )
was helemaal verliefd op hem destijds
vond m zooo leuk, maar had toen al n pony en kon er echt geen 2e bij kopen 
ik stuur je wel een paar fotos als je het leuk findt
ook erg leuk trouwens dat hij bij een bokker terecht is gekomen

)

)
gingen vaak ook wel wat hoger (richting 80/90) omdat hij dan eigenlijk pas actief begint te worden en het ook pas leuk begint te vinden. Ik sprong in t begin een dubbel met 2 kruisjes, hij was niet wakker te krijgen
pas toen we wat hoger gingen en over gingen op stijltjes begon hij pas goed en lekker te lopen.
alleen jammer dat zn benen nu met zn sokken weer te vol zijn geworden voor zn peesjes, heb t idee dat die dan niet helemaal lekker eromheen zitten dus doe ze dan liever niet om. En zn sokken groeien net weer zo hard dus wil ze er ook niet weer afhalen