Vanavond met Anouk en stalgenootje met haar paard aan de wandel geweest. Vriendlief was ook mee om foto's te maken Even erop gekropen zonder zadel voor de foto's
Ze is maar een klein beetje te dik
Wat ben ik toch gek met haar
starjo
Geplaatst: 26-06-12 22:27
Blijft een heerlijk topic al die mooie plaatjes. Leuke foto's Angeliekje, ik ken dat gevoel van helemaal gek zijn op je beessie
Maak tegenwoordig veel te weinig foto's, dus vanmiddag maar even de camera gepakt Actie hebben we ff niet Ik wil wel even met een schuin oog kijken vrouwtje Samen met zn weidemaatje Simba 19 jarige kwpnér Onafscheidelijk
DangerOwhen
Geplaatst: 28-06-12 15:39
Owhen voor het eerst op bokt. Ik was eerst een stille mee kijker/lezer, maar nu wilde ik toch eindelijk eens wat foto's van ons tinkertje Owhen plaatsen.
Klein paspoort : Naam : Owhen Geslacht : Ruin geboorte Datum : 15-04-2008 Vader : Maestro Goeder Ginger
Hier staan altijd zulke mooie foto's van jullie tinkers, ik hoop dat jullie onze Owhen ook leuk vinden!
Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden, meerdere volgen snel
Heerlijk al die knappe tinkers. Ben zelf dressuurmiep met warmbloed diertje op stal. Maar enkele jaren terug kwam er bij mij op stal ook een tinker. En heb door hem dus een zwak gekregen voor de tinkers.
Meet Killarney van de Heesbeense Hoeve. A.k.a. Killian. Helaas hebben we hem twee jaar geleden in moeten laten slapen. Maar des ondanks blijft hij knap en diep in mijn hart.
BvanhetB
Geplaatst: 28-06-12 22:12
Wat een mooie foto's komen er voorbij !
Karla, gefeliciteerd met Elmo!
Buster wordt morgen 2 jaar!:
rudolph
Geplaatst: 28-06-12 22:25
Mooie Benson!Zag dat hij naar Frankrijk is verkocht Kilian was een prachtig paard! Elmo Gefeliciteerd knappe Snuggs
Sterre [mijn Rudolph in de vrouwlijke vorm ]lekker aan het drinken. Ze is ook alweer 1 jaar
Helaas idd. Ongeluk op stal. Maar blijft in gedachten bij me. En ben heel blij met de mooie foto's ^_^ Op deze foto's heeft ie heel weinig behang. Maar dat kwam omdat we zijn benen de winter ervoor hadden geschoren om de mok goed te behandelen. Vanaf dat moment heeft hij nooit meer mok gehad. ^_^