dat is het ook Echt met 5-10 minuutjes ben je klaar en slapen maar! Het zakt wel uit naarmate de dag vordert, maar das logisch natuurlijk. Als jullie dit ook doen wel resultaat laten zien he!
En niet met nat haar doen! Ik had droog haar en dat een beetje nat gespoten. Anders wordt het niet droog.
elliecuijk
Geplaatst: 10-03-12 19:50
@lotte:met ruana gaat het best goed hoor.Ik longeer haar voorlopig totdat de foto's zijn gemaakt.Ik merk dat als ze aan het suffen is ze nogal een keer kan struikelen.Flink laten draven dus en ze draaft vaak ook al vanzelf aan.errrug handig.ik hoop dat van de week foto's kunnen worden gemaakt,al weet ik dat natuurlijk niet zeker.Vandaag stonden er geen emmers met desinfectiemiddel,dus dat zou kunnen betekenen dat de stalhouder niet meer zoveel risico ziet in de rhino.Ik heb ze helaas niet getroffen,dus weet ik niet hoe zij er over denkt.Voorlopig blijf ik mijn laarzen en kleding iedere dag maar schoonmaken en kom ik als het wel mag,nog even niet van het erf. die barack pinto vindt ik wel gaaf hoor,maar das geen fries.Ik weet niet in welk topic ik het over dit ras had,maar toen kreeg ik kritiek omdat het geen fries wasmaar een kruising ervan..
@linda:die krullen zijn mooi zeg.gelukkig hoef ik dat niet te doen.1 keer douchen dan krullen ze volop.ik heb van mezelf al slag in de haren zitten.Een stijltang werkt ook niet bij mij.een paar minuten later is t weer een springboel..
Haha, ik juist krullend haar! Vroeger was het wel veel stijler.. Pas de laatste jaren begint het zohard te krullen. Vooral dan vanvoor, maar aan de achterkant is het gewoon plat. Héél soms heb ik echte pijpkrullen
marjootje
Geplaatst: 10-03-12 20:30
He He, 10 pagina's doorgeworsteld..................als ik toch even een paar dagen niet oplet........
Heb ergens 10 blz terug een hele mooie trouwkoets gezien, moest meteen weer aan mijn eerste bruiloft denken (ja ik ben al voor de tweede keer getrouwd) Wij hadden toen een koets voor ons en een huifkar voor de familie, voor de huifkar stond een belg, voor de koets 2 friezen, maar aangezien ik meer van de lompere paarden ben (net als @Ellie) wilde ik persee die belg voor de trouwkoets, dus ze hebben toen alles moeten ombouwen, maar ik had wel de belg voor de koets........
Ook nog een walgelijk filmpje gezien met baby's, heb hem maar niet afgekeken, werd er naar van.
Verder sluit ik me bij alle antwoorden aan wat betreft de stalling van @karlijn. klopt niet. Heb het ook al zo vaak mee gemaakt dat de stal niet was wat ze beloofde, heeft lang geduurd voor ik nu sinds 2 jaar eindelijk de stalling heb gevonden waar ik echt helemaal tervreden mee ben.
Hele pagina krullen voorbij zien komen, wel een super manier om krullen te krijgen, wist niet dat het bestond
Dan weet ik wel waar je werkt @ellie, vriendin van mij heeft dat ook gedaan, is nu over naar mijn postbedrijf
@draaakje valt best mee hoor die 3 teckels, die vallen helemaal niet op naast die 3 paarden, 4 katten, 3 hamsters, 2 konijnen, en 16 cavia's......
Dat struikelen van Ruana kan dat niet ook komen doordat ze nog jong is, en net pas onder het zadel loopt?? Merk het aan Nino ook dat hij nog heel veel struikelt onderweg, 1 van de eerste buitenritjes viel hij zo op zijn knieen, schrok me wezenloos, gelukkig kwam hij met mij erop zo weer omhoog, maar de schrik zat er goed in. Ik kan nu pas zeggen dat het langzaam minder word, maar als de grond beetje ongelijk is, of mul zand, of ik iets te veel gewicht op de voorhand zet struikelt hij vrij makkelijk.
Verder gaat het rijden met Nino helemaal super, ga ong 3 keer per week buitenrijden, en we bouwen het langzaam op, vandaag alweer stukje verder geweest, een tractor getrotseerd, auto's met aanhangers en trailers, allemaal heel spannend, maar gaat steeds beter. Dus ik ben zo trots op hem, sta er versteld van hoe snel hij leert, en conditie opbouwd.
Heb afgelopen week een boomloos zadel gepast, en even op gezeten.......WAUW dat wil ik ook, wat zit dat geweldig. Dus ik ben nu helemaal in de ban van boomloze zadels, lees me suf, en heb er al van gedroomd. Vandaag heeft mijn lief een kast voor mij opgehaald voor op stal, moeten alleen nog even stangen en heeeeeeeel veeeeeeel haken in komen, en dan heb ik er een kast bij, zo leuk kasten opnieuw inrichten. Want 1 kast voor 3 paarden is toch echt te weinig...................
Dames (en patrick) wat hebben wij toch een leuke hobby........................................
Struikelen kan ook komen door dat ze te veel op de voorhand lopen heb ik ooit ergens gelezen...
Nou 3 kruiwagens uit z'n stal en 2uur tutten verder... is BJ z'n staart ingevlochten, z'n vlechten herdaan, een emmer haar er uit en veel knuffels verder...
Ik heb zelf echt heel erg steil haar, wel heb ik nu soms lichte golf er in als het vettig is wat ik vroeger niet had maar het is niet krulwaardig te noemen. Nu ga vanavond eens de band techniek doen.
Ga ik doen als ik er aan denk als ik het in heb, alvast zoals het nu is is in m'n profiel te zien... erna dat ga je morgen zien als het gelukt is. En ik er aan denk.