Vandaag lekker een dagje king met mijn mannetje erbij. We begonnen met gekken in de bak, ff lekker de beentjes strekken
Toen ff longeren
moed verzamelen om buiten te gaan rijden
en het eindresultaat! We hebben weer buiten gereden!
Gwahir
Geplaatst: 23-01-12 12:54
Is dat eetbaar?
hinke_1985
Geplaatst: 23-01-12 15:17
_Amber_ wat heeft Carys een leuke stippelsnoet Knappe Macje aan het showen Pippa ziet er ook leuk uit. Grappig dat haar ene oor van de voorkant zwart is en van de achterkant wit (toch of zie ik het verkeerd?) Energy blijft ook maar groeien en groeien, wat een knapje! Draakje is de boel lekker aan het terroriseren daar in de opfok geloof ik... Dat oogje van Ismael Diesel is met z'n mooie donkerbruine vlekken ook een prachtige vertoning! En leuke foto's van Sandra1984, in de bak en daarna heerlijk op buitenrit Het close-upje van Gwahir, heel herkenbaar!
En nog even voor een speciaal iemand een lekker kontje om van te genieten:
patrick1994
Geplaatst: 23-01-12 17:50
hey dat is de bips van mijn mooie paardje foei hinke
TurboTinker
Geplaatst: 23-01-12 18:39
Vandaag voor de 6e keer op Jaron gezeten. Hij is zo braaf, en zet geen stap verkeerd
Pippaa
Geplaatst: 23-01-12 21:38
@hinke_1985, Hihi, op de foto's was ze lang niet op haar mooist. Was er niet echt trots op, maar moest toch een keer foto's plaatsen. Van het oor klopt helemaal Pippa's rechteroor is van de achterkant wit maar van de voorkant niet helemaal: Oud. Foto uit 2007
Muds
Geplaatst: 23-01-12 22:14
Mooie Pippa
Brave Jaron
Patrick1994 die ineens de eigen paardenbips langs ziet komen
Leuk, die close-upjes
King op buitenrit geweest
Mooie merrie, Shaya Toevallig een dochter van Ryon?
Tom en Yentl door de modder En strekkende Farasha
Divano! Wie is het bovenste paardje, divanolover1?
Sayla in wintersfeer
Knappe Lucy!
Stoere Diesel
Gossie, hummies aan het slapen
Mooi paard, Darko
Toevallig even foto's aan het terugkijken geweest, wilde even zien hoe groot Janey was bij haar geboorte.. Wat was ze klein Nou ja, eigenlijk best groot, maar toch.. zo klein
sofietje mooie kleur heeft je tinker! jilletje ben benieuwd.. lucy ook weer prachtige foto's, die laatste zeg wat een lange manen!! Mijn shetje houdt zijn manen zelf bij die eet hij dus op grid ook apart kleurtje (voor mij dan he, nog niet veel vosbonte tinkers gezien!) leuk lekker gevlekt divano leukerd! lekkere zwarte afstekende staart steffyentom wat een heerlijke foto's, geweldig zo door de bagger haha stoer hoor. shaya wat een leukerd!!! sandra lekker buiten gereden leuke foto's gwahir haha die is leuk hinke haha die is nog leuker snackie en jaron gaan als een kanonn pippaa wat leuk dat oor zo gekleurd! muds ahh leuk van klein naar (al) groot
en dan hier, het heeft lang geduurd maar vandaag heb ik afgesproken met de nieuwe eigenaar van mijn oude tinker TomTom. wat een scheetje en hij heeft het zooo fijn. was echt blij hem nu weer eens zelf gezien te hebben, kreeg gelukkig wel vaak foto's! We hebben hem lekker geborsteld, veel gekletst en daarna ging ze nog rijden en vroeg ze ook of ik er op wilde. nouu leuk hoor, want toen tom is niet ingereden verkocht. helemaal geweldig. Toen ik weer naar huis ging had ik nog steeds een dikke smile op mn kop TomTom! officieel een gypsycob. en met TomTom in de bak
Gineke
Woonplaats: Vlakbij de Drunense Duinen, de Efteling en mijn pony!
@JPtinkers: wat leuk dat je die foto van Gráidh en Samson hier hebt geplaatst
Kom je nog eens een keer kijken? Het is echt geweldig om ze te zien spelen samen. Gráidh is niet zo'n stuiterbal als Sam, maar hij speelt wel de hele tijd mee en doet zeker niet voor hem onder. Hij laat zich door helemaal niks van z'n stuk brengen!