wat jammer, maar succes / sterkte dan voor sas thuis.
ik heb me net eindelijk opgegeven! voor crosstrainingen en zaterdag dressuur, springen en cross. Zondag hou ik nog open omdat ik dan clubkampioenschappen heb en misschien moet spelen
Oeh, net een telefoontje gepleegt, heb een heel leuk opfokadres gevonden, niet al te duur ook... Nu nog even laatste gedachten erover laten gaan en als ik echt geen bezwaren meer vind heb ik er binnenkort een paard (naja, veulen) bij.
Nu valt het nog wel mee. Das maar 75 per maand en tegen de tijd dat hij echt geld gaat kosten gaat Lis met pensioen en dus naar een andere (goedkopere) stal. Maar ik wil het echt zeker weten en eigenlijk hoop ik dat ik met mijn vader kan afspreken dat als er ooit iets onverwachts gebeurd dat hij dat in geval van nood een keer kan bijspringen... Niet dat ik er gebruik van wil maken, maar weten dat het mogelijk is geeft rust.
Ja meid het is niet anders, en we hebben nog de tijd hoor. Ze gaan niet zomaar weg, wil eerst nog voor me zelf dingen op een rij zetten voor ik echt de knoop door hak
WHis Serada, weet niet precies wat er aan de hand is maar naar dat jullie moeten verkopen. Sterkte!
Wenk, leuk hoor!! en maar 75 euro?! Vind ik nog best geld voor een opfok! En mag lis al snel jong met pensioen, iets in het kader van op je hoogte punt stoppen ofzo? Vergeet niet dat jullie straks ook nog een springcarierre krijgen!!
was ook in zomermaanden, maar moet eerlijk bekennen dat hij de zijn eerste jaar gratis heeft gestaan bij een bekende landgoedeigenaar dus misschien is het niet helemaal eerlijke vergelijk. Maar als ik iets goedkopers weer tegen kom tip ik je al is het net alweer een endje rijden deze kant op..
ik betaalde toen 100 euro per maand, en dat was volgens mij een normaal bedrag was zowel zomers als in de winter. maar winter periode was qua kosten officieel duurder, dus zo hief het elkaar wat op door zomers hetzelfde bedrag te betalen.
Wij hadden Dunla toen bij MarijeR @bokt in de opfok, samen met een stel Welshcob veulens en een merrie, 24/7 buiten, hele jaar door. Was -geloof ik- 75,- p.m. in de lente-zomer en 100,- in de herfst-winter, excl. hoefsmid/dierenarts en ontwormen