Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sita, dat komt ervan.. beetje het lot tarten, hahahah.. zou hier ook zo kunnen gebeuren..
De buren kennen mij eerder hardgillend dan normaal pratend denk ik.
Hermes... Je zou mij kunnen zijn! Hahahaha.. Hier t zelfde... Loop ik smorgens om 8 uur weer vloekend over t pad richting t dorp..
dus idd gewoon voor gaan
Ze waren meteen zeer enthousiast alleen wilden ze me nog minder gaan betalen dan wat ik nu verdien
en dan kreeg ik dus de verantwoordelijkheid over 2 winkels... daar heb ik voor gepasst

Dakota_75 schreef:ik ben verkocht en Kailey is dus verkocht.... aan mij! Ik ben echt superblij met haar. Ik vind haar prachtig en ze is ook superlief. Omdat Crosby nog niet verkocht is zal Kailey nog even bij Dobbel thuis blijven staan.
.
akota, vol van mooie Kailey. Lieve hondjes trouwens
Heeft ie al wat gevangen?
akota wat een heerlijk zwartoog varkentje!

, ben naar Wietje! Tot daelijk
Lonan schreef:Dakota_75 schreef:ik ben verkocht en Kailey is dus verkocht.... aan mij! Ik ben echt superblij met haar. Ik vind haar prachtig en ze is ook superlief. Omdat Crosby nog niet verkocht is zal Kailey nog even bij Dobbel thuis blijven staan.
Wauw gefeliciteerd...Kailey is gaaf !! Daar ga je heeel veel plezier aan beleven. Veel foto's plaatsen straks hoor, dat vinden Ier, Dobbel en ik heel leuk![]()
.
Ik lees verder..probeer zoveel mogelijk te onthouden
. Ik vind het ook erg leuk om zoveel mogelijk foto's van Kailey's papa te zien!
Ze lijkt veel op hem..... Maar die foto's komen wel hoor komt helemaal goed!
.