ach, het heeft wel gewonnen, is gewoon mijn smaak niet
owjah, BZV, ga ik ook kijken dan
heb nekpijn van het schilderen pim heeft ook echt hard gewerkt, was toestraks gewoon in slaap gevallen
Grit
Geplaatst: 22-11-09 20:45
Jaaaaa, ze gaan op citytrip. Gezellig met Wietse beetje kletsen en rond slenteren
D_Travis
Geplaatst: 22-11-09 20:45
joooo mensen
jeetje ANgela das schrikken.. ik zalje vertellen, mijn ouders hebben het tee week geleden ook precies hetzelfde gehad met hun poes, zij hebben ook voor optie 1 gekozen en ze loopt ontzettend goed (gebruikt die poot niet maar red zich super) sprint de trap op en af, eet, drinkt, slaapt, huppelt. Dus ik hoop dat dat met elvis ook zo gaat!!
Mooie foto's Bianc Mohr wordt al groot
Banbay geschoren ben beneiuwd naar zijn kleurtje nu hihi en ongevraagd commentaar
Denise jou kat is eng.. haha zo te staren, zou er gek van worden En die ruin spannend zeg!! ik duim voor je
Induna een my little pony ik vind het wel leuk hoor zon figuurtje
Leon lekker door de modder gebaggerd vandaag
Mirjam lieve fotos
Janet gaaf zeg
Kim sterkte zeg.. wat naar
ou ben weer bij, vandaag een drukke dag gehad, eerst lekker uitgeslapen, gister een verjaardag gehad tot in de laate uurtjes was gezellig. Toen de paarden gaan voeren, ik was eerst alleen end at schiet neit erg op, bij de inloop van de wei is het een en al modder, zie je me al staan met mijn kruiwagen die bijna omvalt, het draad open doen, en een ontzettend vrolijke fjordenmeid en tinkervent die zo hard samen aan het rennen waren, jawel door de modder waar ik midden in stond, van het ene naar het andere land.. ik was dus helemaal zwart, nat en goor maar heb wel gelachen om ze Toen Travis er uit gehaald, even een borstel overheen gehaald en besloten om een stukje emt hem te lopen in mijn uppie. hij was super braaf, maar op een gegeven moment stond hij op de handrem. Goooeeddd.. daar sta je dan.. gelukkig kreeg ik hem weer aan de praat dus toen terug naar stal gesjokt. Moest zijn oogjes nog even schoonmaken, hij heeft prutoogjes die ik elke dag even met gekookt water spoel. Toen ik klaar was draaide hij zo hard zijn hoofd opzij, tegen mijn hoofd aan, dat ik een bloedlip had banketstaaf. Maar goed, heb hem een klap gegeven, hij mag best een beetje uitkijken met mij erbij. Toen waren we weer vrienden. Hij is nog zo lomp soms, maar goed.
Daarna naar huis voor een kinderverjaardag.. pff ben gesloopt
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 22-11-09 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt
mnkortleve
Geplaatst: 22-11-09 20:47
Chanel_ Vanmorgen zag zijn handje er goed uit, hij had nl het verband er al af gesloopt, hij heeft nieuw mooi blauw gekregen.
_Rhiannon_ Ik ben de afstandbediening kwijt.
draaakje Lekker vroeg uit bed. jij liever dan ik.
snowdon Niet jou liedje hoor. grapje je vond het gewoon leuk om te horen, ik vind het ook een leuk liedje, maar ik wil het ook niet te vaak horen.
grrr Mooi onderschrift het zijn dan ook wel hele gave bakken.
grid Brave pony, jammer van het filmpje, goed niews voor Hugo.
bailey94 Erg nieuws, sterkte in ieder geval
snowdon
Geplaatst: 22-11-09 20:47
ow ik dacht die hebben hun vrouw gekozen en klaar
mnkortleve
Geplaatst: 22-11-09 20:48
Ik vond het ook wel een vrolijk liedje, wel knap dat ze gewonnen hebben.
Janet, als ik ooit wat zoek, mag jij MP afspeueren het gaat je goed af
Ach tis wel een schatje hoor die kleuter van mij maar soms.. ook met wandelen, als hij rechts wat ziet, dan moet dat heeele hoofd inclusief nek naar rechts. en sterk!! maar gelukkig kan ik hem met 1 rukje wel weer vooruit laten kijken, maar toch echt nog zon ukkie
Ja ze kunnen echt zo lomp doen. Chan heeft er af en toe ook nog een handje van hoor . Zet dr dan gwn op dr plek, van hallo ik ben er ook nog.
Morgen krijgt ze weer nieuwe schoenen hopen dat er nu niets tussen komt van de hoefsmid z'n kant. Dit is de 3e afspraak die we maken. Het geeft niks,er kan altijd wat tussen komen,maar ze moet echt nu hoog nodig
Nee joh Leon BZV moet natuurlijk eindeloos uitgemolken worden, om het maar even toepasselijk te houden. Heb je al een ander liedje?
Janet kun je na de verbouwing geen paneeldeurenbemiddelingsbureau beginnen? Maken we er een tv programma van, verbouwer zoekt paneeldeur. Of andersom paneeldeur zoekt verbouwers.
D_Travis
Geplaatst: 22-11-09 21:11
ooww.. hmm ik dacht dat dat nog iets "jeugdigs" was.. helaas haha