Wie is er zaterdag morgen al op tijd en wil mij voorlezen? Bij Evelien is er nog steeds geen veulen en het kan zijn dat ze niet gaat kunnen komen (of iig vrij kort om met Gilbey te starten) Ik ben dus een het kijken voor plan 2: iemand anders die voor wil lezen. Ik moet al om 8.14 en 8.24 starten in de B.
Schimpje
Geplaatst: 07-05-09 20:25
Wij mogen om 10:52 van start, om 7:00 rijden we bij huis weg!! Heb er wel zin in, heb nu in 5 wedstrijden 8 winstpunten dus proberen dit weekend onze laatste voor het L te halen!
voor zondag kunnen we je wel voorlezen? dan zijn we er toch of ben je er alleen zaterdag?
Bonte
Geplaatst: 07-05-09 20:37
Ik kom niet. Ik ben op mijn werk een stapje terug gegaan en moet even op mijn financieen letten. Aangezien en veel mensen komen fotograferen, verwacht ik geen bestellingen van mijn foto's en haal ik mijn benzine er dus niet uit, dus heb ik besloten om niet te komen. Ik wens iedereen veel plezier.
MamaMiesje
Geplaatst: 07-05-09 20:43
Oh dat is jammer, Mariel! Maar wel begrijpelijk
edit: Ik hoor net dat we om 06:00 vertrekken zaterdag Dus Ingrid, misschien zijn we op tijd voor jou. Maar ik kan het niet garanderen
jammer Mariel! is wel altijd gezellig dat je er bent
trouwens.. welke setjes gaan we aandoen allemaal? kleuren zijn immers door KNHS vrijgegeven?
ikzelf ga ipv eeuwig groen voor een grijze set dit keer grijs streepjasje en wit dekje voor dressuur, en grijs dekje voor springen. heb alleen geen peesjes in het grijs helaas, mag je met bandages springen toevallig?
Bianca22
Geplaatst: 07-05-09 20:57
wij (ik , ingrid en jip )gaan ook lekker op tijd weg...ingrid moet al rijden om 8:15.....
wat betekent.......dat wij om 6 uur uiterlijk moeten gaan rijden
maaaaaaaaaaaaaaaaar het schijnt lekker weer te worden dus dat maakt alles goed! en een dag vol dussssssssssssssss, komt helemaal goed!
Bianca22
Geplaatst: 07-05-09 20:59
[quote="MamaMiesje"
edit: Ik hoor net dat we om 06:00 vertrekken zaterdag Dus Ingrid, misschien zijn we op tijd voor jou. Maar ik kan het niet garanderen [/quote]
jullie ook zo lekker optijd ja?????? hihihihihi
vroeg me al af wanneer jullie gingen vertrekken..............
Boncho
Geplaatst: 07-05-09 20:59
Wij hoeven pas rond 9 uur weg op stal! Ik moet om 11 uur rijden en met zo'n 3 kwartier zijn we er wel. Kan Boncho mooi nog even op stal staan voor ik hem opzadel....
wij hebben 2 uur reistijd en wil minimaal 2 uur van tevoren er zijn, omdat we file ( kuch.. om 6 uur op zaterdag.. maar wie weet) hebben of verkeerd rijden of wat dan ook. beter een uurtje te vroeg, dan te laat
Ja, ik werd vorig jaar niet voor niets voor je moeder aangezien
guppekop
Geplaatst: 07-05-09 21:43
hey meiden ik ben er zaterdag al om 7 uur zowiezo en slaap daar dan. ik kan ook best voorlezen ben vaak genoeg met wedstrijden bij vriendinnen mee gegaan en hele avonden voorgelezen bij fnrs wedstrijden.
@pollo, ik weet niet of er al geantwoord is op je vraag, maar er staat een baal kuil bij de stallen klaar, stro staat er ook in de buurt maar neem daar svp niet te veel van, want dat mag eigenlijk niet en dan moeten wij daar voor betalen.
groetjess
Lowara
Geplaatst: 07-05-09 21:46
MamaMiesje schreef:
Ja, ik werd vorig jaar niet voor niets voor je moeder aangezien
mijn mammie hoe oud was je wel niet toen je mij kreeg dan? 8 jaar ofzo?
POLLO
Geplaatst: 07-05-09 21:47
Dat is juist het probleem daily kan absoluut niet tegen kuil en mag alleen maar hooi. Mijn vraag is dus is dat aanwezig op de manege dan kan ik aan henri vragen of ik er van mag pakken en hem er voor betalen.
oeh... ik zou dat even na moeten vragen.. volgens mij hebben we alleen maar kuil, maar het kan zijn dat we ergens een baal hooi hebben... daar mail ik morgen anders over okey?
MamaMiesje
Geplaatst: 07-05-09 21:53
Lowara schreef:
mijn mammie hoe oud was je wel niet toen je mij kreeg dan? 8 jaar ofzo?