Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Niet doelend om wat Flan nu heeft maar ik zal t even uitleggen. Al is dit ook niet fijn. We hebben Flan’s achter sokken geknipt en haar voetje lekker in een badje sunil gedaan. Ook nog even de eventuele mokplekken gewassen. Ik zag er als een berg tegenop omdat ik weet hoe panisch ze altijd met haar achterbenen en wassen is. Maar ze werkte keurig mee
T zijn enorme kraters die ze heeft. Een soort van wildvlees groei. Wij zijn haar benen nooit anders gewend geweest.
Mijn hart brak toen ik dat hoorde. Het verklaart wel een hoop maar toch doet t wel pijn om te weten dat zoiets in t verleden bij haar gebeurd is. Dat ze dan toch nog zo geworden is. Er vallen best wat dingen op zijn plek; haar kopschuwheid, angst als ze vaststaat tussen touwen, paniek bij achterbenen wassen… Mijn meisie
Ik vind t ook zo sneu. T is maar goed dat ik geen veearts ben anders zou ik bij ieder beest in tranen staan
Waar heb jij die waxjas gekocht? Ik wil ook nog een x zo’n lange.
Geen bijzondere stagedag dus, maar nog wel goed naar je zin?
Kunnen de onderbenen dan ook warmer zijn door een eventuele zweer? T is wat droge mok en een paar hele kleine natte plekjes maar niet gekker dan ze ooit gehad heeft. Instructrice voelde dat van mijn bovenstaande reactie…. Ik schrok wel want iemand anders zei ook nog t lijkt wel of t hoefbeen boven de hoef naar boven komt.. maar dat kan toch niet?
Marcella schreef:Heb nu corbo op de vloer liggen is stofvrij (beter dan het schelpenzand wat ik eerst had) is alleen wel een stukje duurder, maar zou je wel langer kunnen laten liggen. Even uitproberen.
heb weer bijgelezen, maar ga niet reageren
geven. Wat een gedoe met Flanna. Dat ze dan toch zo lief is geworden. Gelukkig heeft ze het bij jullie goed.
das rot zeg allemaal
sterkte hoor, kan me voorstellen dat je je rot voelt...
voor jou en Flan.

Pellie schreef:
de wei ligt lager dan het stuk met stallen, en de sloot die er tussen ligt mag gedempt worden.
Jellie schreef:Ben weer terug van stal. Momenteel voel ik me wel echt niet goed in mijn vel, zeg maar verdrietig.Niet doelend om wat Flan nu heeft maar ik zal t even uitleggen. Al is dit ook niet fijn. We hebben Flan’s achter sokken geknipt en haar voetje lekker in een badje sunil gedaan. Ook nog even de eventuele mokplekken gewassen. Ik zag er als een berg tegenop omdat ik weet hoe panisch ze altijd met haar achterbenen en wassen is. Maar ze werkte keurig mee
Stalgenootje die in kliniek Utrecht heeft gewerkt kwam even kijken. Dus we vertelden dat onze instructrice zei dat ze zo’n mok had.
Voor ons gevoel had ze niet meer dan dat ze normaal ook wel eens heeft. Stalgenootje voelde en zei; zulke benen heb ik nooit gevoeld.T zijn enorme kraters die ze heeft. Een soort van wildvlees groei. Wij zijn haar benen nooit anders gewend geweest.
Wat blijk nu ze zei er zitten hele sporen van een touw in, ze is waarschijnlijk aan haar achterbenen gekluisterd geweest en dat is in haar huid gegroeid.Mijn hart brak toen ik dat hoorde. Het verklaart wel een hoop maar toch doet t wel pijn om te weten dat zoiets in t verleden bij haar gebeurd is. Dat ze dan toch nog zo geworden is. Er vallen best wat dingen op zijn plek; haar kopschuwheid, angst als ze vaststaat tussen touwen, paniek bij achterbenen wassen… Mijn meisie

uit.
.
voor Flan!

silas schreef:#Bonte: gaat het een beetje?
Jij bent ziekies.
silas schreef:jeetje annick dat is vervelend....
Ik zou eerlijk gezegd kiezen voor de antibiotica aangezien hij er al een tijdje mee zit nu.....
sterkte