Kan voor het oog nog zwart worden, ik ben benieuwd van foto's in het geheel! Wie is de pappa? Wat vind de oude eigenaar nu eigenlijk? En neemt hij het veulen terug?
Wat betreft die mok, dat heeft ze dus vaker gehad? Ook bij jou? Mok is vaak een gevolg van iets; gevoeligheid voor veel gras, veel krachtvoer, nattigheid, dracht, en ga zo maar door, dus misschien kan je ook daar naar kijken... Luna had bijv. ook mok toen ze bij me kwam, ik wist dat die veel in de blubber had gestaan (en dat er meer kruipgoed dan gras in de wei groeide), dus heb in eerste instantie nergens rekening mee gehouden, gewoon dag en nacht op de wei en dagelijks 0,5kg subli ponybrok (pave reageren veel Tinkers gevoelig op --> mok) Daarnaast ben ik gaan smeren met zinkzalf dat de huis rustig kon worden (haar sokken waren er in het verleden al eens afgeweest, dat was net aan het terug groeien en heb ik zo gelaten). Nu is de mok nagenoeg helemaal weg en beginnen dr sokken alweer enige vorm aan te nemen 
Wat een leuke foto's van Bo en Madelief Carolien! Ik vind Madelief haar koppie wat weg hebben van Chilana http://lh6.ggpht.com/_2Spm2aZVrLc/TDNq0 ... CT0176.JPG En idd, anders dan verliefd worden op Tinkers kan ik ook niet hoor.
Hier gaat alles OK, Luna heeft haar tweede enting gehad, maar en wederom gelukkig geen last van gehad. Wat me wel opviel is dat ze nu in de hals geprikt werd, en de vorige keer in haar borst? Volgens de DA maakte het niet veel uit.
Ze heeft twee keer aan de lange lijnen gelopen, het voorwaarts vond ze de eerste keer lastig, maar ging de tweede keer al stukken beter. Ze doet het netjes, maar ik ben wel blij dat ik er nu al mee begonnen ben, haar stil laten staan kost aardig wat tijd en veel druk, dat wil ik nog behoorlijk gaan verfijnen voor ik erop stap. Ernaast gaat supergoed, ik laat haar bijna altijd los lopen/staan. Meestal loopt ze dan braaf achter me aan, ook in draf, en roep ik ho dan staat ze onmiddelijk stil en krijgt ze wat lekkers (mooiste is, ik kan aan dr koppie zien dat ze zo met me "spelen" geweldig vind om te doen, erg leuk). Maar gisteren was madam stout, ze wou blijkbaar niet terug naar de wei, bleef mooi staan grazen waar ik haar borstel. Ik ben dus maar alleen naar de wei gelopen, en uiteindelijk besloot ze toch maar te komen, lekker drafje met de oortjes erop, gek paard, maar wel leuk gek.
Laatst bijgewerkt door Caily op 06-07-11 11:57, in het totaal 2 keer bewerkt