he janet... wat erg.. hopelijk knapt ze wel weer op...
en vervelend van je auto.
ja mooie lange manen al!
(avelyn dr manen zij ook ineens flink gegroeid, ze zijn langer als die van odinn)
_janet_
Geplaatst: 21-01-10 22:41
Grit schreef:
Janet, wat akelig . Wel fijn dat ze zo lang als het kan ook op haar eigen plekje kan blijven, lief van jouw moeder en je tante.
Mijn ouders hebben 2 huizen op het erf. Waarvan in 1 oma woont. Ze heeft alles opgebouwd waar mijn ouders wonen. Van niets tot een boerderij. Oma woont gelukkig dichtbij, en met behulp van de thuiszorg gaat het allemaaal wel lukken.
er komen wel ook donkere haren uit gegroeid, maar nog steeds ook lichte. ze heeft echt een rare kleur, dr vacht is nu ook bijna bruin, de uiteinde van de haartjes van haar vacht zijn ook veel lichter.
hihihihi Eline, geeft toch niks meis kon ook zijn dat Arjan pas weer zaterdag hier kwam kletsen ofzoiets Heb ook slobber kant en klaar! volgens mij van Subli, en idd gewoon voor de leuk, omdat ik zo kan lachen alleen al om de geluiden die gemaakt worden Janet oma wil niet meer... zo zielig vind ik dat, mijn andere oma had dat ook, best moeilijk vond ik dat.... Ohhhh Denise!!! wat een super nieuws! Hoop ook op een goed keuringsrapport hoor!! ff hyves gecheckt leuk Wat een vrolijke boel in de wei Maartje! en idd, de sokjes blijven licht
Ik ben dus bij vriendin op bezoek geweest die net terug is uit Bali, ze heeft een Balinees masker voor me meegenomen dat geluk moet brengen en enge geesten wegjaagt
ik wou op tijd naar bed, maar wie is de mol wil ik niet missen want dan snap ik er niets meer van. pim gaat snacks in de frituut gooien (van die kleintjes) dus bloij nog maar ven op