Trail van het GCDHA in Zeijen was leuuuuheeeeuuk!!
Benson deed het super, vond na een tijdje trail (lees: rustig in STAP door hekjes, pionnetjes en bruggetjes) het toch wel tijd voor een galopje en vroeg zich echt af wat dit nou weer voor dressuurproefje was.. Toch deed hij alles heel netjes, sommige oefeingen moesten een xtje over maar na 2 x snapte hij de bedoeling en kon ik hem op een dubbeltje draaien.. Zelfs de sidepass (die HIJ en IK nog nooit gedaan hebben) snapte hij na een paar keer. Tot slot ik nog even aan de instructrice verteld dat ik wel een stukje met een vlag wilde proberen te rijden (die er eigenlijk ter decoratie stonden). Na een stukje in stap, een klein drafje, ging het zo lekker dat ik in volle galop door de baan ging met de amerikaanse vlag in een hand en sturen met de andere! Super pony!
Toen moest er natuurlijk voor de foto ook nog met de vlag van het stamboek gereden worden, dus die op een stokkie geknoopt en daar ook een rondje mee gedaan.. 
Daarna nog met een groepje van 5 wildvreemde paarden een ritje door het bos gedaan en pootje gebaad in de zwemvijver daar.. Was een leuk dagje!! (enneh.. foto's volgen uiteraard/komen op www.gcdha.nl)
is geen doorsnee merrienaam
en Vince voorkeur voor terugweg in galop
Zo van heb er zin in
Lois conditie gekweekt in weiland veroorzaakt door o.a. Pall
Samen genoten van alle onderdelen die Benson ook wel in galop wilde doen
en tot slot ook nog zwemmen
en de officiële vlaggendragers van het stamboek zijn geboren
verplicht vaderdag weer overleefd 

hebt..... 
Ik heb geen crosstrainer

ene half uurtje en
en die staat alleen een leuke in het Noorden
je had die kop moeten zien
en maakte zich ook nog zorgen of Say mij niet ging missen ... uh volgens mij vindt ze het wel oké als er maar eten is
(als ik niet moet werken)
raketje is verantwoord
...