Naar Emmen, Ondank dat het vies weer was, was het idd erg leuk.. Ben echt gek op beestjes Heb vandaag een; neushoorn, pinguin, giraf, varken en wat geiten geaaid Zal zo nog ff wat foto's uploaden
Was een oude vriendin van mij in, van de camping. Kelly
Resi_lover
Geplaatst: 15-03-09 20:44
Nathalie83 schreef:
Naar Emmen, Ondank dat het vies weer was, was het idd erg leuk.. Ben echt gek op beestjes Heb vandaag een; neushoorn, pinguin, giraf, varken en wat geiten geaaid Zal zo nog ff wat foto's uploaden
Ok!! een paar weken terug was er iemand van ons uit het dorp! De aflevering met sinterklaas.
Muds
Geplaatst: 15-03-09 20:49
Leuk Nathalie, ben er al een poosje niet geweest. Zijn ze al druk aan het bouwen op de es? Zo, ik ga even de paardjes voeren en daarna zelf eten. En even wat net opgekomen bieslook onthoofden
Grit
Geplaatst: 15-03-09 20:52
Emmen, daar heb ik een giraf gekust
Mooie foto's Prada en Muds. Je ziet aan Muddy's koppie dat ze nog niet helemaal overtuigd is, maar ze doet het erg braaf!!!
Janet; 6 weken plat, pffff
Peter Powers, vraag me toch echt af of er niet veel in scene is gezet
Emmen is een leuke dierentuin. Maar mijn favoriet is toch wel burgers zoo
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-09 20:58
Was het in het noorden dan zo slecht weer ?
Pff TK succes met zoeken naar ander huisje
Hé Siet da's ook leuk servies
Marleen pff Mirthe en Kyl ff aan de haal maar gelukkig stopten ze weer toen rest stopte! en verder genoten Ja Say is wat dat betreft echt een "moedertje" ze houdt ook bv kudde stabiel en heeft er ondertussen dus ook al meerdere opgevoed daarom zou ik der ook zo graag eens met eigen veulen zien
Joyce
Muds wordt aangevallen door monsters en later is het niet meer eng en staat ze ingepakt
Janet je schoonmoeder nog eens gevallen
Peter Powers ken ik niet
Eet ze grit
[edit]
Laatst bijgewerkt door grid op 15-03-09 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Jup neushoorn stond tegen het hek dus kon het niet laten en er waren 2 punguins ontsnapt en liepen op het pad.. en nieuwsgierig dat ik ben wou ik wel eens voelen hoe die 'vacht' van die beesten voelt
Ja was echt pokken weer.. heeft de hele dag gemiezert/geregend :S
De lama's lopen al een hele poos op de es.. daarna is volgens mij nog niks meer bijgebouwd.. yukatan is wel helemaal klaar
Chanel_
Geplaatst: 15-03-09 21:06
Zo ben ik weer net eten gemaakt en daarna ff lekker gedoucht.
Leuke foto's gezien Muddy angst overwonnen van een eng monster Prada lekker in het bos
Nathalie lekker naar de dierentuin geweest Janet oma 6 weken plat arme vrouw
Grit lekker patatjes eten Hier viel het weer wel mee af en toe zonnetje maar geen regen hoor
Pinguins lopen daar toch gewoon los in een apart gedeelte?
Wij zijn vandaag een middagje bij Himesh geweest onze reuze kleuter
Resi_lover
Geplaatst: 15-03-09 21:08
Nathalie83 schreef:
Jup neushoorn stond tegen het hek dus kon het niet laten en er waren 2 punguins ontsnapt en liepen op het pad.. en nieuwsgierig dat ik ben wou ik wel eens voelen hoe die 'vacht' van die beesten voelt
whahaha
Nathalie83
Geplaatst: 15-03-09 21:10
Snowville schreef:
Goeieavond!
Pinguins lopen daar toch gewoon los in een apart gedeelte?
Wij zijn vandaag een middagje bij Himesh geweest onze reuze kleuter
Ze lopen los achter een afgezet (toegangbaar) gedeelte. deze liepen dus buiten dat gedeelte richting de lama's en uitgang zeg maar