Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nientsje schreef:koketje?
Nee niet zo'n plastic ding, volgens mij noem je zo'n ding I.C.E. ofzo? Kan je bijvoorbeeld laten maken van leer en dan telefoonnummers erin laten drukken enzo
Ik moet echt een stuk over een weg, en daar rijden ze ook als gekken, en dat weggetje is niet zo heel breed, een vrachtwagen of een trekker erop en de weg is vol
Hier is mijn eerste cap camera filmpje!
Niet heel speciaal, was echt een testrit
Zou het geluid maar uitzetten, alleen maar wind
[ Video ]
Ook wel jammer van de regen, maarach
Lori schreef:Poging 2 om te posten.
Claudia inderdaad rustig opbouwen.
Nientsje met Feike die geen natte voeten wil, wat een held.
Hier deze morgen mijn 6u rijles gaan regelen en ook mijn examen is al gepland over iets meer dan een maand.
Dott schreef:En hoe gaan jullie morgen de 33 graden overleven?
Lori schreef:Hier van in de studio op school dinsdag. Enkel dat onweer blijft balen.
[ [url=m/7EJGSk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hpJIvf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2Ju2rS.jpg]Afbeelding[/url] ]
elliecuijk schreef:vandaag heb ik te horen gekregen dat 1 van mijn bijrijders gaat stoppen.heel erg jammer.ze blijft nog wel tot eind van de maand,maar ze heeft een andere plek gevonden waar ze zich heel erg fijn voelt.
ik vindt het erg jammer,maar ik snap het wel.
en nu ben ik aan het oppassen op mijn nichtje.ligt nu lekker te slapen,tot hopelijk morgenvroeg.
Mandyy schreef:[ [url=m/vKBwkE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bSny9o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dott schreef:Het hoofdstel:
[ [url=m/m0ZmGw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind het hem zo knap staanmoet dus alleen even op zoek naar een ander bitje.
Deze is wat dik in zn mond.
Gave foto's Mandy!
draaakje schreef:Wel stoer dat je ondanks je onzekerheid toch gegaan bent Dott! Komt vast helemaal goed, is het een leuke lesgever?
Ja, leuk om Khaleesi zich zo te zien uitsloven
Dott schreef:Ja dat wel, ze geeft me ook niet t gevoel dat ze me minder vind ofzo. Maar vind t zelf vervelend als ik de slechtste ruiter van de groep ben, t gevoel dat de rest last van me heefthahaha
chimello schreef: