Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mira283 schreef:Gelukkig heb je volgend jaar een veulen in de wei lopen! Kom net bij de EJ weg snoepjes gehaald en mijn shet verwend met een fleecedeken.
Sav ziet er snoezig uit met die deken. Wat doe je met Sav? Aangezien mijn shetter elke dag aan het werk gaat met vrijspringen en andere dingen en meneer steeds nat is zit ik in dubio om te scheren
Lailaa schreef:Mira283 schreef:Gelukkig heb je volgend jaar een veulen in de wei lopen! Kom net bij de EJ weg snoepjes gehaald en mijn shet verwend met een fleecedeken.
Sav ziet er snoezig uit met die deken. Wat doe je met Sav? Aangezien mijn shetter elke dag aan het werk gaat met vrijspringen en andere dingen en meneer steeds nat is zit ik in dubio om te scheren
Savannah loopt normaal gesproken voor de kar. Tijdelijk geen kar. Maar we wandelen. Lopen hard, racen door de bak en spelen heel wat af. Ik kreeg d'r ook niet droog. Maar ze krijgt zo'n dikke vacht dat ze zelfs met sneeuw staat te zweten. Echt zeiknat is ze dan. Ze word er ook sloom van en wil niks. Dus nu voor 3e keer geschoren en dan is ze zichzelf weer. Lekker speels en wil graag werken dat is eigenlijk de reden. Puur voor haar. En stiekem vind ik het mooier zo haha!
Bedankt voor alle leuke reactie op m'n shettenmeisje!