Net bij onze lieve ventje Patje geweest,het gaat wel goed met hem. Maandag wordt er overlegd wat er gedaan kan worden kwa behandeling en onderzoeken wbt de maagzweren bij hem. We hebben hem lekker gepoetst en met hem buiten gestapt daar genoot hij enorm van ze vinden hem daar zo lief.
Renate@ Had tot een maand geleden (er toen wat aangedaan met tips van bokkers etc) het zelfde met Jack gehad ongeveer, als meneer een gras spriet zag sleurde hij je gewoon mee en begon te eten. Nu heb er toen aangewerkt en totaal geen probleem meer mee. Owja toen durfde die ook nog wel eens aan de hand voor je gaan drentelen. Nu echt geen probleem meer mee, loop nu hele stukken met hem aan de hand en laat 'm zelfs soms galoperen aan de hand zonder dat die ook maar een blik op het gras werpt.
Magica
Geplaatst: 15-07-12 16:16
Vandaag met Luna en samen met Lotte en Caily een mooie boswandeling gemaakt van ongeveer 6 km jawel Het ging super goed en het weer zat gelukkig ook mee
Morgen heeft mn mannetje voor het eerst sinds 4 jaar (en 10 lesjes) weer paardrijles Dus ik ben heel erg benieuwd hoe dat zal gaan
Haha jah, hij heeft er super veel zin in ik ben benieuwd waar hij op mag rijden, bij die manege hebben ze ook een aantal Tinkers
Jess_vH
Geplaatst: 15-07-12 18:15
Fijn Marja dat het beter gaat met Patrick.
Jessica lekker met Lot en de paardjes gewandeld
Ik heb vandaag weer een poging gedaan na een paar maanden om te springen. Ze lijkt het door te krijgen. De eerste paar keer weer op haar gemakje afremmen waaraan je echt niets kunt doen... maar erna sprong ze achter elkaar er over heen. Nog niet met de voorbenen tegelijk, meer de ene hoger dan de ander, maar de achterhand plaatst ze al wel goed. Ze leek het toen ook ineens leuk te vinden en versnelde ze uit zichzelf wanneer we op de hindernis afgingen. Nou ja hindernis, was 35-40 cm haha. Maar hoger wordt het niet voor de 3e poging. Merkte wel dat ze alle ruimte heeft, maar moet het goed opbouwen. Dus ikke= blij!
Mira283
Geplaatst: 15-07-12 18:35
Fijn dat het zo goed gaat met patje!
Ik ga verder meelezen er is heel veel aan de hand privé.
_Patrick_
Geplaatst: 15-07-12 18:41
Snackie schreef:
Heeft hij nog geen dikke koker?
Nee hij heeft geen dikke koker, eigenlijk helemaal geen zwelling.
oh en fijn dat t goed gaat met Patrick! wat een opluchting. Nu afwachten voor verdere behandeling.
en Magica lekker weer naar Luna geweest, en al tot over dr oren verliefd zo te lezen en wens je mannetje maar sterkte de dag erna, met al die spierpijn haha
Ik lees momenteel alleen mee, plaats wel upodates van Patje. Whisper is ook een beetje in de lappenmand heeft een uierontsteking maar we waren er vroeg bij gelukkig nog geen koorts. Na het koelen en stappen vanavond was der uier al iets geslonken
iedereen veel sterkte! ik ga nog ff doorduimen voor patrick en ook voor whisper!!
hier ook nog een update.. Ik kan mn maatje echt niet verkopen!! Hij is zo inmens lief naar mij en eigenlijk zo braaf! Ik wil het nog een keer proberen. Ik sta gewoon niet meer 100% achter mijn eigen keuze.. verkopen kan altijd nog, terugkopen niet. Kijk bang ben ik niet geworden(vandaag ook gewoon opgekropen zonder zadel hahaha) en het was ook wel heel gaaf zo hard te gaan, maar de volgende keer als ik het wil en graag met rem en stuur. Ik moet leren gewoon sneller te worden dan king, denk als ik in draf al had ingegrepen we miss niet in galop gevlogen waren. Miss met hulpmiddelen, miss zoals we nu bezig zijn, we gaan het gewoon allemaal proberen en doen de komende tijd.