[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 22:22

:D Brave poon!

De dames en heren achter ons huis net maar weer wat gras bij gegeven,wat zijn het ook een vreetzakken!En ze worden zo lekker chagerijnig :( als ze denken dat ze te kort komen,het gras aan de andere kant van het draadje is altijd lekkerder.....
:j Klinkt jullie vast bekend in de oortjes! :j

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 17:29

mij tinker is waarschijnlijk behoorlijk drachtig.tot voor gister wist ik er niks van af maar de stalhouder had z'n vermoedens.en alles wijst er ook op.ben benieuwd of het echt waar is.

Gineke
Woonplaats: Vlakbij de Drunense Duinen, de Efteling en mijn pony!

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 22:42

Ohnee, ineens een drachtige tinker! Ben je er blij mee? Of is het een probleem? Dat is ook wat, zeg.

Wij hebben naast de tinker ook een redelijk 'nieuwe' haflinger, dunja. Dunja is het oude type en gewoon een vetzak, maar ik was ook even bang dat ze iets anders in haar buik had dan gras. Ik vroeg het aan de dierenarts (wat denkt u?) en weet je wat die zei? Als die buik zo dik is omdat er een veulen in zit, ben je nu toch te laat om er iets aan te doen! Dan zie je vanzelf wel een keer een veulen in de wei.

Tja, klopt natuurlijk... Maar goed, gelukkig is ze hengstig geworden... :)

Met tinker rosalie gaat het super! Ze is helemaal tot rust gekomen. Daarnaast vechten ze om aandacht, wat ik heel erg prima vind! Veeel beter dan dat ze samen achter in de wei blijven staan en zich niet willen laten pakken... Rosalie heeft wel een paar krasjes op haar rug van het rouwdouwen met Dunja, maar als Dunja even om de hoek verdwijnt begint Roosje meteen te hinniken, dus ik neem maar aan dat ze Dunja leuk vindt en de krasjes voor lief neemt.

Ik hoop alleen dat t geen witbehaarde littekentjes worden, aangezien Rosalie donkerbruin/zwart is... Hehe, ach, zebra komt vast wel weer eens in de mode!

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 22:58

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 07:20

100 %zeker weet ik het nog niet van haar dracht (of ik durf het niet te geloven)maar alles wijst erop.
stalhouder waar ik sta ziet ze sinds een week of twee uitbuiken op een verkeerde plek (geen vet want ze wordt een paar keer per week bereden).bovendien kan je haar staart zowat plat op haar rug leggen.en de uier lijkt te groeien.
en of ik er blij mee ben?ja en nee,tuurlijk veulentjes zijn mooi en lief en leuk maar betekenen ook extra kosten.
ik heb haar net drie maanden dus ze zal daar zijn gedekt,hoogstwaarschijnlijk natuurlijk in de wei.want ik heb haar gekocht als niet drachtig (heb ik expliciet naar gevraagd)
bovendien ze is net 3 dus vindt ik haar erg jong.
ik weet ook niet hoelang ze drachtig zou zijn .ik weet pas sinds gister dat er een jaarling hengst bijliep en die zou in augustus /september zijn geruind .dus ja waneer??
ik ben blij dat ik tenmiste er een beetje over kan praten,hier en bij de stal want ik weet echt niet hoe ik me moet voelen.

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:14

Nou,we zijn benieuwd!
Wat voor hengst liep erbij dan?
Naar mijn weten kunnen ze al vanaf een maand of 6 dekken,dus het zou heel goed kunnen.....
Afwachten dan maar he,wel spannend :D

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:42

Spannend, wel of geen veulen. maar ja wel balen als ze drachtig is terwijl je er nog om gevraagd hebt.
Patrick, leuke foto's van de familie.

Ik ben vandaag en morgen op cursus en nu heeft mijn man vandaag voor het eerst Jack gepoetst voor het mennen en afgespoten en op stal gezet na het mennen. Ik vind het echt leuk dat hij ook steeds meer plezier heeft aan Jack :D Hij heeft vanavond ook weer gemend. Jack was in het begin wat gespannen vertelde hij. Het waaide nogal hard in Oirschot. Maar na een half uurtje werd hij rustiger en ging het weer erg goed. Hij is over een brug gereden en langs het spoor. Het gaat super goed. Ik ben trots op allebei <3

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 23:04

dat weet ik niet wat precies voor hengst.zelf hoop ik dat het een tinker is want dat zou vindt ik wel mooier zijn.dan is het een echte (oe wa klinkt dat raar).ik heb nu al meer dan een dag geen mail meer gehad van de beste man.
wel heeft de staleigenaar gevoeld aan haar buik(dierenartsassistente geweest)en volgens haar voelde ze wat schoppen.en naar mijn idee zijn haar billen wat slapjes.maar ik kan het menen.ben gelukkig geen expert.
ik dank god op m'n blote knieen dat ik op een plaats sta waar altijd iemand thuis is en dus altijd toezicht.ik hoef dus niet snel bang te zijn dat er echt iets mis is.
maar mocht het zo zijn dat er echt een veulen wordt geboren,dan ga ik waarschijnlijk stappen ondernemen tegen die beste man.ik sta immers voor kosten waar ik niet naar gevraagd heb.
overigens zou ik het veulentje niet houden.t is wel leuk maar vraagt ook tijd en ik wil mijn tijd toch eigenlijk richten op ruana.het veulentje blijft uiteraard totdat t op eigen benen kan staan

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 23:18

@ Patrick: leuke foto's weer zeg :D

@ Ellie: Jee ik zou mij rot schrikken. Zeker als je de middelen niet hebt of weet. Ik vind het niet netjes, zeker omdat je het er nog bij gevraagd hebt. Mogelijk dat hij de veeartskosten op zich kan nemen en ervoor tekent dat hij dit veulen terugneemt oid.

Ik ben sinds vrijdag weer terug van het heerlijke Rhodos. De crisis en nieuwszaken lijken daar allemaal niet te bestaan en zolang de toeristen komen hebben zij inkomen.
Het was wel twee dagen erg warm zo'n 35 graden en hebben we het toen ook wat rustiger aan gedaan. Verder heerlijk weer, mooie zee, leuke en fascinerende bezienswaardigheden en symphatieke mannen :D Hahaha, maar dat kan mijn vent wel waarderen haha.

Verder vandaag een rondje op grace gereden en na haar 10 dagen niet gezien te hebben lijkt ze weer gegroeid te zijn Weer wat meer nek en uitstraling erbij! Buitenrijden ging ook goed. Er waren schapen ontsnapt en renden allen onze kant op hahaha en zij ging gewoon staan frummelen aan de langsrennende schaapjes hihihi. En de agenten hadden heb zwaar, die probeerden ze te vangen in de warmte van vandaag hihihi.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 02:48

Heey, het leeft hier weer :)
Dan zal ik ook weer eens wat plaatsen.
Ik kon nog niet stoppen met genieten van mijn vrije dagje dus het slapen is nog even uitgesteld.
Ik hoef morgen toch pas om 15u te beginnen, gelukkig maar, was wel even toe aan even geen KFC.
Afgelopen zaterdag namelijk gewerkt van 17u tot 04u! Het was een beetje druk door de TT Assen, 1,5 uur uitloop :=

Jes... Grace dus nog lekker aan het groeien, tja, ze kan alleen maar mooier worden, voor zover dat nog mogelijk is.
Luna meette vorige maand ongeveer 1.43, ik dacht vandaag dat ze wel weer gegroeid was, maar dat kan ook nog wel eens schijn zijn, mijzelf kennende. Ze groeit vooral in de breedte momenteel, vooral bij de schouders, daar was ze nog wat smal, nu helemaal niet meer. Ze geniet ook goed van het Hollands welvaren, maar daar ben ik wel blij mee, volgens mij kan ze het goed gebruiken. Toen ze bij me kwam leek ze echt geen twenter, maar dat is gelukkig al wel aardig goed gekomen.
En ook nog een paard gewonnen, haha, deze is wel heel goedkoop in het onderhoud, en wie weet als je zuinig bent heeft hij eeuwig leven... En een fijne vakantie gehad zo te lezen, heb je foto's? En lekker genoten van Grace. Bedankt trouwens dat je dat mooie weer hebt mee genomen :D

Irene verliefd op de Chevy look-a-like. Heerlijk dier idd, altijd in voor een knuffel. Luna kan het er ook super mee vinden, zie ze iig vaak samen staan.

Jayney aan het werk. Hoe gaat het nu, al wat bij geleerd? Ziet er lekker ontspannen uit, en een prachtige Tinker ook! Zijn de ouders bekend? Gaat ze trouwens alleen voor de wagen of op den duur ook onder het zadel?

Carolien druk met de paardjes van voldoende gras voorzien zodat ze niet chaggie worden 8-)
Ja, klinkt me bekend in de oren, wees blij dat ik er maar een mee heb verhuisd, die andere springt namelijk gewoon doodleuk over de omheining als het hem niet zint :=

Jemig Ellie... Ineens je Tinker drachtig, das even schrikken. Maar zo te horen is de merrie in goede handen, hoe is het inmiddels? Terecht dat je stappen onderneemt naar de eigenaar vind ik, als hij niet met 100% zekerheid kan zeggen dat ze leeg is moet hij haar niet voor leeg verkopen. Ik hoop voor je dat er een leuk diertje uitkomt wat je ook snel verkocht krijgt, de markt is niet best momenteel... En anders vorige eigenaar verantwoordelijk laten zijn? Balen hoor, behalve kosten brengt het ook zorgen en "beperkingen" in het doen en laten met je merrie mee :(:)

Fijn dat Rosalie en Dunja het wel kunnen vinden... Als je het nog niet weet inmiddels, van die littekens, grote kans dat ze gewoon zwart worden hoor. Luna is toen ze net bij me kwam nogal hard gepakt door de ruin die ik toen nog had, dat is allemaal mooi genezen (zaten wonden op haar flanken, een zwarte flank dus).

Marja's mannen blijven echt heerlijk :9

Wat fijn dat je man ook zo geniet van Jack Kailonne (weet je echte naam niet :o )

Hier gaat alles prima. Luna gaat goed, niet meer hengstig, haha. Scheelt haar een boel gedoe en mij een hoop stress.
Gisteren heeft ze voor het eerst een dekje met longeersingel op gehad. Toen ik haar net had was ik er al achter dat ze haast panisch was voor alles wat ik op haar rug legde, dus veel geoefend met jassen, vesten, pionnen, borstels, maar een dekje was wel een beetje spannend. Met veel belonen en heel voorzichtig doen ging het wel redelijk. De longeersingel was dan weer totaal geen probleem, toen ik de singel dicht deed was het wel even spanning, maar dat zakte ook zo weer af toen ze door had dat er verder niks gebeurde (ik heb dus maar niet aangesingeld, waarom zou ik). Daarna lekker haar manen en staart uit geplozen, niks aan trekkend van dat ding op haar rug, en dat deed zij dus ook niet meer. Ben er tevreden mee, als ze zo blijft ga ik haar zelf onder het zadel brengen op den duur. Ik heb dat al wel eerder gedaan, maar twijfelde bij haar omdat ze snel van de kaart is en dan ook behoorlijk panisch kan doen. Maar het wordt steeds minder, en onze band wordt steeds beter, dus wie weet heb ik over 2 jaar gewoon een makkelijk paard waar ik een zadel op gooi en mee weg kan rijden... Van de week een keer hoofdstelletje (sidepull) om doen en kijken wat ze van de longeerlijnen over haar kont vindt.

Vandaag heb ik ook eindelijk weer eens te paard gezeten. Tja, nadeeltje van een 2-jarige, je stapt er niet op. Meestal vind ik dat niet erg, maar zo nu en dan even een ritje door bos/hei mis ik wel. De mensen waarvan ik wel op hun paardje mag rijden moet ik minimaal een uur voor reizen, en die hebben de merrie waar ik graag op reed verkocht, hengst blijft over, dat is ook niet alles.
Maar vandaag mocht ik met Jessie op pad, de Tinkermerrie van een stalgenootje, zelf liep ze met haar Tinkerruin mee, Flynn. Eigenlijk zoekt ze een bijrijdster voor Jessie, maar omdat Jessie buiten nogal onverwachts pittig uit de hoek kan komen durft ze het niet goed aan om een vreemde er alleen mee op pad te laten gaan. Dus we wachten nu tot Flynn onder het zadel is (over 2 weken ongeveer), en als hij eraan toe is gaan we eerst samen op stap met beide paardjes. Flynn kijkt buiten nergens van op, zij wandelt ook veel met hem, dus ook kan ik met Luna samen met hun op pad, ben daar erg blij mee, alleen met Luna is toch niet zo'n succes. Die brave keer was ook de enige brave keer tot nu toe, dus voorlopig gaan we maar niet meer alleen. Vandaar dat ik een begin wil maken met het lange lijnen werk, misschien gaat dat makkelijker, en omdat we wat meer gaan doen leren we elkaar wat beter kennen en vertrouwen, waardoor het uiteindelijk buiten hopelijk ook makkelijker zal gaan. Kusjes geven kan madam inmiddels ook trouwens :')

Heb ook nog wat plaatjes van vandaag, en nog even Luna met haar grote-paarden-optoming :(:) Sorry, kon niet kiezen... :o

Afbeelding

Toen ik bij de wei kwam :z , en Maddox zijn onweerstaanbare koppie
Afbeelding Afbeelding

Zoekplaatje
Afbeelding

Ik ben een beetje wauw, beetje woow, beetje woe, een klein beetje verliefd op jou :o
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Je zult maar achterna gezeten worden door een daas := :(:)
Afbeelding

Van onderen heeft ze nog best veel zwart :Y)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik was mijn tas vergeten dicht te doen, niet zo handig :+
Afbeelding

Afbeelding

Mogen wij ook wat? :))
Afbeelding

Als ik deze nou op mijn raam plak heb ik het perfecte uitzicht wanneer ik naar buiten wil kijken :D
Afbeelding

Vergelijk dat maar eens met deze, gemaakt feb 2011, bij de vorige eigenaresse
Afbeelding

Ben stiekem wel erg verliefd op Luna nu. Dertien maanden geleden overleed mijn oude (verzorg) paardje. Als iemand mij toen had gezegd dat ik nu een eigen paardje zou hebben die ik echt voor geen goud zou willen missen had ik diegene echt voor gek verklaard. Heb ook wel twijfels gehad over Luna, omdat ze nogal een karaktertje heeft, dat vind ik leuk, maar er is ook een grens... En omdat de dochter van de overleden merrie, welke even oud is als Luna, zo onwijs makkelijk is en ik eventueel ook zou mogen kopen.
Maar het gaat nu zo goed, we komen er wel. Zij gaat groeien, en wij samen gaan groeien, tenminste, dat hoop ik. En in tegenstelling tot velen vind ik haar vele wit juist prachtig om te zien. Lekkere ronde billen en veel manen doen het ook erg goed bij mij.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 22:20

Wow Lot! Toen ik de foto's zag wilde ik er nog bij vermelden dat er niet veel meer over is van dat pluizige diertje. Luna is een mooi dame hoor en ben gek op dat oog zeg, zo mooi!

Ik snap je wel dat het kriebelt om ritjes te maken. Zeker met het weer nu, mits beschut en lekker rustig aan hahaha.
Fijn dat het zo goed gaat ook.
En ben jaloers op je uitzicht haha ook al is het niet op je raam, maar hier heb je dat niet. Tinkers zijn hier niet zo veel.Mensen kijken dan ook altijd verwonderd als je langs ze wandelt haha.

Ik ben lekker einde van de dag wat wezen wandelen met Grace. Heb haar even afgespoeld en lekker drooggestapt.
Ben nu terug van vakantie en zie haar elke keer weer veranderen en ben gek op die dikke billen hahahahaha.

Afbeelding

Afbeelding
Loopt zo lekker op t gemakje mee..

Afbeelding
He wat is dat daar?? Kun je dat ook eten??

Afbeelding

Afbeelding
<3

Afbeelding
<3 <3 <3

Afbeelding

Ben zeker weer blij om terug te zijn nu ik weer bij mijn meissie ben hahaha

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 12:51

Hey Lot *\o/* Leuke foto's!
Ben er al achter dat Luna ook van knuffelen houdt!

Jess lekker terug van vakantie,heerlijk om weer thuis te zijn bij je paardje,Grace is leuk!

Hebben alle paardjes van iedereen het onweer overleefd zonder al te veel toestanden?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 13:05

Beide ogen van Luna zijn blauw Jes :D
En Luna tussen de Tinkers, is voor haar ook voor het eerst, voorheen alleen bij Thigor en een kruising (en 3 dagen voor ze weg ging uit Assen kwam er nog een bruine merrie bij). Thigor heeft eerst op een andere stalling gestaan en liep daar met nog 4 andere Tinkers, dat was ook erg leuk. Maar zoveel als hier is wel helemaal geweldig om te zien hoor!

Grace begint lekker uit te zwaren, jummie :9

Of mijn paardje het overleefd heeft kan ik beter aan jou vragen Carolien :P
Maar heb niks gehoord, dus ik ga er wel vanuit? Vandaag heeft ze een dagje vrij, ik heb niet zo'n zin, ben de afgelopen dagen lekker met haar bezig geweest en vandaag moet ik ook nog werken, dus blijf mooi thuis, morgen weer een dag. Maar ze komt dus wel lekker knuffelen? Fijn, want naar "vreemden" toe gaan doet ze pas als ze echt op haar plek is.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 13:26

Ja haha zag wel dat ze dr twee had bedoelde k ook ha ha. Zal de vakantie wel zijn hihi

Heb n vriendin ook aangestoken en we gaan morgen en overmorgen wat stallen af. Hebben wat afspraken staan ter orientatie.

Gracey wordt nu lekker zwaar ja en heb er zin in om het rijden op te gaan pakken over een paar weekjes :-)

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 16:35

@Lot Jayney Go-Go is de moeder Femke de rest is helaas onbekend
Ze komt alleen voor de wagen
Of jij moet er zin en tijd voor hebben om haar onder het zadel te beleren
Ze staat niet zo ver van Groningen
Het liefst had ik haar ook onder het zadel maar zelf ben ik te groot voor haar
Ze is ongeveer 1.40 m wel al lekker stevig
Verder als een beetje met de lange leidesels heb ik nog niet met haar gedaan
Ik doe het lekker rustig aan met haar ze heeft nog alle tijd om van alles te leren

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 16:53

Deze Femke? memberlist.php?mode=viewprofile&u=36323
Luna haar ouders zijn ook onbekend...
Beleren, ja, stiekem zou ik dat erg graag komen doen... Ik vind het geweldig leuk, en heb nu iets teveel vrije tijd vind ik zelf... Maar het is alsnog 50 km, en dat is op de fiets wel ver hoor :+
Hoe groot ben jij? Ik ben ook 1.77, maar het ligt heel erg aan de breedte van het dier of dat staat op een Tinker van 1.40, ik heb er enkele maanden terug ook eentje beleerd die net de 1.45 zal halen misschien, maar dat misstond nog niet eens zo erg... Te zwaar zal ik niet zijn :o
Goede instelling, dat geen haast hebben, het komt allemaal wel, we hebben straks nog zoveel jaar om ervan te genieten :D

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 18:01

ruana was gister heel erg sjagerijnig.in de buurt van haar buik komen betekende automatisch dat ze je aan de kant probeerde te butsen.haar uier zat al flink vol,dus ik verwacht dat het harsen niet lang uitblijft.ik durf haar hoeven niet meer te krabben omdat ik bang ben dat ze naar mij uithaalt.poetsen is dus geen lolletje op het moment,maar een echte uitdaging.

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 21:51

Hey Ellie,sterkte met Ruana.

bij ons hebben ze alles doorstaan hoor Lot,ben s'ochtends gelijk gaan kijken,opgelucht adem gehaald dat alles nog stond.

Vanmiddag voor het eerst een zadeltje bij Maddox opgelegd en tsja,weinig reactie,hij vond het shetlanderhengstje dat hem liep te imponeren interessanter dan dat zadel.Lindi heeft wat op hem gehangen en hij heeft een paar pasjes gedaan :j ,dit alles op de Maddox manier;eerst even denken en dan is het ok,de schat <3

Ben het trouwens met lot eens dat het niet echt uitmaakt hoe groot je bent als je tinker lekker breed is,het past waarschijnlijk beter dan je denkt.

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 07:34

Mijn tinkie is ook maar 1.40 en ik ben 1.72. Ik vind dat het net kan
Ik hoop dat Jack nog een paar cm groeit. Ook in de breedte. Hij is nu net 4 jaar.
Moeder was welsh cob x tinker en dat zie je wel terug in Jack.
Afbeelding

Hier kun je zien dat hij niet zo breed is :P
Afbeelding

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 07:42

0 wauw wat is jack een mooierd zeg.dat snoetige koppie ook.en mooie sokkies

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 08:21

Ja de sokkies heb die van zijn vader: Ryan van de Gorterstraat!!
Hij heeft een klein koppie, maatje pony :)

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 16:01

Ik ben ook niet bang dat ik te groot voor haar ben
Maar ik ben zeker wel te zwaar voor haar

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 04:17

:wave: Net terug van werk... Ff bijkomen en dan slapen. Het wordt alweer licht, ik heb dan altijd de impulsieve actie naar Luna de gaan... Maar nog nooit gedaan, ga nu ook gewoon braaf slapen. Maar ik ga het zeker deze zomer nog een keer doen! :D

Spannend met Ruana, hoe is het nu? Als je iets wilt weten mbt de dracht/bevalling/beginnen met opvoeden veulen mag je dat best vragen hoor, er is een speciaal topic voor de Tinkerfokkerij, erg gezellig! Zitten ook veel mensen die momenteel niet fokken maar het wel gedaan hebben, of het van plan zijn te gaan doen, zoals ik: [HK] Centraal Tinker /Cob /Drumhorse Fokkerij Topic deel 5

Ooh, Maddox onder het zadel, leuk! Dus die mag binnenkort ook mee op rit?
Weetje, voor de Noordlaarder bokaal is misschien een carousel-Tinkergroep wel leuk :D

Jack voor een gedeelte Welsh, ik vind het wel leuk. Misschien dat ik voor Luna ook nog eens op zoek ga naar een leuke Welsh-hengst, met een leuk kleurtje... Ik vind jou niet echt te groot voor Jack, en ik denk dat hij de komende jaren vooral in de breedte nog wel gaat groeien!

Hier ik op Garish G. (Lady x Garish vd Vrijheidshoeve) hij is net 3 jaar geworden en nu tussen de 1.43 en 1.46 hoog. Ook hij moet nog erg gaan uitzwaren, toch vind ik mezelf met mn 1.77m niet echt misstaan, al zullen ze daar in de dressuursport misschien iets anders over denken O:)
Afbeelding
Deze heer is nu zadelmak, aantal keer op gezeten/mee naar buiten geweest, paar rondjes door de bak gestapt en gedraafd, verder helaas niet aan het doorrijden, ik zou het zo graag doen, maar 60 km en 1u20 enkele reis is toch best wel ver... Hij is zo onwijs braaf, nog geen stap verkeerd gezet, vind alles prima... En hij is nog hengst, en dan ook nog de zoon van Lady... Mijn droom is een veulentje te fokken uit hem en Luna. Helaas zijn er plannen om hem te ruinen en heb ik voorlopig nog geen plek voor 3 paarden (aangezien Lady haar dochter ook al heel lang op mijn lijstje staat)

Ik heb gisteren wat lange lijnen gedaan met Luna, of nou ja, lang, ik loop tegen de schouder aan mee, omdat ze anders naar binnen komt. Maar ze snapt nu iig dat ze voorwaarts moet, ga nu verder slijpen aan de ho, die is me nog iets te ruw en langzaam. Maar ze doet het erg netjes! Heb wel door dat ik echt niet over me heen moet laten lopen, ze moest zich ineens ontzettend aanstellen om mijn paard-vretende fiets :+ (Die ze al 100x eerder had zien staan). Moet jullie toch nog even wat plaatjes laten zien, behoren inmiddels tot mijn favorieten :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kunnen jullie geloven dat dit paard nog nooit een tuinslang van dichtbij heeft gezien?

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 12:22

_Lot; het misstaat zeker niet op Garish G. Ziet er mooi uit. Jij bent nog actief als je van je werk afkomt. PFFF.

Luna heeft altijd veel interesse voor de brokjes :D Ze ziet er prachtig uit en zo wit. Heb jij alleen mooie weilanden zonder zand/modder

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 09:38

Neehoor, er ligt best zand en modder, maar niet heel veel ;)