Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Trea schreef:Boncho schreef:Al veranderd zie ik....
Alleen ben ik je vriendje niet op hyves en kan de foto dus niet kijken....
Moet je gewoon maar ff men vriendje worden, of er is iemand die veel handiger is dan ik en hem wel hier kan plaatsen
_janet_ schreef:leon vertel eens meer over je nieuwe stekkie?
Sita_ schreef:We zijn toch al een HK..? Alleen dan niet in de HK..
Boncho schreef:Klinkt als een super plekje Leon!!
Wanneer gingen ze daar nou heen?? (heb ik waarschijnlijk gemist hoor)
snowdon schreef:Sita_ schreef:We zijn toch al een HK..? Alleen dan niet in de HK..
Het maakt wel een verschil.... nl dat niet zomaar iedereen meer komt binnenvallen.
Ik kan me voorstellen dat je dat even hebt gemist doordat we hier erg snel gaan
Zal het dus even toelichten.
Maar iedereen-behalve-ik (krijg ik steeds vaker het idee) valt er over dat her en der iemand hier een berichtje dropt met een vraag of een link. We zijn dit topic gestart met het idee dat iedereen welkom is en niet hoeft bij te lezen e.d. Maar ik moet dat idee steeds verdedigen.
Het is mij zeer zeker duidelijk dat mensen als Liesbeth, Sita, Janet, Maya etc etc etc die het gewoon druk hebben en het niet redden om bij te lezen, maar al wel langer meedoen hier niet onder vallen
In mijn ogen is laten verplaatsen naar de Huiskamer een soort deur die je vervangt
Meer een besloten karakter wat men hier graag wenst naar ik merk en wat er uiteraard langzaam in is geslopen.
Een nadeel is dat wellicht enkelen niet meer kunnen meekletsen, maar die kunnen na enige moeite gewoon weer mee doen. (Het aantal nuttige berichten)
Mijn verzoek aan iedereen hier om hier eens over na te denken, rustig graag... dus niet meteen er boven op springen.
Ik erger me nl niet aan de ego-posts, maar wel op de reacties gericht tegen de ego-posts. En die irritatie valt wat mij betreft volledig weg als we in de HK zitten.
Hopelijk een beetje duidelijk zo, onderscheid maken is niet zo mijn ding... dus weet niet goed hoe duidelijk neer te zetten.
snowdon schreef:Zo ook weer terug van de paardjes, het bleef maar miezeren... alleen maar gemest, gevoerd, geknuffeld en gewandeld.
Werd nog gebeld nav 1 vd solli-brieven van vanochtend! Morgen om 1 uur solli-gesprek!
En we kunnen langzaamaan afscheid gaan nemen van de loonse en drunense duinen op 'kruip- en spuug'afstand..... moet alleen stalhouder nog even treffen deze week.
Per begin december gaan Snowdon, Chayenne, Shiloh, Sierra & Himesh verhuizen
Alles lekker op 1 locatie en dichter bij huis (fietsafstand!). En het scheelt (niet alleen qua benzinekosten!) in de portemonnee. Moesten even wat knopen doorhakken en gordel aanhalen zegmaar
Luxe positie van één van de mooiste gebieden van Nederland hebben we bij deze dus ingeleverd, maar verder gaan we er weer op vooruit en daar doe je het toch voor. Enne gras is gras