Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

,
, helaas is Wolin op het moment niet goed, waarschijnlijk een verdraaid kogeltje
.
, had die ook graag nog even willen zien, maar moest helaas al weg..

.
zij zit ook in het sgw-topic net als ik
!!
.. Wolin daarentegen galoppeert overal graag
).
, die wil altijd en overal wel hard. 
, die wil altijd zo graag lopen. Megan is op de heenweg ook nog niet echt te porren voor een galop, maar op de terugweg of als je op een bepaald pad komt waar we wel eens galopperen, dan start ze de motoren
en dan is het knallen geblazen!!

toen Ranja door de draadjes heengedaan, Bo, Ran en pall renden gauw naar het andere deel van de wei om weer bij de veulies op wacht te staan
Dus yara helemaal gek dat ze er niet bij mocht, dus die hebben we ook maar bij de ruinen gedaan, gek beest is t
Dus Nitza en ik rennen naar 't weiland, halferwege kwamen ook de andere mensen aangerend, Tara en Fleur waren druk bezig hun kindjes beschermen
Nitza Bo gepakt, en ik met Djoeke en Marike pogingen doen tot pall en Ranja vangen.... nou echt niet dat ze dat wilden
Rotknollen
Uiteindelijk zonder een mep van Fleur te krijgen alles weer terug gekregen, en nu staan ze weer rustig, met z'n alle te grazen
Arme veulies, zijn zich rotgeschrokken, gelukkig hebben ze allemaal geen 1 schrametje
het halve weiland doorgerend, en hélemaal buitenadem 

maar dat vertel ik op stal ofzo nog wel.....

En ik lees het eigenlijk nog liever in de krant dan helemaal niet
)
Lange tijd voor voorpret.