Iedereen lekker gegeten! Sita lekker ritje gehad! Mooie foto ook En wat springt silas leuk zeg. Je kan zien dat hij echt naar zijn zin heeft tijdens vrijspringen. maya heeft flinke arbeiders gehad!
net bij mijn schoonouders gegeten. Moeder had lekker gekookt. Zit helemaal vol. Vanvond naar het kerst-volleybal feest.
Maya, was gezellig! Stokbroden nog opgekomen ook? Bedankt voor de gastvrijheid!
Jup Waren heerlijk Vond het echt leuk dat jullie er waren Mijn ouders vonden jullie ook heel aardig En Arjan viel ook wel in de smaak geloof ik, zo'n gezellige jongen
Ben ook weer thuis! Heerlijk gegeten, leuk restaurantje! Echt een warme sfeer hangt daar.. Vriendelijk personeel. Top! Voor herhaling vatbaar dus!
Gave foto van Silas! Ik wil Amy binnenkort ook weer laten vrijspringen, alleen het is handiger als ik dan wat hulp heb. Alleen kan ik haar echt niet én opjagen én naar de hindernis 'sturen'.
Leuk stukje voor in je profiel Joyce!
En Leon, hoe was je dagje Blankenberge? Leuk?
timokyana
Jaja.. Nog mooier gemaakt dan dat ze al was.. Er fietsten mensen voorbij en die wilden zelfs onder dr deken kijken, ze dachten dat ze vies was ofzo.. Dus ik zei tegen die vrouw, Mevrouw toch, ik vraag toch ook niet of ik onder u rok mag kijken.. Ze moest er gelukkig wel om lachen!
komen leuke pic's voorbij maar heb niet echt door gebladerd dus dat komt wel ik gaat zo lekker naar bedje ik heb gister en vandaag teveel gegeten en heb buikpijn