Op internet lees ik zo veel verschillende dingen hierover....Succes bij de fysio en plezier bij Figje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Op internet lees ik zo veel verschillende dingen hierover....Baileys schreef:SuperRoos schreef:wat krijgen jullie paarden veel te vretenohhhh haha
king kreeg sochtends en smiddags een handje graan en verdeeld over de dag 3 plakjes hooi en nog was ie te vet
Dat dacht ik nou ook....
Heb ik dan als enige een paard die van krachtvoer niet actief wordt maar vet?
Bij Beel maakt het echt niet uit wat ze te eten krijgt, ze blijft de rust zelve. Zou haar actie-gen kapot zijn ofzo?
) en dus onbeperkt hooi. Hier doet ze op het moment erg goed op. Ze valt niet in, voelt zich goed en heeft een glans over haar hele vacht heen. 
eerder dan "gepland" ben ik er weer
en dan hopelijk snel vroemen
vind het nog steeds zo ontzettend gezellig (en toch rustig) hier op stal echt ideaal 
ze gaan toch hopelijk niet opereren hè
dat is echt t laatste/ ergste wat je kan doen. Heb daar alleen maar negatieve dingen van gehoord o.a. van kliniek hier in brabant en klinieken in duitsland (daar is dat doorsnijden al lang achterhaald en is training van de spier en veel beweging de remedie
)
Flett --> over de helft al ....
) verder alles weer wat beter
maar gelukkig weet ik dat de foto vertekend
)
is denk ik toch wel zo'n 10 cm, terwijl ik eigenlijk het idee had dat haar manen niet veel langer zouden worden
en
sorry als toch nog e.e.a gemist heb* grid schreef::Jell --> balen van
Flett
--> dus komt idd uit voet...bij zweer is deze dan erg warm/heet ... hopelijk snel verlost van druk/pijn![]()
en Fenno naar kliniek voor knie op slotze gaan toch hopelijk niet opereren hè
dat is echt t laatste/ ergste wat je kan doen. Heb daar alleen maar negatieve dingen van gehoord o.a. van kliniek hier in brabant en klinieken in duitsland (daar is dat doorsnijden al lang achterhaald en is training van de spier en veel beweging de remedie
)
Flan grid 
ja krijg je dat weer als je op vanalles gaat reageren
sorry verkeerde naam 
, maar citrix wil niet meewerken
... hoop toch vandaag nog wel effe op netwerk te kunnen >;) 
Ik neem hem vanaaf wel mee naar stal want ik weet niet of ik t alleen af kan met Flanna.
Haar hoef voelde niet warm aan ofzo.. maar vanavond nog eens kijken. Ik baalde zo dat de stalbaas er gisteren niet was. Heb wel een briefje achter gelaten. Ik hoop dat t bij Fenno niet nodig is zeg, klinkt eng.
Hij gaat naar Utrecht toe. Hij is 12 jaar. Hij heeft nu speciaalbeslag maar daarna is t 2x terug gekomen binnen een paar dagen tijd.
effe strenge mams spelen voor ziekige jan dus, beterschap voor hem en jij trouwens ook nog met je uitslag, zit effe niet mee
zoals flett ook al zei is echt achterhaald en het werkt ook nog eens niet goed, paard kan niks meer met die pezen dus de achterhand wordt zwak
zou zonde van het paardje zijn ...
een been/hoef heeft wel even de tijd nodig om zich aan te passen aan een nieuwe stand/ beslag namelijk
of je moet haar wel echt beledigen en dan nog ... ze werkt er graag voor me
, al zoekt ze dus wel haar ruiters uit
)
dank je indezz en dan is dit nog een minder flatueuze (ha ha hoe schrijf je dat
) foto
Ze hebben toen samen gekeken en dachten ook aan een hoefzweer. Maar ze blijkt ook een erge smerige plek mok net boven haar hoef te hebben. En daar dachten ze dat het ook vandaan kon komen. Wist wel dat ze mok heeft en behandel dat ook vaak maar ze is er nooit kreupel op geworden. Straks eens goed kijken! Dan desnoods maar de schaar erin!

misschien gewoon te hard gefeest met fig, ahhh
, ney hoor
hihi
haha ze zien ons al komen